Naapurin pihalla on valtavan kokoinen sininen pallogrilli
Tai niin ainakin luulin hetken, kunnes se alkoi heilua ja hoksasin että se olikin naapurin takapuoli siellä pystyssä puutarhahommissa.
Kommentit (13)
No, höh. Olin tulossa kysymään mistä niitä saa.
t. lempivärini on sininen
Mä taisin äsken nähdä sinivalaan rantautuneena.... no mut ei se ollutkaan oikea valas.
Onneksi et ehtinyt kokeilemaan piekkarilla, että meneekö grillistä läpi.
Olikohan se mun ahteri? Just pyllistelin pihalla ja naapuri näky tiirailevan meidän pihaan.
Tuttu kertoi että hän luuli olevansa sekaisin kun ulkona näytti valas kävelevän. Sitten kertoi että tarkemmin katsottuna se olikin juhana vartiainen. Oltiin molemmat sitä mieltä että ymmärrettävä erehdys. Noloa vaan valaiden kannalta.
Räikeä sininen ei sovi yhteen luonnon sinisten sävyjen kanssa. Taivas on korkeammalla kuin grilli. Grillin on parasta maastoutua mahdollisimman näkymättömäksi eli yleensä vihreä, ruskea tai harmaa on sopivin väri. Sininen väri vain, jos taustana on musta seinä ja samaan väriskaalaan kuuluvat siniset oven tai ikkunanpuitteet! Yksittäin ripoteltuna näyttää mauttomalta! Tulee mieleen myös pihoilla yleiset rumat siniset kasteluvesitynnyrit!
Vierailija kirjoitti:
Räikeä sininen ei sovi yhteen luonnon sinisten sävyjen kanssa. Taivas on korkeammalla kuin grilli. Grillin on parasta maastoutua mahdollisimman näkymättömäksi eli yleensä vihreä, ruskea tai harmaa on sopivin väri. Sininen väri vain, jos taustana on musta seinä ja samaan väriskaalaan kuuluvat siniset oven tai ikkunanpuitteet! Yksittäin ripoteltuna näyttää mauttomalta! Tulee mieleen myös pihoilla yleiset rumat siniset kasteluvesitynnyrit!
Saako puutarhassa kuitenkin kulkea sinisissä housuissa vai vaaditaanko niihinkin tarkka tausta?
Meillä tämä on ratkaistu siten että kun kuljeskelen puutarhassa, mies ja lapset kuljettavat asuuni sopivaa kulissia taustallani. Näin ei naapurin herkkä värisilmä tummu.
Vierailija kirjoitti:
Meillä tämä on ratkaistu siten että kun kuljeskelen puutarhassa, mies ja lapset kuljettavat asuuni sopivaa kulissia taustallani. Näin ei naapurin herkkä värisilmä tummu.
:DD
Vierailija kirjoitti:
Saako kukat kuitenkin olla luonnossa vaikka ei ole ihan sävy sävyyn nurmikon kanssa?
Huh. Sininen grilli olisi pilannut ainakin minun maisemani.