Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Blogisti Linda Juhola raskaana?

Vierailija
15.05.2019 |

Oon katsonut jo parisen kk, että oiskohan talvivauva tulossa. Sopivasti uuteen kotiin. Kuvia kun kattoo, piilottelee vatsaansa jne. Äitienpäiväpostauksessa vihjaili kanssa yhteisistä lapsista jne.

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
15.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viimeisimmissä podcastissa kertoi miehensä sanoneen, että ehkäpä heidänkin voisi olla kohta aika alkaa yrittämään lasta. Kun joku tuttavansa oli raskaana.

Linda sanoi, että se tuntui huikealta ajatukselta (tms), mutta ei nyt ihan vielä.

Vierailija
2/16 |
15.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ois kyl huikea uutinen <3

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
16.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään julkaistusta postauksesta tuli fiilis, että olisikohan raskaana. Kuulemma kaikki hyvin ja avautuu asiasta myöhemmin, sopisi kuvioon. Linda ainakin kovasti lapsista haaveilee kun hänen ja Alexan podissa about joka jaksossa mainitsee jotain lapsista. Hassua sinänsä, että hän aina puhuu muodossa "sitten kun on lapsia, sitten kun olen äiti" ihan kun hän tietäisi, että tulee lapsen/lapsia varmasti saamaan. Se kun ei todellakaan ole mikään itsestäänselvyys.. Mutta toivon, että hänen haaveensa olisi käynyt toteen ja vauva olisi tulossa <3

Vierailija
4/16 |
16.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko Lindalla silarit?

Vierailija
5/16 |
16.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Another white bitch down.

Vierailija
6/16 |
21.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uusimmassa postauksessa kiinnitin huomiota Lindan kasvoihin jotka näytti jotenkin turpealta. Onkohan hänelle laitettu muuallekin kasvoihin täytettä kun huuliin? Näyttää erilaiselta kun ennen.

Vierailija
7/16 |
21.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

BLÄKED

Vierailija
8/16 |
21.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotenkin tuli sellainen fiilis, et ois eronnut??? Toiv ei.. Ja mä oon siis se, joka perusti tän ketjun ja tölläsin sitä turvotusta ja mahan peittelyä, mut nyt ei kyl oo siltä enää näyttänyt, ellei sit käytä vanhoja kuvia :O Ja muutenkin kyl koko olemus muuttunut.

Vierailija
9/16 |
21.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt kun tunnetut bloggaajat alkavat keski-ikäistymään ulkonäöltään niin aletaan kyselemään ovatko raskaana...

Vierailija
10/16 |
21.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin kuka?

Vierailija
11/16 |
21.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nyt kun tunnetut bloggaajat alkavat keski-ikäistymään ulkonäöltään niin aletaan kyselemään ovatko raskaana...

Keski-ikäistymään, ai kolmekymppisenä tai alle? :D kyl moni näyttää varsin simpsakalle vähän myöhemminkin ja x kpl lapsen jlk.

Vierailija
12/16 |
21.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuvissa ei näy raskautta niin millään päin.

Vierailija
13/16 |
21.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole paksuna. Ap tehnyt tämän aloituksen toukokuussa, raskaus näkyisi jo.

Vierailija
14/16 |
21.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jotenkin tuli sellainen fiilis, et ois eronnut??? Toiv ei.. Ja mä oon siis se, joka perusti tän ketjun ja tölläsin sitä turvotusta ja mahan peittelyä, mut nyt ei kyl oo siltä enää näyttänyt, ellei sit käytä vanhoja kuvia :O Ja muutenkin kyl koko olemus muuttunut.

"Siitä puheenolleen, täytyykin alkaa pikkuhiljaa varailemaan meidän joulureissua.."

" Enemmän tällaista meillekin!"

Ei kuulosta eronneelta.

Vierailija
15/16 |
21.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei näytä yhtään kyllä siltä että olisi

Vierailija
16/16 |
21.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset