Tunnusta! Oletko koskaan provoillut täällä?
Minä olen. Siis ketään kohti en ole henk. koht. hyökännyt, vaan tehnyt kärkkäitä aloituksia että saisin keskustelua aikaan tai testannut onko ihmiset oikeasti niin tyhmiä (ovat).
Joo, elämäni on tylsää :D
Kommentit (29)
Vierailija kirjoitti:
Tein noin 10v sitten kyllästyksissäni provon jossa olin (muka) kauhuissani raskaana ja kerroin että mieheni aikoo erota minusta ja aikoo sanoa ettei lapsi ole hänen omansa. Ja että kun lapsi on saatu aikaiseksi lapsettomuushoidoilla (luovutetut siittiöt) 5v yrityksen jälkeen niin isyyskokeen testit tulevat miehen mukaan osoittamaan että lapsi ei ole hänen jos nyt miestä koittaisin pakottaa testeihin ja sanoa että hän on isä. Joten jään kuin nalli kalliolle lapsen kanssa. Yhdessä oltiin toivottu lasta vuosikausia jne jne mutta yhtäkkiä rv11 mies haluaakin erota (rv11 koska sillä ero ehtii astua voimaan ennen kuin lapsi syntyy ja miehestä ei automaattisesti tule isä....).
Jo tuli kymmenien sivujen pituinen keskustelu. Muistaakseni päästiin päälle sivulle 30.
Oletan että jos luovutettuja soluja käytettäisiin pariskunnan lapsettomuushoidoissa niin miehen tarvitsee antaa siihen kirjallinen suostumus ja sitoutuu silti isäksi vaikka isyystestit tietenkin osoittaisivat lapsen biologisesti ei-isänsä lapseksi. Mutta tämä pikku seikka ei toki haitannut sitä hirveää polemiikkia joka saatiin aikaiseksi kun asiaa vatvottiin sivutolkulla.
En muista mihin provoni loppui. Provoa ei huudeltu juuri lainkaan muuten. Kai vaan lopetin vastaamasta. Oli mielenkiintoista kyllä.
Oho...kymmenen vuotta sitten ja vielä muistat. Mä oon saanut vuoden sisällä ainakin kymmenen provoaloitusta kunnolla kiehumaan...pari on aktiivisia nytkin.
En ole täällä, enkä missään muuallakaan.
Täällä noin joka kolmas ketju on kirjoitettu porvoosta. Ja väitän myös, että jokainen, joka on lähettänyt yli 100 kommenttia av:lle, on myös provoillut.
Olen. Tämä on viimeisin: https://www.vauva.fi/keskustelu/3464780/uusi-miesystavani-kertoo-olleen…
Usein, niin huvittavaa katsella kun persu vihaajat peukuttaa alaspäin kommentteja.
En provoaloituksia. Minua suoraan sanottuna ärsyttää se että tuntuu olevan nykyään niin, että täällä täytetään toisinaan koko palsta noilla niin selvillä provoilla hekoheko-mielessä. Heittelen yleensä niihin idioottimaisia provovastauksia. Monesti useammankin samaan ketjuun ja saatan ärjyä oikeisti niin läpinäkyviä mielisairaita mielipiteiden ääripäitä omiin vastauksiinikin, että luulis olevan aika läpinäkyvää. Ajattelen että saavatpahan idiootit maistaa omaa idiotismiaan, mutta vissiin menneet AP:llekin täydestä :D Provojen provoilua
Olen, joskus ei vaan jaksa vastata asiallisesti jos on liikaa pönttöjä liikenteessä. Samaan syssyyn ehkä vastaa samalla vitsilinjalle jollekin, jolle ei pitäisi. Se vitsailu vaan jää helposti päälle trolliketjuista.
Oon tosi paljon. Monesti vastaan samoihin ketjuihin sekä aidoilla mielipiteilläni että jonkun provohahmon suulla. En kommentoi omia juttujani muka toisena, mut joskus teen niin, että meen provohahmona komppaamaan kanssani eri mieltä olevaa mutta argumentoin niin idioottimaisesti että se luo varjoa muidenkin samaa mieltä olevien päälle.