Mikä kukka opelle lahjaksi?
Kommentit (14)
treffit kirjoitti:
Vie vahan laadukkaampi viinipullo mieluummin. Opettajat saa niin paljon kukkia etta koko kamppa on kuin kukkakauppa.
Kiitos vinkistä, hyvä viini olisi varmasti hyvä lahja (jos ope juo viiniä) mutta meillä kolme lasta ja olen itse hoitovapaalla tällä hetkellä, joten budjetti laajalle on n.5e, joten laadukasta viiniä emme opettajalle osta. T. Ap
Anna sille opettajalle vähän kukkaa jos oikeasti haluat ilahduttaa. Silleen huomaamatta ettei tule turhia ongelmia.
Ihan vaikka vaan sen yhden ruusun voi viedä.
Riippuu tietenkin opettajasta, koska minun kaltaiseni viherpeukalon mielestä on olemassa yllättävän paljon ihmisiä, jotka eivät piittaa kukista ollenkaan tai jopa inhoavat niitä kotonaan.
En tiedä kukkien hintoja, mutta tarjouksesta varmasti löytää tuolla viidellä eurolla nätin kukan tai pienen viherkasvin. Ainoana kriteerinä pitäisin sitä, että kukka olisi tuoksuton tai hyvin miedon tuoksuinen. Jos minä saisin tuoksuvia kukkia, varsinkin useampia erilaisia, ne joutuisivat yöksi pihalle. Silmät tykkäävät mutta nenä ei kestä.
Itse ajattelin viedä opettajalle kauniisti pakatun pelrgonian. Samanlaiset vietiin viime keväänä eskariopeille ja oli mieleinen lahja😊
Oppilaan itsetekemä kortti ja vaikka laadukas keksipaketti. Uskoakseni opettajatkin syövät keksejä, mutta eivät välttämättä välitä kukista, tai voi pitää niitä sisällä allergian vuoksi.
Ei kukkia! Ope lähtee kuitenkin heti pois lomalle, että saa pään nollattua. Sulkaata, pähkinöitä, teetä, vaahtokarkkia jne. mieluummin.
Vierailija kirjoitti:
Oppilaan itsetekemä kortti ja vaikka laadukas keksipaketti. Uskoakseni opettajatkin syövät keksejä, mutta eivät välttämättä välitä kukista, tai voi pitää niitä sisällä allergian vuoksi.
Kiitos vinkistä! Tuo laadukas keksipaketi voisi olla myös mieluinen, eikä liikaa kuitenkaan maksa :-) T. Ap
Ei kukkia, itse inhoan kukkia ja puolisoni on allerginen. Kortti riittää. Mukaan vaikka lakuja tai keksejä tai suklaapötkö, jos välttämättä haluat ostaa jotain. Mitään ei tarvitse kiitosten ja kortin lisäksi.
Vierailija kirjoitti:
Ei kukkia! Ope lähtee kuitenkin heti pois lomalle, että saa pään nollattua. Sulkaata, pähkinöitä, teetä, vaahtokarkkia jne. mieluummin.
Ruukkuruusua mietin itse, kun itse tykkään ruusuista, mutta juuri tuota mietin, että on sääli jos lähtee samantien reissuun... T. Ap
Pelakuu, orvokki, neilikka -piha tai parvekekesäkukka. Viini ei ole lapsen viemänä sopiva lahja. 5e lahjakortti kahvilaan. Lapsen tekemä kortti pelkästään, nähty vaivaa.
Vie vahan laadukkaampi viinipullo mieluummin. Opettajat saa niin paljon kukkia etta koko kamppa on kuin kukkakauppa.