Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä mieltä olette hääparien lahjalistasta?

Vierailija
16.05.2019 |

Minusta vähän mautonta tehdä joku kerjuulista ja ruinata kalliita lahjoja.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
16.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä, helpottava juttu, edellyttäen että lahjoja kuitenkin saa suht vaivattomasti. Rahalahjakin on ok, mutta oikean summan miettiminen on aina haastavaa. Sen sijaan lahjalistalta kehtaa poimia jonkun pienemmänkin jutun, kun tietää, että se on joka tapauksessa toivottu.

Vierailija
2/8 |
16.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanaa, minä tykkään kun voin ostaa (tai kalliimman yhdessä toisten kanssa) jotain mitä oikeasti toivotaan.

Inhoan sitä, miten kaikille kertyy ’jätettä’ nurkkiin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
16.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lisään vielä, että lahjalista on epäonnistunut, jos siellä on vain kalliita vaihtoehtoja.

Vierailija
4/8 |
16.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan ymmärrettävää etteivät halua tarpeetonta ja turhaa tavaraa jota eivät käyttäisi kumminkaan. Ihan jo ilmastonkin kannalta hyvä että ostetaan vain sellaista mitä tietää toisen käyttävän. Jos ei halua ostaa listalta mitään niin ainahan voi antaa rahaa tai vaikka lahjakortin.

Vierailija
5/8 |
16.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aivan mahtava juttu! Ei tarvitse miettiä mitään pakko ostaa jotakin lahjaa ja huomata juhlapaikalla, että kappas tämä oli seitsämäs leivänpaahdin, joitan parilla on jo kaksi enestään.

Vierailija
6/8 |
16.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos lahjalista on oikeasti koottu sillä tavalla, että jokaisen kukkarolle löytyy siitä ostettavaa, niin se on lahjan ostamista helpottava juttu. Jos taas lahjojen hinnat ovat pilvissä eikä ole oikein ketään, kenen kanssa hankkisi kimppalahjana jotain kalliimpaa, sitten siitä voi toki koitua harmia.

Vierailija
7/8 |
16.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me laitettiin lahjalista avuksi sen takia, että vieraille ei tulisi päänvaivaa siitä, mitä ostaa. Muitakin lahjoja otettiin kyllä mielellään vastaan. Persoonalliset lahjat, jossa oli selvästä meitä ajateltu olivat parhaita. Ei tarvinnut olla kallista. Rahaa ei kehdattu pyytää, mielestäni se on junttia. Ne antavat rahaa, jotka sitä haluavat antaa muutenkin ja joilla sitä on.

Vierailija
8/8 |
16.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ymmärrä koko häitä tai muitakaan juhlia, joihin kutsutaan kaikki kumminkaimat. Onneksi nykyään ihmiset ovat viisaampia ja eivät enää järjestä mitää kerjuujuhlia, vaan pitävät juhlansa vain pienessä lähipiirissä.

Siskoni häät olivat viimeiset hieman isommat juhlat, joihin olen mennyt, mutta esimerkiksi joidenkin kavereiden ja sukulaisten häät olen skipannut heti. Silloin on ihan se ja sama onko lahja listaa vai ei, minua ei kiinnosta. Sitä paitsi 2/3 sukulaisista ja kavereista on jo eronnut, joten se niistä muistoista ja lahjoista.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme seitsemän