Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kumman miehen valitsen?

Vierailija
16.05.2019 |

Kumpaan mieheen panostaisit minuna? a) 10v vanhempi mies, keskustelu sujuu, henkisesti ollaan hyvin synkassa, kehuu ja ihailee minua. Hänen kanssaan voisin saada vielä lapsen. Mutta. Vaikea luonne, epäluotettava, omiin kaavoihin kangistuminen ärsyttää, joustamaton. Rupsahtanut jo aika lailla. Tykkää liikaa alkoholista. Hänen kanssaan helppo ja luonteva olla. b) Vähän nuorempi ( ei kuitenkaan minua nuorempi. Hyvännäköinen ja nuorekas, hyvät elämäntavat. Ihan fiksu mutta puhumme jotenkin " eri kieltä" , kommunikointi ei ole niin sujuvaa kuin toivoisin. Tämä mies ei varmaankaan halua enää lasta, mutta olisi reippaampaa seuraa erilaisiin fyysisiin harrasteisiin ja helpompi tapaus luonteeltaan. Kummankaan kanssa ei ole takuuta mm yhdessä asumisesta. Herra a ei pysty muutoksiin elämässään ikinä, mutta pitää yhteyttä aktiivisesti ja juttu luistaa. Otanko sen mitä a:lta saan vai otanko riskin siitä, että a jää ja b:n kanssa asiat alkaa sujua tai sitten eivät ala? A: ta olen rakastanut syvästi mutta hän on pettänyt luottamukseni niin moneen kertaan, etten tiedä oikein enää. B: hen voisin ihastua.

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
16.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et kumpaakaan. Selvästi rakkautta sinulla ei ole kumpaakaan kohtaan. Muuten päätös olisi itsestäänselvä.

Vierailija
2/21 |
16.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tietenkään kumpaakaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
16.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No älä nyt ainakaan sitä ota, joka on jo pettänyt luottamuksesi monesti! Toiselle voit antaa mahdollisuuden, jos siltä tuntuu. Mutta luulen, että herra c olisi paras, toivottavasti löydät hänet.

Vierailija
4/21 |
16.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isomunaisemman

Vierailija
5/21 |
16.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Annan ääneni herra c:lle

Vierailija
6/21 |
16.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kumpaakaan.

Vierailija
7/21 |
16.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos A on pettänyt luottamuksesi usein niin miksi ei pettäisi udelleen ja uudelleen. Ehkä hän vain sanoo, että haluaa lapsen, mutta ei sitten oikeasti haluakaan. Alkoholiin menevä mies ei muutenkaan kuulosta hyvältä. A:ta en ainakaan ottaisi. Jos B todella ei halua lasta, mutta sinä haluat varmasti niin en kyllä ottaisi häntäkään tässä tapauksessa. Muuten B vaikuttaa paremmalta seuralta sinulle.

Vierailija
8/21 |
16.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu, näillä perusteilla en kumpaakaan. A ei tule ikinä tekemään sinua onnelliseksi, en huolisi ystävyyttä kummempaan. Toisaalta se "yhteinen kieli" on minulle niin tärkeää, että en alkaisi sen puutteessa myöskään B:nkään kanssa milleen. Vastaan myös herra C.

Vierailija
9/21 |
16.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

B saattaa kehittyä A:ksi 10 vuodessa. Miehen henkinen kehitys etenee tietyn kaljakäyrän mukaan.

Vierailija
10/21 |
16.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No juu, taidan kyllä tietää sisimmässäni ettei kumpikaan ole ihan oikea. . Tässä iässä alkaa vain epätoivo ja kyynisyys iskeä

Vierailija
11/21 |
16.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos asiaa pitää kysyä silloin ei oteta kumpaakaan.

Vierailija
12/21 |
16.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli sinä kuvittelet, että sinulla on naisena jotain diktaruurimaista rajatonta valtaa vai ottaa jompi kumpi? Haluuako heistä edes jompi kumpi pitää sinut?

Vierailija
13/21 |
16.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ollut kerran tollasessa tilanteessa missä nainen pyöritteli kahta miestä ja minä olin se toinen. Kuulin vahingossa siltä, kun palikka laitto viestin mulle, joka oli selkeästi tarkoitettu toiselle. Viestissä oli, että joo voidaan todellakin tavata, koska skippasin yhden kaverin kanssa menot. Eli minä. Vastasin takasin, kiitos eiköhän tämä ole tässä ja opettele tarkastaa kelle viestit lähetät. Se kehtas vastata, eiku anteeksi kun äidille piti sanoa että skippasin en tarkoita ketään muuta. Jep jep ja estot päälle.

Vierailija
14/21 |
16.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun et asuisi kummankaan kanssa niin ota rusinat molemmista pullista sen aikaa kun etsit sen tosirakkauden.

Vierailija
15/21 |
16.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinä valitsit minut, minut, minut jooo.... ja minut sinä sait.

16/21 |
16.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Herra A:n epäluotettavuus ja alkoholiongelma, varsinkin toisiinsa yhdistyneenä, on niin huono asia, että en suosittele vakavaan suhteeseen ryhtymistä hänen kanssaan näiden tietojen pohjalta.

Herra B kuulostaa kumppanina paremmalta, mutta se, ettei hän halua lapsia, saattaa koitua suureksi ristiriidaksi myöhemmin, jos itse alat haluta perheen perustamista.

Ehkä sinun kannattaa vielä jatkaa puolison etsimistä?

Vierailija
17/21 |
16.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

OLEN SUPER-AGENTTI MAX PETERSON, TUOLLAISTA HAAHKAA EN HUOLISI VAIKKA PAHA-NERO MONTY ROBERTS UHKAISI ASEELLA. VETÄISIN JARRURAIDAN SOHVAASI, SEN JÄLKEEN HÄIPYISIN TUHATTA JA SATAA! OL' GOOSE!

Vierailija
18/21 |
16.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko tosiaan noin avuton, että et edes kumppania osaa valita itse?

Vierailija
19/21 |
16.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Et kumpaakaan. Selvästi rakkautta sinulla ei ole kumpaakaan kohtaan. Muuten päätös olisi itsestäänselvä.

Olen samaa mieltä, molemmat vaihtoehdot ovat sinulle huonoja, etsi joku vielä parempi vaihtoehto kuin nuo kaksi edellämainitut, helppoa se ei välttämättä tule olemaan, mutta ei epätoivoisesti kannata tyytyä ihan keneen tahansa ja varsinkin tietää että todennäköisesti jokin tulee menemään pieleen, ehkä jo melko piankin.

Tsemppiä hyvän miehen etsinnässä ja hyvää tulevaa kesää.

Vierailija
20/21 |
16.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Herrat C ja D ja E ja F ovat noita parempia

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan viisi kolme