Äänestän ehkä Sirpa Pietikäistä vaikka en kannata kokoomusta
Kommentit (37)
Petri Sarvamaa parempi jos kokoomusta pitää äänestää. Pietikäinen syyllistynyt aikanaan rattijuopumukseen.
Näin ajattelin minäkin, kun ei 100% mätsiä löydy valitsen sen jonka työuraa oon seurannut ja tärkeimmissä asioissa suht samalla kannalla.
Äänestä mieluummin Heidi Hautalaa. Saat annettua äänen samankaltaisille arvoille esim. luonnon suhteen, mutta et tule antaneeksi niille kylmäarvoisille ja suuryrityksiä tavallisen ihmisen kustannuksella tukeville Kokoomuksen ehdokkaille valtaa.
Huhtasaari ja Hakkarainen on parhaat
Olen itse demari,siis ihan jäsen.
Suomalaisista mepeistä arvostan Pietikäistä ja Jaakonsaarta eniten koko EU:n historiassa.Pietikäinen on todella onnistunut tekemään pitkäjännitteisesti työtä monissa asioissa.Hän on eurooppalaisella tasolla todella vahva vaikuttaja ihmisoikeus- ja eläinten oikeuskysymyksissä.
Äänestän itse myös häntä.Minusta eurovaaleissa voi ihan hyvin äänestää yli puoluerajojen.Minulle ne on henkilövaalit vahvasti.
Minä äänestän demareita mutta Pietikäinen on mielestäni yksi tolkullisimmista ka nsanedustajista ja mepeistä.
Vierailija kirjoitti:
Huhtasaari ja Hakkarainen on parhaat
Noi on valittu kansanedustajaksi joten ei ääniä eurovaaleissa heille. Pitää ottaa se pesti mihin on ensiksi sitoutunut.
Sirpa Pietikäinen on ollut jo kauan enemmän vihreiden linjoilla kuin kokoomuksen. Asettuu arvomaailmassa kokoomuksen vasempaan laitaan.
Eurovaalit ihan jäätäävää höttöä. Ainoa syy ehdokkailla on päästä kiinni mojoviin palkkioihin ja onhan meppieys tietysti meriitti. Mutta sellaista p:kanjauhantaa oli ainakin maikkarin vaaliohjelma eilen. Puheissa vilisivät vaan innovaatiot ja strategiat, jotka käsitteinä sinällään eivät tarkoita yhtään mitään. Ehdokkaat voivat luvata nyt mitä vaan, mutta siellä hukutaan loputtomaan byrokratiaan ja juodaan vinkkua ja elellään Suomen kansan piikkiin reteesti yhdessä Euroopan kalleimmista metropoleista.
Kaikki turhakkeet Väyrysestä Huhtasaareen ovat tyrkyttämässä itseään sinne.
Näin juuri kampanjoimassa Turussa Yliopistonkadulla.
Äänekkäästi raakkuva ja vakavasti ylipainoinen. Entäpä aikaansaadut asiat parlamentissa? Ei jatkoon.
Mä näin eilen tuon Pietikäisen julmetun kokoisen vaalimainoksen ja tajusin, etten tiedä tuon(kaan) ikipoliitikon muuta aikaansaannosta kuin rattijuopumuksen. Luulisi että muutamassa vuosikymmenessä saisi edes jotain aikaan.
En siis tosiaan aio äänestää ainakaan häntä.
Vierailija kirjoitti:
Olen itse demari,siis ihan jäsen.
Suomalaisista mepeistä arvostan Pietikäistä ja Jaakonsaarta eniten koko EU:n historiassa.Pietikäinen on todella onnistunut tekemään pitkäjännitteisesti työtä monissa asioissa.Hän on eurooppalaisella tasolla todella vahva vaikuttaja ihmisoikeus- ja eläinten oikeuskysymyksissä.Äänestän itse myös häntä.Minusta eurovaaleissa voi ihan hyvin äänestää yli puoluerajojen.Minulle ne on henkilövaalit vahvasti.
Ei tarvitse olla ruudinkeksijä että ymmärtäisi ihmisoikeuksien tai eläinoikeuksien päälle. Kyse on vain siitä että haluaako laaja enemmistö niitä toteuttaa.
Katsoin eilen Sirpaa ja mietin että millainen ahdistus siellä kuoren takana oikein on. Ääni ei tahtonut tulla rankan ylipainon vuoksi. Ei meinannut saada lausetta loppuun kun meinasi henki loppua. Ystävien pitäisi ohjata häntä ammattiauttajien pakeille.
Vierailija kirjoitti:
Sirpa Pietikäinen on ollut jo kauan enemmän vihreiden linjoilla kuin kokoomuksen. Asettuu arvomaailmassa kokoomuksen vasempaan laitaan.
Niin asettuu. Itse voin sanoa olevani oikeistodemari joten Pietikäisen arvomaailma on lähellä. Viherpiipertäjät ovat suureksi osaksi hysteerisiä vouhottajia.
Asia-ihminen on.
Voisin itse äänestää Kokoomusta joskus, jos esim perintövero poistetaan. Pietikäinen olisi silloin vaihtoehto.
Olen äänestänyt sdp:n ehdokasta paitsi presidentinvaaleissa kaksi kertaa Pekka Haavistoa. En jaksa perehtyä näihin eurovaaleihin yhtään. Aion äänestää Eero Heinäluomaa. Suurin osa näiden vaalien ehdokkaista on minulle täysin tuntemattomia. Vain muutamia raskaan sarjan tunnettuja politiikkoja on nyt ehdolla.
Vierailija kirjoitti:
Olen äänestänyt sdp:n ehdokasta paitsi presidentinvaaleissa kaksi kertaa Pekka Haavistoa. En jaksa perehtyä näihin eurovaaleihin yhtään. Aion äänestää Eero Heinäluomaa. Suurin osa näiden vaalien ehdokkaista on minulle täysin tuntemattomia. Vain muutamia raskaan sarjan tunnettuja politiikkoja on nyt ehdolla.
Vielä koskaan en ole päässyt äänestämään Jutta Urpilaista. Olisin äänestänyt Jutta Urpilaista eduskuntavaaleissa jos olisi ollut ehdokkaana minun vaalipiirissäni.
Minäkään en ole kokoomuksen kannattaja, mutta hän on kyllä lahjakas puhuja. Oli ihailtavaa katsoa eilistä vaaliohjelmaa, kun hän osasi ilmaista asiansa niin hyvin. Puhe ei ollut yhtään tönkköä, mutta onhan hän kokenut poliitikko.