Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tuomitsisitteko täysin kelkastapudonneeksi, jos kääntäisin unirytmin kesäksi niin, että nukkuisin klo 12-20?

Vierailija
15.05.2019 |

Se, että työtönkin herää kahdeksalta kuulostaa tietty hyvältä – mutta onko sillä niin väliä, onko se ilta- vai aamukahdeksalta? Kaupassa ehtisi käydä ennen puoltayötä tai vaihtoehtoisesti vaikka heti seitsemältä aamulla mummojen kanssa, ja kaikki virallisetkin asiat hoituisivat helpolla ennen puoltapäivää.

Pitäisittekö tuollaisen päivärytmin omaavaa kuitenkin aivan yhteiskunnan kelkasta pudonneena? Järkeilin asian niin, että tuolla tyylillä skippaisi kesällä ne päivän kuumimmat ja ruuhkaisimmat tunnit, ja onhan se kyllä niinkin ettei kesäöitä voita mikään!

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
15.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tuomitsisi. Teen mielelläni itsekin samaa aina kun voin. Minulle sopii tosin parhaiten mennä nukkumaan sudenhetkenä - auringon noustessa ja herätä, kun pahin auringonporotus on ohi.

Vierailija
2/6 |
15.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkei tätä edes kannattaisi upata, kun tällä hetkellä 100% vastaajista on minun puolellani, mutta menkööt. :D Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
15.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsehän nukun kesäisin noin 03:00 - 12:00.

Vierailija
4/6 |
15.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en pysy näin keski-ikää lähenevänä enää talvi-kesäkierron perässä.

Oon valoisat ajat ihan puulla päähän lyötynä. Pää terävöityy edes vähän iltaa kohti. Talvoajassa olen paljon skarpimpi.

Vierailija
5/6 |
15.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itsehän nukun kesäisin noin 03:00 - 12:00.

Eipä siinä mitään, itse olen tässä viimeaikoina nukkunut pahimmillaan 07:00-18:00. :D Ap

Vierailija
6/6 |
15.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noin minä elin viime kesän helleviikkoina. Valvoin yöt ja nukuin sitten päivät, ohi sen kuumimman ajan. Ulkoilinkin vain yöllä tai varhain aamulla. Näin auringonlaskut ja -nousut.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yksi yksi