Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ei hitto miten noloo! Oceans elevenistäkin on väännetty naisleffa!

Vierailija
16.05.2019 |

No voi että hellanlettas nyt taas. Ghostbusters naisilla oli kyllä vielä pahempi. Mitä tämä elokuvien uudestaan tekeminen miehet vaihdettuna naisiin touhu oikein on?

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
16.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se oli hyvä! Oikein viihdyttävää hömppää, niin kuin ne aiemmatkin Oceanit.

Vierailija
2/16 |
16.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Feministit voimaantuvat miesten aikaansaannoksilla, jälleen kerran. Eivät kykene itse luomaan mitään uutta. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
16.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nämä kommentit jos mitkä ovat noloja.

Vierailija
4/16 |
16.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet 11 kuukautta myöhässä.

Vierailija
5/16 |
16.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska nähdään Jane Bond?

Vierailija
6/16 |
16.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja nyt vasta tajusit? Sehän on julkaistu jo joskus vuosi sitten.

Vierailija
7/16 |
16.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mutta ajattele positiivisesti: on sullakin jotain sisältöä elämässä, kun saat päivitellä tätä asiaa.

Vierailija
8/16 |
16.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä tässä on noloa tai vääntämistä? Kummankaan elokuvan henkilögalleriassa ei ole mitään sellaista, miksi rooleihin ei voisi ottaa naisia. Olisi eri asia roolittaa vaikka jokin historiallinen sotaelokuva naisilla, jos kyseisessä sodassa ei oikeasti ollut naissotilaita. Mistään tällaisesta ei esimerkkielokuvien kohdalla ole kyse. Maailmassa on suunnilleen yhtä paljon miehiä ja naisia, mihin nähden miesrooleja on elokuvissa todella paljon.

Vierailija
9/16 |
16.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on sitä naisten voimaantumista, ei ne osaa voimaantua muuten kuin miehiä kopioimalla.

Vierailija
10/16 |
16.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä tässä on noloa tai vääntämistä? Kummankaan elokuvan henkilögalleriassa ei ole mitään sellaista, miksi rooleihin ei voisi ottaa naisia. Olisi eri asia roolittaa vaikka jokin historiallinen sotaelokuva naisilla, jos kyseisessä sodassa ei oikeasti ollut naissotilaita. Mistään tällaisesta ei esimerkkielokuvien kohdalla ole kyse. Maailmassa on suunnilleen yhtä paljon miehiä ja naisia, mihin nähden miesrooleja on elokuvissa todella paljon.

Ulille tällaiset vain ovat elämää suurempia juttuja.

Vierailija
11/16 |
16.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tajua tätä... Minulle ainakin toimintaelokuvien idea on saada kuolata komeita maskuliinisia miehiä touhuamassa toksisia asioita. Miksi ihmeessä minä naisena haluaisin katsella naisia tekemässä sitä samaa? Ei mitään järkeä.

Vierailija
12/16 |
16.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hollywoodin pölhöinelmia.

Vierailija
13/16 |
16.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En tajua tätä... Minulle ainakin toimintaelokuvien idea on saada kuolata komeita maskuliinisia miehiä touhuamassa toksisia asioita. Miksi ihmeessä minä naisena haluaisin katsella naisia tekemässä sitä samaa? Ei mitään järkeä.

Älykkäämpi ihminen jättäisi sellaiset elokuvat katsomatta, jotka eivät kiinnosta.

Vierailija
14/16 |
16.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Arvelin että on varmaan hyvä leffa, kun on hyvät näyttelijät.

Katsoin 10 min. ja luovutin.

Kaikilla muotivetimet ja muovi-ilmeet viimeisen päälle.

Ei Sandrakaan pelasta, jos lähtökohta on tehdä naisleffa. Jos kohdeyleisö on noin tarkkaan laskettu, niin metsikköön mennään.

Vierailija
15/16 |
16.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajattelin itse alkuun ihan samaa. Mut lopulta katsoin leffan, oli ihan viihdyttävä.

Vierailija
16/16 |
16.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä lähinnä tutisevan vanhat elokuvapomot yrittävät olla ajan hermolla ymmärtämättä itse ajasta mitään. Sen takia näitä tehdään. Vähän kuin yhdessä kohtaa joka elokuvassa oli pakollinen kiintiötumma tai kiintiöläski.