Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jotain rotia

downshiftaamiseen
17.05.2019 |

Ahdistaa tämä köyhäily! Aina ostetaan melkein hyvää. Miksei voi ostaa juuri sellaista minkä haluaa? Talossakaan ei ole yhtään extra-huonetta ja nämäkin ovat turhan pieniä. Autot on 6 ja 8 vuotiaita. Naapurissa asuu miehen työkaveri, joka on hoitanut perheelleen paremmat olot, vaikka on saman tasoisessa työssä. Luulen, että se tekee aikapaljon enemmän ylitöitä kuin mun siippa. Miksi, jotkut miehet eivät välitä siitä, että perheellä olisi asiat hyvin? Onko se laiskuutta vai mitä, kun aiemmat sukupolvet kuitenkin teki itse talot päivätyön lisäksi?

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
17.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa rankalta. Kuinkahan miehesi jaksaa? Sinua, nimittäin.

Vierailija
2/11 |
17.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaihda miestä tai tienaa rahasi itse. Mä olen yksinhuoltaja, nainen ja hyväpalkkaisessa työssä. Mun ei tarvitse syyttää miehiä siitä, etteivät he tienaa tarpeeksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
17.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jospa se naapurin nainen on vähän timmimmässä kunnossa ja pitää huolta miehestään. Ihan eri motivaatio miehellä käydä töissä kun saa vastapalvelukseksi hoidetun kodin ja timmin vaimon, joka osoittaa arvostustaan. 

Vierailija
4/11 |
17.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa ottaa välillä suihin ja antaa myös peppua. Vatsamakkarasi eivät myöskään innosta miestä urotekoihin puolestasi. Kannattaa hieman laihduttaa.

Vierailija
5/11 |
17.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on juurikin laiskuutta. Ei vaan viitsi ja sitten hävettää omaa saamattomuus, joka näkyy parhaiten siinä että vähätellään muiden aikaansaannoksia.

Vierailija
6/11 |
17.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kannattaa ottaa välillä suihin ja antaa myös peppua. Vatsamakkarasi eivät myöskään innosta miestä urotekoihin puolestasi. Kannattaa hieman laihduttaa.

Voi miten typerä olet. Veikkaan että olet nainen. Ja nainen toiselle naiselle - sehän me jo tiedetään.

Vierailija
7/11 |
17.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi vit.... 0/5

Vierailija
8/11 |
17.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä jos menisit töihin? Varallisuutenne kasvaisi merkittävästi.

Vierailija
9/11 |
17.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi olet kateellinen naapureillesi? Asiasi voisi olla paljon huonomminkin.

Vierailija
10/11 |
17.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäs ap kiukuttelet miehestäsi. Olen vaimo, joka on tienannut kodin hyvämaineiselta alueelta, sääsätänyt asp-tilit parille lapsellemme ym ym .Toki mieskin tienaa, mutta tee itse niinkuin se naapurin mies , jos sinulla on rahkeita.Älä moiti omaasi, vaan ota mielestäsi parempi , jos saat.

Ei kaikkien voimavarat ole samanlaiset. Kerroppa mitä miehessäsi on parempaa, kuin naapurin väinössä.

Vierailija
11/11 |
17.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Avioehdossa pitäisi määrittää millaisen tilipussin tuo perheen talouteen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yksi yksi