Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Fiktiivisten hahmojen pieleen menneet paritukset

Vierailija
15.05.2019 |

Tuli mieleeni Sinkkuelämään viimeistä kautta katsellessa, mielestäni Carrien olisi pitänyt päätyä yhteen Aleksandr Petrovskyn kanssa Bigin sijaan. Haluaisin kuulla teiltä samankaltaisia ajatuksia, omaankin mieleen varmaan tulee lisää!

Kommentit (57)

Vierailija
41/57 |
16.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pakko sanoa Jaime ja Brienne. Niin paljon kuin halusinkin heidän päätyvän yhteen, en uskonut sen koskaan tapahtuvan koska GOT. Yllättäen heidän lopustaan tulikin varsinainen romcom farssi, josta jäi lopulta todella paha maku suuhun☹️.

Vierailija
42/57 |
16.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Dawson’s creekin joey Dawson olisivat saaneet pariutua vaikka olis ollu kuin tylsä ratkaisu

Samoin Dylan ja Brenda.

En ikinä pystynyt ymmärtämän mitä niin ihmeellistä Kellyssä oli että siitä kaikki tappeli koko sarjan.

Krllyn olisi pitänyt pysyä Brandonin kanssa ja ehkä lähteä Brandonin kanssa pois sarjasta sinne minne Brandon nyt lähtikin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/57 |
16.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teho-osastossakin parit menivät ihan väärin. Abbyn ja Carterin olisi pitänyt pysyä yhdessä. Abbyn näyttelijällä on ollut monta hyvin samanlaista roolia tai ainakin on näytellyt hyvin samalla tavalla eri rooleissaan.

Vierailija
44/57 |
16.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Dawson’s creekin joey Dawson olisivat saaneet pariutua vaikka olis ollu kuin tylsä ratkaisu

Samoin Dylan ja Brenda.

En ikinä pystynyt ymmärtämän mitä niin ihmeellistä Kellyssä oli että siitä kaikki tappeli koko sarjan.

Minäkään en koskaan ymmärtänyt miksi Joey ja Pacey päätyivät yhteen ekä Dawson ja Joey. Olen tosin jälkikäteen tajunnut, että jostain syystä suurin piirtein kaikki muut sarjaa katsoneet olivat sitä mieltä että he kuuluvat yhteen. Ja Dylan kuuluu ehdottomasti Brendalle.

Vierailija
45/57 |
16.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Bridget Jones about a boy -kirjassa Bridget päätyy yhteen lastensa koulun liikkamaikan kanssa. Minusta ei ollenkaan hyvä päätös. Tokihan Bridget pitää parittaa aina jonkun kanssa, ja ne jotka ovat lukeneet tietävät miksi Darcy ei ollut nyt ratkaisu tähän, mutta itse sain siitä maikasta sellaisen kuvan, että hän on kaljavattainen setämies. Ei ollenkaan sopiva korkeastikoulutetulle, joskin hieman höppänälle, Bridgetille.

Vierailija
46/57 |
16.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hessu Hopo ja Heluna. Koiran ulottuvuus ei riitä Helunan kaltaiselle lehmälle.

Eikös Heluna päätynyt yksiin Polle Koninkauluksen kanssa?

Olin unohtanut pollen olemassaolon. Mutta oliko tässä aineksia kolmiodraamaan? Hessulle sopisi mielestäni paremmin pluto.

Iines ja Helunahan on akkarissa muistaakseni ainoat ketkä tätä kahden miehen pyöritystä tekee ja Iines vielä pahempi. Minni on tainnut olla aika Mikki uskollinen.

Vierailija
47/57 |
16.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen varmasti ainut jonka mielestä Rory kuului Deanille eikä Jessille.

Vierailija
48/57 |
16.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Et ole :)

Vierailija
49/57 |
16.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Samoin Dylan ja Brenda.

Krllyn olisi pitänyt pysyä Brandonin kanssa ja ehkä lähteä Brandonin kanssa pois sarjasta sinne minne Brandon nyt lähtikin.

Brandonin olisi pitänyt päätyä yhteen Andrean kanssa.

Vierailija
50/57 |
16.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Bones-sarjan Brennan ja Booth. Koko sarja lässähti heidän parisuhteeseensa! Monta kautta hienosti rakennettu seksuaalista jännitettä ja BOOM lapsi ja häät. Tämä pariskunta ei vaikuta muutenkaan kovin uskottavalta yhdessä.

Eikös se ollut vähän BOOM, kun näyttelijä tuli oikeasti raskaaksi ja päätyivät kirjoittamaan sen sarjaan.

Scully eli Gillian Andersonkin alkoi kuvausten aikana odottamaan vauvaa mutta sitä ei kirjoitettu mukaan sarjaan. Mahaa piiloteltiin ovelilla kuvakulmilla, silloin muodissa olleilla väljillä bleisereillä ja sopivasti mahan edessä pidellyillä paperinipuilla :). Synnytyksen aikoihin käsikirjoittajat kirjoittivat Scullyn kidnapatuksi muutaman jakson ajaksi, että Gillian ehtisi toipua synnytyksestä.

Vierailija
51/57 |
16.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämän pariskunnan olin ihan unohtanutkin! Mitä ihmettä Rory muka edes ikinä näki Jessissä? Täysin turha jäbä. Yhtä inhottava kuin se siellä hienostokoulussa ollut ylimielinen poika, josta Paris tykkäsi. Ja joka tietenkin vokotteli hänkin Rorya.

Vierailija
52/57 |
16.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pakko sanoa Jaime ja Brienne. Niin paljon kuin halusinkin heidän päätyvän yhteen, en uskonut sen koskaan tapahtuvan koska GOT. Yllättäen heidän lopustaan tulikin varsinainen romcom farssi, josta jäi lopulta todella paha maku suuhun☹️.

Olen yrittänyt lohduttaa itseäni, että olivathan he yhdessä lähemmäs kuukauden, kun miettii miten kauan ihmisten ja viestien liikkuminen kestää sekä sitä, että kaikki taistelun jäljet olivat parantuneet Briennen kasvoilta. Mutta ei vaan auta.

Vierailija
53/57 |
16.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

The Good Wife: Alicia ja Will

Vierailija
54/57 |
16.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Salkkareissa Ossi ja Heidi. Puistattaa vieläkin. :D

Vierailija
55/57 |
17.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Star Trek: the Next Generationin loppukaudella yritettiin parittaa Worf ja Troi. Ei toiminut. Onneksi Worf sai myöhemmin Jadzia Daxin, vaikka vain lyhyeksi aikaa. Troille riitti sitten Riker.

Vierailija
56/57 |
17.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämän pariskunnan olin ihan unohtanutkin! Mitä ihmettä Rory muka edes ikinä näki Jessissä? Täysin turha jäbä. Yhtä inhottava kuin se siellä hienostokoulussa ollut ylimielinen poika, josta Paris tykkäsi. Ja joka tietenkin vokotteli hänkin Rorya.

Ainakin Jess jakoi Roryn intohimon kirjoihin ja kirjoittamiseen. Yhteinen intohimo lähentää kummasti, vaikkei muuta yhteistä olisikaan.

Vierailija
57/57 |
17.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

How to get away with murder, Laurel ja Wes. Niin random paritus enkä nähnyt näilläkään kahdella mitään kemiaa. Wesiä muuten näytteli sama poika, joka teki Harry Pottereissa Dean Thomasin roolin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yhdeksän yhdeksän