Kukaan vähentänyt tänne tuloa?
Miten onnistuitte? Tuntuu että oon ihan koukussa tähän. Välillä oon kauemmin poissa mut sit taas tuun ja jään liian kauaksi aikaa.
Nytkin mun ois pitäny tehdä jotain muuta mutta sen sijaan oon väitelly täällä pari tuntia tuntemattomien ihmisten kanssa... mitä hyötyä ja järkeä siinä on? Ihan ajanhukkaa. En kestä.
Miten pääsen irti tästä palstakoukusta?
Kommentit (3)
Olen vähentänyt tai oikeastaan vähenee ihan itsestään, koska meno on nykyään niin ankeaa. Mua ei haittaa sensuuri, pikemminkin päinvastoin, mua ei jaksa kiinnostaa palstan floodaaminen passiivisagressiivisella naisvastaisella tai kansallis(sosialistis)mielisellä propagandalla.
Käyn enää muutaman viikon välein tsekkaamassa. Ennen avasin 10-20 keskustelua, nyt enää 1-5. Tylsiä aloituksia, mielenkiintoiset keskustelut on siirtyneet toisaalle naurettavan sensuurin takia, trolleja ja raivostuttavaa väittelyä ja kiukuttelua toisille keskustelijoille.
Avaukset ovat nykyään niin mielenkiinnottomia ja kommentit jonnemaisia, siksi käyntini on vähentynyt. Taso on hurjasti laskenut viime kuukausien aikana. Odottelen mielenkiintoisia avauksia, todellisten ongelmien ratkaisumahdollisuuksia.