Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä ihmettä tarkoittaa runsas menkkamainen vuoto silloin, kun menkkoja ei pitäisi olla?

Vierailija
17.05.2019 |

Olen syönyt e-pillereitä (Zoely) jo 4 vuotta. Koko tämän ajan menkat on tullut vain taukopillerien aikana tosi niukkana tai jäänyt kokonaan pois. Nyt viime tauon aikana tuli kuitenkin todella runsaat menkat (mun menkat oli runsaat ennen pillerien aloitusta). Nyt olen seuraavan laatan puolivälissä, ja runsaat menkat alkoi uudestaan... Mitä ihmettä tämä tarkoittaa? Jos olisin ehkäisystä huolimatta tullut raskaaksi, niin eikö vuodon pitäisi sillon olla niukahkoa?oe Kaikki pillerit olen ottanut, pari otin usemmman tunnin ”väärään aikaan”, koska matkustin aikavyöhykkeeltä toiselle. Kuitenkin seksiä olen harrastanut viimeksi 7.4. ja nämä väärään aikaan otetut pillerit sijoittuu siitä puolentoista ja kolmen viikon päähän... Enkä siis ole noiden väärään aikaan otettujen jälkeenkään seksiä harrastanut. Raskaustestin teen huomenna, mutta nyt en osaa olla rauhassa... Jos en ole raskaana, niin onko tämä siltikään normaalia?

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
17.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
2/7 |
17.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
17.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi olla, ettkä kehosi on tottunut kyseisen pillerin hormoneihin ja nyt pyrkii takaisin luonnoliseen rytmiin.

Vierailija
4/7 |
17.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käväseppäs gynekologilla. Tilanne voi parantua horm kuurolla, jolle ole mitään vakavampaa. Älä odota, tilaa heti aika.

Vierailija
5/7 |
17.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
6/7 |
17.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Käväseppäs gynekologilla. Tilanne voi parantua horm kuurolla, jolle ole mitään vakavampaa. Älä odota, tilaa heti aika.

Ai joku näiden pillereiden lisäksi syötävä toinen hormonivalmiste rinnalle?

Ap

Vierailija
7/7 |
17.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus käy ihan niinkin, että aiemmin hyvin toimineet pillerit ei enää olekaan sopivat vaan aiheuttavat välivuotoja yms. Ei tuo oikein selviä kuin käymällä lääkärissä.