Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä on tekosyysi kohdella ventovieraita miehiä huonosti tai jopa törkeästi?

Vierailija
15.05.2019 |

Voi nimittäin käydä niinkin että karma tulee myöhemmin.

Kommentit (19)

Vierailija
1/19 |
15.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole tapana

Vierailija
2/19 |
15.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämän minäkin haluaisin kuulla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/19 |
15.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole ikinä kohdellut ventovieraita miehiä yhtään mitenkään. Ylipäätään en koskaan oma-aloitteisesti lähesty heitä.

Vierailija
4/19 |
15.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole tarkoituksellisen töykeä mutta nykyään viileä/välinpitämätön, kun ystävällisyys on tulkittu flirttailuksi tai lupaukseksi jostain muustakin.

Vierailija
5/19 |
15.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ventovieras mies lähestyy, aina ei voi olla kohtelias. Varsinkaan jos mies ei miellytä. Ja vähiten jos mies on itsepintainen.

Eikä auta, vaikka olisi kuinka kiltti mies.

Vierailija
6/19 |
15.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarkoittaako ap tällä tilanteita, jossa tuikituntematon mies kadulla yllättäen kouraisee minua perseestä tai tisseistä ja vastaan tähän kutsumalla miestä runkkariksi?

Vierailija
7/19 |
15.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aha. Olen töissä yhteispohjoismaisessa firmassa ja työkieli on englanti. Ei natiivit suomenruotsalaisetkaan ymmärrä tanskalaisten mongerruksesta yhtään mitään.

Vierailija
8/19 |
15.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole tapana lähestyä ventovieraita miehiä. Jos kuitenkin ventovieras mies lähestyy minua, eikä usko kun sanon haluavani olla yksin, niin sitten vasta kehotan painumaan h##vettiin.

Vierailija
9/19 |
15.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tarkoittaako ap tällä tilanteita, jossa tuikituntematon mies kadulla yllättäen kouraisee minua perseestä tai tisseistä ja vastaan tähän kutsumalla miestä runkkariksi?

Olen mies ja minua tarttui kerran joku tuntematon mies perseestä bussijonossa.

Vierailija
10/19 |
15.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen mies ja minua tarttui kerran joku tuntematon mies perseestä bussijonossa.

Et kai vain ollut töykeä tälle tuntemattomalle kouraisijamiehelle?

Vierailija
11/19 |
15.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska olen tyttö. Pupuppiduu.

Vierailija
12/19 |
15.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kohtele ventovieraita huonosti saati törkeästi, elleivät he tee samaa ensin minulle, sukupuolesta riippumatta. En myöskään ota kontaktia vieraisiin miehiin, vaan jos minun täytyy esim. kysyä tietä, kysyn mieluiten naiselta tai pariskunnalta. Jos taas vieras mies kysyy minulta kohteliaasti vaikkapa tietä, tulta tai vastaavaa, olen toki kohtelias takaisin. Jos mies yrittää iskeä minua, kerron totuudenmukaisesti olevani varattu. Mikäli tämän jälkeenkään ei jätä minua rauhaan ja/tai käyttäytyy itse huonosti, niin sitten saatan olla jopa törkeä. En tajua, mihin koko kysymyksellä tähdättiin, Ap voisi vähän tarkentaa. 

Vierailija
13/19 |
15.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuorempana ajattelin että kaikki miehet jotka mua lähestyi yritti iskeä mua. Olin siis tyly koska koin ahdistavaksi sen. Joskus keski-ikäiset miehet vislaili mulle ja itse olin 15. Kerran aikuinen mies tuli kysymään lähtisinkö kahville jolloin kaverit valaisi tuolle että tässä on ala-ikäinen. Tällaista tapahtui usein. Ilmeisesti näytin teininä kypsältä aikuiselta.

Vierailija
14/19 |
15.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole vieraille miehille epäkohtelias, mutta en kyllä ystävällinenkään, koska ihan liian usein aivan normaali arkiystävällisyys on tulkittu ihan joksikin muuksi ja alettu lääppiä. Sitten jo joutuu olemaan töykeä ja saa haukut kun "antoi ymmärtää" muka olevansa kiinnostunut???

Sori, mutta ei jaksa sellaista, joten olen sitten selkeästi ei-kiinnostunut.

Vierailija
15/19 |
15.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka niin?

Vierailija
16/19 |
15.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koska olen tyttö. Pupuppiduu.

Höpö höpö. Ikinä en ole kuullut, että tytöt kulkisivat häiritsemässä ventovieraita miehiä. Kyllä tytöt antavat miesten olla rauhassa. Samaa voisi toivoa toisin päin.

Vierailija
17/19 |
15.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap tarkoittaa tilannetta missä mies ei välttämättä ole sanonut sanaakaan naiselle sanaakaan.

Vierailija
18/19 |
15.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap tarkoittaa tilannetta missä mies ei välttämättä ole sanonut sanaakaan naiselle sanaakaan.

Ap siis tarkoittanee tuntemattoman naisen yllättävää kourimista?

Vierailija
19/19 |
15.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kohtele huonosti tuntemattomia. En koe että minulla on sellaista asemaa enkä edes halua olla lähtökohtaisesti tympeä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kahdeksan kuusi