Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Toisen ihmisen seuraaminen

Vierailija
16.05.2019 |

Olette varmaan kuulleet että sellaista tapahtuu IRL esim. uskonlahkojen toimesta. Ja sitähän ihan oikeasti tapahtuu. Lapseni tuossa ihmetteli että miten aikuiset ihmiset ovat valmiita laittamaan omaa aikaa ja vaivaa tuollaiseen? Niinpä, varsin ihmeellistä. En minä vaan tuhlaisi omasta ajastani, jonkun seuraamiseen tai stalkkaamiseen. Ei voi käydä ihan täysillä tuota harrastavat.

Kommentit (55)

Vierailija
41/55 |
16.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

vainoharhaiset vauhdissa. 

Oletko todella noin yksinkertainen? Ei kun joo tuollahan saa aina kaiken halutun pyyhkäistyä pois. Se mitä ei ole itse kokenut ei voi olla tapahtunut.

Perehdy palstan sijasta paremmin asioihin, nykypäivänä identiteettivarkaudet ja vakoiluohjelmat ovat yleisiä, luuletko että virukset ja niille tehdyt ohjelmat ovat myös vain mielen tuotosta?

Vierailija
42/55 |
16.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän ne terveitä ole jotka kuvaa muita ilman lupaa ja levittelee somessa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/55 |
16.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko täällä useampi keskustelija kuin yksi?

En tiedä, mutta kammottava ajatus on myös toisen ip-osoitteen käyttäminen. Sitäkin tehdään. Toivottavasti poliisi ja tekniikka pysyisi ainakin niin mukana kehityksessä, että asioita ei voi tehdä jälkiä jättämättä jos tutkitaan.

Joo totta ruokin mutta ksymys onkin tekisikö poliisi mitään, vaikka tekniikkaa löytyisi? Tällä hetkellä ei edes kotietsintöjä tehdä ilman riittävää näyttöä joka pitäisi riittää, eihän se pitäisi olla asianomaisen tehtävä vaarantaa itseään tekemällä poliisin työtä. Suomessa todella lainsäädäntöön tulisi tehdä muutos ja poliisien hoitaa tehtävänsä.

Kotietsintöjä nimen omaan tehdään ilman näyttöä ja todisteita. "Toisen tehtävän yhteydessä" tunkeudutaan ihmisten yksityisalueelle jonkin heinän takia, muka.

Eiköhän jo pelkästään tuo mainittu axl tapaus osoita että ei todellakaan tunkeuduta.

Vierailija
44/55 |
16.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pelkästään ajatus perhe-albumista stalkkerin koneella saa mulle ahdistusta.

Ottaen huomioon, että nämä tyypit paremminkin halveksuvat ja ovat huvittuneita sinun ”perhearvoistasi” ja ”perhealbumistasi” - kyllä, syytäkin ahdistua.

Voiko joku selventää mitä tässä puhutaan?

-eri

Vierailija
45/55 |
16.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

gang stalking kirjoitti:

Jotkut tekevät sitä isolla joukolla yhdessä.

Töissä?

Vierailija
46/55 |
16.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pelkästään ajatus perhe-albumista stalkkerin koneella saa mulle ahdistusta.

Ottaen huomioon, että nämä tyypit paremminkin halveksuvat ja ovat huvittuneita sinun ”perhearvoistasi” ja ”perhealbumistasi” - kyllä, syytäkin ahdistua.

Voiko joku selventää mitä tässä puhutaan?

-eri

Ei voi, jos et lukemaasi ymmärrä tekstistä joka on selvällä suomella kirjoitettu, niin miten ihmeessä sinulle sen muut osaisitvat paremmin selventää?

Vierailija
47/55 |
16.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oho! Ensimmäistä kertaa puhutaan vainosta ilman trollien vihakommentteja ja ivaa asian suhteen. Tällä palstalla on tapahtunut suuri muutos tässä asiassa. Muutama vuosi sitten tällaiset ketjut olisivat poistuneet alta aika yksikön. Nyt sana gang stalking jopa täällä mainittu, ja kyseinen kommentti on saanut enemmän ylä kuin alanuolta. Olen itse vainon uhri ja tuntuu lohduttavalta kuulla, ettei ole asian kanssa yksin eikä hullu, joka kuvittelee kaiken.

Vierailija
48/55 |
16.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko täällä useampi keskustelija kuin yksi?

En tiedä, mutta kammottava ajatus on myös toisen ip-osoitteen käyttäminen. Sitäkin tehdään. Toivottavasti poliisi ja tekniikka pysyisi ainakin niin mukana kehityksessä, että asioita ei voi tehdä jälkiä jättämättä jos tutkitaan.

Miksi alapeukut? Ehkä harvinaista tuon laatuinen, mutta olen kuullut esim. ulkomailta tapauksista, joissa on ladattu jotain laitonta toisen ip-osoitetta käyttäen. Ei varmaan edes kovin vaikeaa toteuttaa näin hakkerointi näkökulmasta.

Vierailija
49/55 |
16.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

GS vainon uhri jo vuodesta 2014 kirjoitti:

Oho! Ensimmäistä kertaa puhutaan vainosta ilman trollien vihakommentteja ja ivaa asian suhteen. Tällä palstalla on tapahtunut suuri muutos tässä asiassa. Muutama vuosi sitten tällaiset ketjut olisivat poistuneet alta aika yksikön. Nyt sana gang stalking jopa täällä mainittu, ja kyseinen kommentti on saanut enemmän ylä kuin alanuolta. Olen itse vainon uhri ja tuntuu lohduttavalta kuulla, ettei ole asian kanssa yksin eikä hullu, joka kuvittelee kaiken.

Yleensä tällaiseen ryhtyvät eivät ole terveitä, joten ei sinänsä ole ehkä niin kamalaa olla vaikka kiusattuna, sellaisten toimesta, joiden tekoja ja käyttäytymistä pitää itse hulluna ja ikävänä. Mukavat, normaalit ihmiset ei noin tee. Ihan eri asia kirjoitella esim. netissä kärkkäitä kommentteja ilman nimiä tai selvää tunnistamista, kun vainota tosi elämässä ihan tiettyä, nimettyä henkilöä.

Vierailija
50/55 |
16.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yllättävää että ketju ei ole poistunut, ei tääll yleensä saa puhua kuin julkkiksista tai kaipailuistaan tai muusta hömpästä. Toivottavasti muutos on pysyvä.

Et varmasti ole yksin, mutta älä käytä tuota sanaa tai vaikutat hullulta. Porukalla tehtyä kiusaa on ollut aina, työpaikalta, uskononlahkoissa, netissä, koulussa mp-kerhoista vaikkapa eronnut jnejne. tuo sana on vain sellainen että menee uskottavuus täysin.

Vierailija
51/55 |
16.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pakko vielä kommentoida se, että joskus taustalla on yksi henkilö joka saa sen vaikuttamaan siltä, että olisit useamman kohteena, yrittää saada sinut vainoharhaiseksi. Hulluja mahtuu maailmaan ja keinoja monia. Ehkä häiriköinti on parempi sana riippuen tilanteesta, ihmisten suhtautuminen asiaan on kyllä hassu, jos et tiedä kuka ja ketkä sinulle kiusaa tekee olet varmasti hullu ja vainoharhainen, jos taas tiedät syyn ja tekijän esimerkiksi mustasukkainen ex kavereineen niin silloin vapaudut vainoharhaisen leimasta vaikka todellisuudessa teko ja kokemukset voivat olla täysin samat.

Vierailija
52/55 |
16.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

menikö tunteisiin? kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Av-mammoissakin monta, joiden aika kuluu exien kyttäämiseen. Mitä varten? Katkeruus vieny älynrippeetkin?

Todellako perustelet ihan rikoslaissakin tuomittavan vainoamisen jonkun katkeran eksän höpinöillä av.lla? Vahvistit juuri että ei taida penaalin terävin kynä tuollaista harrastaa.

Kuulostaa siltä, että tunteisiin meni ihan jollain toisella 😃😂

Vierailija
53/55 |
16.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

menikö tunteisiin? kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Av-mammoissakin monta, joiden aika kuluu exien kyttäämiseen. Mitä varten? Katkeruus vieny älynrippeetkin?

Todellako perustelet ihan rikoslaissakin tuomittavan vainoamisen jonkun katkeran eksän höpinöillä av.lla? Vahvistit juuri että ei taida penaalin terävin kynä tuollaista harrastaa.

Kuulostaa siltä, että tunteisiin meni ihan jollain toisella 😃😂

Eipä mennyt, en tiedä tarkoitatko eksien kyttäämisellä itseäsi, mutta älä toki muiden puolesta puhu (av-mamma = av-kävijä).

Vierailija
54/55 |
16.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun havaitsette kyylän pitäkää hauskaa kustannuksellaan, laittakaa väärät tissit sille, antakaa sen huseerata koneenne kanssa ja seuratkaakin itse lisäohjelmalla heitä - se on hauskaa. Näin teen oman stalkkajani kanssa joka on saanut puolvoimien koulutuksen. terverisiä sinne H.

Vierailija
55/55 |
16.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pakko vielä kommentoida se, että joskus taustalla on yksi henkilö joka saa sen vaikuttamaan siltä, että olisit useamman kohteena, yrittää saada sinut vainoharhaiseksi. Hulluja mahtuu maailmaan ja keinoja monia. Ehkä häiriköinti on parempi sana riippuen tilanteesta, ihmisten suhtautuminen asiaan on kyllä hassu, jos et tiedä kuka ja ketkä sinulle kiusaa tekee olet varmasti hullu ja vainoharhainen, jos taas tiedät syyn ja tekijän esimerkiksi mustasukkainen ex kavereineen niin silloin vapaudut vainoharhaisen leimasta vaikka todellisuudessa teko ja kokemukset voivat olla täysin samat.

Juuri näin toimii naapurini joka ei vielä tähän saakka tiennyt olevansa itse seurattu ja omalla konellani. Reppana tyyppi joka jäi höpöheinästä kiinni vahingossa ja sai paranoidisen vimman stalkata etten käräytä :).

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kahdeksan neljä