Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Enbuskekin tarttui SDP:n ja SAK:n korruptioon.

Vierailija
17.05.2019 |

https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/d903baf2-7698-4923-9e99-692656458…

Suomi on kyllä sairas maa kun tämä on laillista.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
17.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä mitä, eihän Suomessa ole korruptiota!

Vierailija
2/7 |
17.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rinne muuttaa Suomen Pohjois-Koreaksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
17.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko nää jotain virusviestejä?

Toi kirjainyhdistelmä arveluttaa ja mun netti väittää, että mulla on 9 yhteyttä käynnissä mun nettiin, vaikka yhtä laitetta käytän.

Vierailija
4/7 |
17.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpa yllättävää, että kokkari hyökkää demarien ja ay-liikkeen kimppuun :)

Elämme äärioikeistolaisinta aikaa sitten 30-luvun. Kaikki media on valjastettu oikeiston agendalle. Eipä hyökännyt media lainkaan hallitustunnustelijan kimppuun neljä vuotta sitten. Ei ruodittu pätkääkään hallitusneuvotteluja. Sitten ykskaks, kun hallitus oli kasassa, niin ilmoitettiin, että jos ei duunarit suostu palkanalennuksiin ja lisätyötunteihin, niin tulee pakkolait. Ei puututtu lobbareihin, joita hallitusneuvotteluissa pyöri silloin pilvinpimein. Siellä oli terveysjättien edustajia, oli EK:n ja yritysjärjestöjen porukkaa jne. Ja tulos oli, että hallitusohjelma oli kuin suoraan terveystalojen ja EK:n käsikirjoittama. Nyt kun köyhän kuristusotetta yritetään edes hieman höllentää, niin porvarimedia on heti kimpussa.

Elämme todella surullisia aikoja.

Vierailija
5/7 |
17.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko nää jotain virusviestejä?

Toi kirjainyhdistelmä arveluttaa ja mun netti väittää, että mulla on 9 yhteyttä käynnissä mun nettiin, vaikka yhtä laitetta käytän.

Mikä kirjainyhdistelmä? Meinaatko tuota linkkiä? Ihan normaali IL:n linkki se on.

Vierailija
6/7 |
17.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onpa yllättävää, että kokkari hyökkää demarien ja ay-liikkeen kimppuun :)

Elämme äärioikeistolaisinta aikaa sitten 30-luvun. Kaikki media on valjastettu oikeiston agendalle. Eipä hyökännyt media lainkaan hallitustunnustelijan kimppuun neljä vuotta sitten. Ei ruodittu pätkääkään hallitusneuvotteluja. Sitten ykskaks, kun hallitus oli kasassa, niin ilmoitettiin, että jos ei duunarit suostu palkanalennuksiin ja lisätyötunteihin, niin tulee pakkolait. Ei puututtu lobbareihin, joita hallitusneuvotteluissa pyöri silloin pilvinpimein. Siellä oli terveysjättien edustajia, oli EK:n ja yritysjärjestöjen porukkaa jne. Ja tulos oli, että hallitusohjelma oli kuin suoraan terveystalojen ja EK:n käsikirjoittama. Nyt kun köyhän kuristusotetta yritetään edes hieman höllentää, niin porvarimedia on heti kimpussa.

Elämme todella surullisia aikoja.

Enbuske ei ole kokkari, vaan hjallislainen Liike nytin heebo.

Sipilän hallitus oli yksi menestyksellisimmistä. Se pystyi tekemään ison osan niistä uudistuksista, jotka olisi pitänyt kilpailukyvyn säilymisen ja rakennemuutoksen takia tehdä jo 10 vuotta sitten. Sen aikana yritysten makasamat verot nousivat vuosittain 8 %.  Rinne on vanha ay-jäärä ja ay-liike on jämähtänyt 80-luvulle.  Ei sillä enää nykymaailmassa pärjää. SAK:n suunnittelemat kiusaverot tekevät hallaa niin palkansaajille kuin yrittäjillekin.  Rinne on idi_ootti eikä tajua mitään itse, vaan toistelee muiden sanomisia ja kuvittelee olevansa joku johtaja.  Ei ole, eikä sellaiseksi tule. 

Vierailija
7/7 |
17.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Rinne muuttaa Suomen Pohjois-Koreaksi.

Suomen Zag Un Ili, kaviaaria ja shampanjaa haetaan yksityislennolla illaksi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yksi viisi