Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Näin unessa ystäväni kuoleman - nyt se on totta

Vierailija
15.05.2019 |

Näin kolme kertaa vuoden sisällä lähes samankaltaisen unen, jossa ystäväni oli kuollut ja juttelin hänen isänsä kanssa. Viimeinen uni oli joulun tienoilla.
Herättyäni aina ihmettelin unta. Ei todellakaan ollut mitään viitteitä siitä, että ystäväni olisi kuolemassa.
Kolme viikkoa sitten ystäväni kuoli. Tänään puhuin puhelimessa hänen isänsä kanssa. Pitkälle levinnyt syöpä löydettiin liian myöhään. Sytostaatit eivät enää auttaneet.
Tämä on jotenkin käsittämätöntä. En koskaan puhunut ystävälleni unistani enkä uskonut niiden todenperäisyyteen ennen kuin se oikeasti tapahtui. Onko joku teistä kokenut jotain vastaavaa?

Kommentit (41)

Vierailija
41/41 |
01.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko tälle ilmiölle olemassa jotain selitystä? Onko kyse jostain yliluonnollisesta, jota ei voi järjen keinoin selittää? Vai ovatko jotkut niin herkkiä, että he tietämättään aavistavat/tietävät ennakkoon asioita?

Henkimaailmassa tiedetään ihmisen lähtö ja se nähtävästi voidaan ilmoittaa läheiselle unessa.

Kyllä ne voivat ilmoittaa asioista ihan hereillä ollessaan. Mummoni ja tätini olivat "näkijöitä". Molemmat kertoivat minulle tulevia tapahtumia etukäteen ja ne toteutuivat. Molemmat myös kävivät ilmoittamassa minulle kuolemastaan. Minä itsepäisesti kieltäydyn ottamasta näkemyksiä vastaan. Sanoin myös ääneen molemmilla kerroilla heidän kuolinhetkien tienoilla heidän kuolinpäivinään, että nyt on kuolema käynyt. Olin eri paikkakunnilla noina hetkinä, mutta he kävivät luonani. En siis nähnyt mitään hahmoja tai henkiä, se oli vain sellainen pysähtynyt, tiedostava tunne, että nyt. Mutta en silti usko mihinkään, en halua. Enkä itse halua hourottaa minään henkenä kuoleman jälkeen. Haluan, että kuolema on totaalikuolema, täysi olemattomuus. Tämä maailma on liian perseestä, että edes henkenä haluaisin siinä olla millään lailla osana.

Tämä maallinen keho on vain kuori sille hengelle joka oikeasti olemme. Sielu jättää ruumiin kuollessa ja jatkaa toisessa ulottuvuudessa. Mitään totaalikuolemaa ei ole, vain siirtyminen uuteen ulottuvuuteen.

Se on toisaalta aika karmiva ajatus että pitää elää ikuisesti, jos ei jaksaisi aina elää täälläkään. Mutta ilmeisesti muissa ulottuvuuksissa elämä on parempaa.

Minulle etäinen tätini tuli unessa kertomaan lähdöstään, oli vasta 5-kymppinen ja kuoli yllättäen. Unen jälkeen sain kuulla sukulaisilta hänen kuolemastaan, oli kuollut juuri silloin kun sen unen näin, iltapäivällä ollessani päikkäreillä. Jos joku väittää että jotain signaaleja olisin häneltä saanut elossa ollessaan, niin en todellakaan ollut hänen kanssaan missään tekemisissä, vain paristi nähtiin jossain sukujuhlassa viimeisen 30 vuoden aikana.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yksi kuusi