Kampaaja leikkasi ruman mallin hiuksiin :/
Ilmaisin kyllä jo paikan päällä että en ihan pidä siitä, mutta en osannut sanoa miten sitä voi (enää) muuttaakaan.
Puhuttiin mitä tehdään, hän siis leikkeli sitten ja sen jälkeen alkoi taivutella hiuksia suoristusraudalla. Sanoin että en tykkää noista taivutuksista (näytin ikäiseltäni + 10v) ja hän sanoi, että voi sen suoristaakin. No nyt kun se on suora, niin näyttää siltä ettei tällaista mallia ole oikein tarkoitettu pitää suorana - "pohjakerros" on ohut suoraan leikattu liru alhaalla ja sen jälkeen vain vähän matkaa ylöspäin on kasassa olevaa sulkamaista kerrostusta. Osa noista suikaleista kääntyy takaa kasvoja kohti (tarkoituksella) mikä voisi näyttää ehkä jollain ihan kivalta, mutta omaan naamaani ei sovi ollenkaan, se vielä korostaa huonoimpia puoliani, lättänää takaraivoa ja ei niin terävää leukalinjaa. Voi itku että kävi näin. Huonot latvat on poissa, mutta en tiedä kuinka tukka tästä pelastetaan ulkonäön kannalta.
Kommentit (27)
Tuo on sen näköinen kun olisi annettu lyhyen mallin kasvaa pitkäksi, niskahiukset muita pitemmät. Tekisi mieli pätkästä nuo alta roikkuvat niskalierot. Joku 15cm takaa pois niin nätti polkka on sitten.
Vierailija kirjoitti:
Tuo on sen näköinen kun olisi annettu lyhyen mallin kasvaa pitkäksi, niskahiukset muita pitemmät. Tekisi mieli pätkästä nuo alta roikkuvat niskalierot. Joku 15cm takaa pois niin nätti polkka on sitten.
No nimenomaan. Ja kuvailin ennen leikkaamista, että minua häiritsee tukassa epämääräiset kerrostukset, joitten takia hiukset on kasassa yhdessä kohtaa. Hän teki periaatteessa ihan saman huonon mallin uudestaan. Joko nyt tuo polkka kannattanee napsaista tai sitten tosiaan teippipidennyksillä saisi tuuhennuksen, että se näyttäisi kunnolliselta puolipitkältä tukalta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No nimenomaan. Ja kuvailin ennen leikkaamista, että minua häiritsee tukassa epämääräiset kerrostukset, joitten takia hiukset on kasassa yhdessä kohtaa. Hän teki periaatteessa ihan saman huonon mallin uudestaan. Joko nyt tuo polkka kannattanee napsaista tai sitten tosiaan teippipidennyksillä saisi tuuhennuksen, että se näyttäisi kunnolliselta puolipitkältä tukalta.
Jos haluaa kasvattaa pitemmäksi niin kannattanee nyt pätkästä niskahapsut pois ja kasvattaa koska teipit kuluttaa omaa hiusta.
Olen nyt pari viikkoa tässä totutellut ja kauhea se tukka on kyllä vieläkin. Siis tuommoinen epämääräinen takapiiska. Alin kerros on niin ohut, ettei suoristus näytä oikein hyvältä, enkä haluaisi hiusten kuntoa enää huonontaa. Kiharretusta en pidä, mutta ilman mitään luonnontaipuisa hiukseni taipuu epäedustavasti omituisesti noiden kerroksien kanssa. Kiinni olen joutunut pitämään aina ihmisten ilmoille lähtiessä! Huomenna kyllä varaan ajan tuntemalleni hyvälle kampaajalle ja käyn leikkauttamaan sen polkan. :'( sen jälkeen niitä pystyy ainakin kasvattamaan kunnollisesti. Ap
Outo malli. Leikattu kerroksittain kuin Jennifer Anistonin tukka frendeissä...eletään kuitenkin nyt vuotta 2019😂
Tasaisin latvoja. Jatkossa kantsii käydä vähön trendikkäämmässä paikassa.
Musta noi ap:n kuvat näytti hyvältä!
Kauniiltahan sun hiukset näyttää! Ja ihana vaalea sävy! Katsot tätä itse varmasti kriittisemmin kuin me muut. Odotin jotain aivan katastrofaalista kynittyä polkkaa :D
Takaosan saat varmasti kevyellä tupeeraamisella kohoamaan! Olisiko sinulla kuvaa suoraan takaa?