Haluan suljetulle osastolle
Pitäis psyyke hajota kunnolla, että sinne pääsisi.
Kommentit (8)
Miksi haluaisit? Siellä on tosi tylsää.
Ei sinne pääse, jos sinne itse haluaa.
Pitäis olla psykoosissa tai muuten ihan sekaisin, jos sinne aikoo ”päästä”. Mä olin pahasti itsetuhoinen, mutta yhden päivän jälkeen pistivät ulos kun ei voi aikuista ihmistä pitää väkisin elossa. Sitten pääsin juttelemaan psyk. sairaanhoitajan kanssa kerran kahdessa viikossa. Kiitos hyvinvointivaltio...
olin siellä ei kannata koska on tosi tylsää heti jos sekoilee saa vaan lisää lääkettä
Vierailija kirjoitti:
Pitäis olla psykoosissa tai muuten ihan sekaisin, jos sinne aikoo ”päästä”. Mä olin pahasti itsetuhoinen, mutta yhden päivän jälkeen pistivät ulos kun ei voi aikuista ihmistä pitää väkisin elossa. Sitten pääsin juttelemaan psyk. sairaanhoitajan kanssa kerran kahdessa viikossa. Kiitos hyvinvointivaltio...
psykoosikin hoidetaan avolla liikkuvas yksikössä jossei oo vaaraks
Se oli kyllä rentouttavaa, kun ei tarvinnut murehtia mistään ylimääräisestä. Siellä mietin, että tältäkö se tuntuu olla lapsi. Vailla velvollisuuksia.
Toisaalta se oli hiton surullista. Toiset itki ja huusi, että en jaksa elää. Hoitajat oli turtuneita.
Ei niistä ihmisistä moni jaksa välittää. Ei muakaan kukaan käynyt katsomassa.
Vierailija kirjoitti:
Miksi haluaisit? Siellä on tosi tylsää.
Se tuntui joltain leiriltä. Sitten kun sai kulkuluvan, sai käydä ostamassa karkkia ja tupakkaa kanttiinista tai kaupasta. Joku muu laittoi ruuat ja tiskasi.
Tk hon sekoilee, yllättävän helppoa