Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies, minkä seuraavista naisista valitsisit?

Vierailija
16.05.2019 |

Minkä seuraavista naistyypeistä ottaisit mieluiten parisuhteeseen? Oletetaan, että kaikki perusfiksuja, kauniita, uskollisia ja mukavia luonteeltaan.

Mies, minkä seuraavista naisista valitsisit?

Vaihtoehdot

Kommentit (26)

Vierailija
1/26 |
16.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nostetaas kyselyä! Saa kertoa jos mieluisin nainen olisi joku muu.

-ap

Vierailija
2/26 |
16.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen vähän noita kaikkia. Luulen että moni on.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/26 |
18.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
4/26 |
19.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naurattaa tämä gallup siinä mielessä, että koen olevani kaikkea noista, paitsi "tuiki tavallinen naapurintyttö". :'D

Vierailija
5/26 |
19.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksikään ei iske. Joku noiden kaikkien yhdistelmä olisi paras.

Vierailija
6/26 |
19.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kas kun ei nyt palsta"miehet" tule kertomaan että ei mitään väliä, valitsevat sen jolla on isoimmat tissit...

Tällä palstalla oletetut miehet aina korostavat vain ulkonäköä, ikää, hiusten pituutta ja sitä että haarovälissä on se reikä jota he saavat. Ei miehiä kiinnosta minkälainen nainen muuten on, onko mukava, onko taiteellinen vai äidillinen, kunhan palvelee miestä. Surullisinta tässä on se, että epäilen että nämä oletetut miehet ovat oikeasti murrosikäisiä poikia, ja mietin että mitä se kertoo heidän äideistään ja isistään.

Vierailija
7/26 |
19.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kas kun ei nyt palsta"miehet" tule kertomaan että ei mitään väliä, valitsevat sen jolla on isoimmat tissit...

Tällä palstalla oletetut miehet aina korostavat vain ulkonäköä, ikää, hiusten pituutta ja sitä että haarovälissä on se reikä jota he saavat. Ei miehiä kiinnosta minkälainen nainen muuten on, onko mukava, onko taiteellinen vai äidillinen, kunhan palvelee miestä. Surullisinta tässä on se, että epäilen että nämä oletetut miehet ovat oikeasti murrosikäisiä poikia, ja mietin että mitä se kertoo heidän äideistään ja isistään.

Plääh, ei nyt oikein lähtenyt sinulla tällä kertaa.

Vierailija
8/26 |
19.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kas kun ei nyt palsta"naiset" tule kertomaan että ei mitään väliä, valitsevat sen jolla on ison rahapussi...

Tällä palstalla oletetut naiset aina korostavat vain työtä, rahaa, varallisuutta ja sitä että tilillä on se piikki josta he saavat. Ei naisia kiinnosta minkälainen mies muuten on, onko mukava, onko taiteellinen vai isällinen, kunhan maksaa naisesta. Surullisinta tässä on se, että epäilen että nämä oletetut naiset ovat oikeasti aikuisikäisiä, ja mietin että mitä se kertoo heidän äideistään ja isistään.

Korjattu.

Vierailija
9/26 |
19.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksei täs oo vaihtoehtoo "olen nainen" ?? :D Jokainen nainen vastaa sen, mitä ne on niiden mielestä itse ja mikä kuulostaa tossa hyvältä.

tuikitavallinen naapurintyttö

-täs ei puhuta mitään esim ammatista, luonteesta yms? Varmaan tässä haettiin, et mukava ja hyvä ihminen jossa ei oo negatiivisia puolia?

Herkkä taitelijasielu

-Tässä taas kuvattiin luonteenpiirteitä ainoastaan.

Kiinnostava paha tyttö

-Täs kuvailtiin paha tyttö kiinnostavaks, mitä se luultavasti ei ole. :DDD Ja tässä ei kerrottu että onko se  pahuus vaikka rikollisuutta, huumeiden käyttöö vai väkivaltaa vai kaikkea noista.

Huolehtiva äitityyppi

-Täs ei kerrottu et tarkotetaanko tol äitityypillä jotain rutiini äitiä, millasia aika moni on, joka siis sisältää tylsiä rutiineita, vai tarkotettiinko jotain empaattista ja huolehtivaista ihmistä??? Ja äidistä tulee monille mieleen oma äitinsä, joten ei oo puolueeton ilmaisu.

Itsenäinen uranainen

-tässä kerrottiin et naisella on ammatti, mitä missään muussa vastauksessa ei kerrottu.

Vierailija
10/26 |
19.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei korosta. Suuri osa haaveilee ihan tavallisesta naisesta. Minä haaveilen älykkyydestä, ja pienistä tisseistä. Tämä ei yleensä kelpaa, koska asiaan sekoitetaan heti pikkupoikavartalot sun muut. Ehkä isojen tissien ihannointi on johtuukin myös naisten asenteista. Sitten taas sinun asenteesi on sellainen jota ei himoitse ketään.

Vierailija
11/26 |
19.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tapatyötön nainen ehdottomasti kiinnostavin. Ei ole alistuvaa lammastyyppiä ja muutenkin nakkaa paskat rahalle, jonka pitääkin olla täysin yhdentekevää. Vaihtoehdoista tämä valitettavasti puuttuu.

Vierailija
12/26 |
19.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainen joka ei pidä tunteita yleisinä totuuksina. Lisäksi jos ei ole kiinnostunut minun rahoista, eikä ole kateellinen muiden rahoista, niin olen myyty.

Vierailija
13/26 |
19.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikös miehet tykkää naisesta, joka on kiltin ja tuhman yhdistelmä. Eli tilanteesta riippuen kiltti tai tuhma. Ohis

Vierailija
14/26 |
19.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nainen joka ei pidä tunteita yleisinä totuuksina. Lisäksi jos ei ole kiinnostunut minun rahoista, eikä ole kateellinen muiden rahoista, niin olen myyty.

Tuo rajaa vähintään 99% naisista pois.

Vierailija
15/26 |
19.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Piti oikein miettiä, mikä noista pätisi vaimooni. Varmaan lähimpänä on herkkä taiteilijasielu. Mutta ei se ole merkitsevä syy, miksi olen hänen kanssaan. Tärkeämpää on samanlainen huumorintaju, yhteiset tulevaisuudenhaaveet ja arjen sujuminen. Eikä tietysti ole haittaa, että hän miellyttää silmääni, seksuaaliset mieltymykset käyvä yhteen jne.

Vierailija
16/26 |
19.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikös miehet tykkää naisesta, joka on kiltin ja tuhman yhdistelmä. Eli tilanteesta riippuen kiltti tai tuhma. Ohis

Ei

Vierailija
17/26 |
19.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysymys on hyvin vaikea, enkä pysty valitsemaan vain yhtä heistä, joten valitsen heidät kaikki.

T.mies

Vierailija
18/26 |
19.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei korosta. Suuri osa haaveilee ihan tavallisesta naisesta. Minä haaveilen älykkyydestä, ja pienistä tisseistä. Tämä ei yleensä kelpaa, koska asiaan sekoitetaan heti pikkupoikavartalot sun muut. Ehkä isojen tissien ihannointi on johtuukin myös naisten asenteista. Sitten taas sinun asenteesi on sellainen jota ei himoitse ketään.

Kyllä tällä palstalla "miehet" ei puhu naisista mitään muuta kuin ulkonäköä, pitää olla sitä ja tätä, mutta luonteesta ei kukaan puhu mitään, eikä tietenkään rakkaudesta tai keskinäisestä kemiasta.

Minuunhan tämä ei nyt liity millään lailla, minä olen keski-ikäinen nainen jolla on ollut kaksi miestä elämän aikana, nykyinen aviomieheni 20 vuotta ja loppu ikä tässä yhdessä mennään. Minä en tunne ketään pariskuntaa joissa nainen olisi miehen valinnut lompakon perusteella eikä mies vaimoaan ulkonäön perusteella, tämä virtuaalimaailma ei vastaa oikeaa maailmaa mitä tulee "palstamiesten" puheisiin. Siksi epäilenkin ettei nämä "palstamiesoletetut" ole miehiä vaan lapsia jotka haluaa provota. Kaikki pariskunnat joita tunnen on tavallisen näköisiä ja köyhiä tai keskituloisia, rikkaita en tunne, enkä naisia jotka olisivat hoikkia mutta isotissisiä jne. "miehen unelmia". Se mikä pariskuntia yleensä yhdistää on sopivat luonteet, elämänarvot, huumorintaju, keskinäinen seksuaalinen kemia ja rakkaus.

Vierailija
19/26 |
19.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä tällä palstalla "naiset" ei puhu miehistä mitään muuta kuin tienaamista, pitää olla työtä ja tuloja, mutta luonteesta ei kukaan puhu mitään, eikä tietenkään rakkaudesta tai keskinäisestä kemiasta.

Ruvetaan puhumaan tunteista sitten kun palstan ahneet akat lakkaavat itse olemasta tunteettomia verenimijöitä, jotka laskevat miehen arvon puhtaasti maksukyvyssä ja -halukkuudessa.

Vierailija
20/26 |
19.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on parhautta kun noista tuikitavallisista paljastuu jotain vähemmän tavallisia mieltymyksiä :9

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kolme viisi