EUROVAALIT menossa, joko tiedät numeron ketä äänestät? Lisäinfoa tässä ketjussa, jos et vielä tiedä numeroa jonka laittaa äänestyslappuun
https://www.perussuomalaiset.fi/perussuomalaiset-eurovaaliehdokkaat-201…
Eli esim. Laura Huhtasaari on numero 146.
146 lappuun siis.
Kommentit (7)
Jotain rajaa EU:hunkin, PS:lle ääni lähtee!
Minä laitan numeron 159 samaa äänestin edus kunta vaaleissa kin!
Laura Huhtasaari on kaksilla korteilla pelaaja. Hän huijasi äänestäjiään eduskuntavaaleissa antamalla ymmärtää, että haluaa kansanedustajaksi. Ja tultuaan valituksi päättikin että europarlamentti kiinnostaakin enemmän.
Kannattaa ennemmin äänestää henkilöä, joka ei joko ollut eduskuntavaaleissa ehdolla tai ei päässyt läpi. Itse etsin jonkun sellaisen ehdokkaan ja suosittelen muillekin.
Vierailija kirjoitti:
Laura Huhtasaari on kaksilla korteilla pelaaja. Hän huijasi äänestäjiään eduskuntavaaleissa antamalla ymmärtää, että haluaa kansanedustajaksi. Ja tultuaan valituksi päättikin että europarlamentti kiinnostaakin enemmän.
Kannattaa ennemmin äänestää henkilöä, joka ei joko ollut eduskuntavaaleissa ehdolla tai ei päässyt läpi. Itse etsin jonkun sellaisen ehdokkaan ja suosittelen muillekin.
Itsekään en äänestä henkilöä, joka pääsi jo eduskuntavaaleissa läpi. Näitä ehdokkaita on monia taas tyrkyllä.
Laura on tolkun ääni. Tuo englannin kielikin on hänellä hallussa, tässä tunnettu journalisti haastattelee häntä ekslusiivisessa 30min haastattelussa:
On se arvostettu maailman nainen jo :) Lukekaa kommentteja!
Ei ole vaalipiirisääntöä, voit äänestää mistä tahansa ketä tahansa Suomessa.
Asuinpaikasta riippumaton siis. Vaikka Rovaniemeltä voi äänestää Lauraa.