Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Nainen, millaisia tuntemuksia kun kalu on suussasi?

Vierailija
15.05.2019 |

Mietin, mitä siitä kiihottaa?

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
15.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos menee liian syvälle niin tulee yrjörefleksi. Ei liity kaluun eikä mieheen, on tosiaan vain refleksi.

Vierailija
2/10 |
15.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siinä ei kiihota mitään. Voit ihan kokeilla itsekin kyseisiä tuntemuksia vaikka lenkkimakkaralla.

(Turvallisuusvaroitus, älä kokeile banaanilla, joka katkeaahelposti, äläkä työnnä makkaraakaan nieluun tms, tukehtumisvaara, jos pala irtoaa)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
15.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos makkara ei tunnu tarpeeksi autenttiselta,  niin osta dildo ja hiero siihen HK:n sinistä ja tunge suuhun. Välillä nieluun niin, että yököttää. Kiihottavaa, eiks jea?

Vierailija
4/10 |
15.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä tykkään, enkä ota sitä liian syvälle. Ajan kuluessa olen oppinut ottamaan syvemmälle ja nykyään haastan itseni siihen että saanko vielä vähän syvemmälle. Spermat haluan kaikki itselleni. Miehelläni on tosi pitkä, yli 20cm ja sitä en tule koskaan kokonaan saamaankaan suuhuni, mutta imu ja sopiva huulipuristus on suihinotossa tärkein.

Vierailija
5/10 |
15.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiihottaa haistaa ja maistaa oikean ihmisen penis, miehen alavatsa siinä, nähdä miehen reaktiot, itsensä peilistä (tästä tulee aina extraboostia kiihotukseen, jos näen välillä itseni peilistä toimituksen aikana ja sama myös silloin, kun mies antaa mulle suuseksiä eli silloinkin tykkään katsella välillä peilistä), kokea henkisesti olevansa alistettu/palvelija/kiusaaja/mitämilloinkin....

Tuossa nyt ne mitä äkkiseltään tuli mieleen, voi olla että jotain unohtui.

Ja tosiaan himoitsen miehen penistä suuhuni vain, jos olen rakastunut häneen tai jonkinlaisessa suhteessa ja kunnioitan häntä suuresti.

En ottaisi suihin miltään nobodylta tai ihan uudelta tuttavuudelta jota kohtaan ei ole kerennyt vielä tulla sellaisia tunteita, että tekisi mieli ottaa penis suuhun.

Kunnioitus ja todella syvä fyysinen himo miestä kohtaan synnyttää mulla sen, että saatan mielessäni vaan fantasioida suuseksin antamisesta miehelle.

Jos mies on tehnyt mulle p*skat eikä kunnioita eikä täten ole kunnioitettava, niin en ota suihin vaikka jossain Tukholman syndroomassa olisinkin siihen ihastunut.

Suuseksiä ainoastaan hyville kundeille, eikä siinä ole mitään rajoituksia silloin (ts. kaikki syväkurkutukset ja eri tekniikat onnistuu helposti).

Vierailija
6/10 |
15.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos makkara ei tunnu tarpeeksi autenttiselta,  niin osta dildo ja hiero siihen HK:n sinistä ja tunge suuhun. Välillä nieluun niin, että yököttää. Kiihottavaa, eiks jea?

Kylläpä näitä hiekkalaatikoita naisen muodossa täällä riittää. Ei ihme jos on paskaa seksielämä

Vierailija
7/10 |
16.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kylläpä näitä hiekkalaatikoita naisen muodossa täällä riittää. Ei ihme jos on paskaa seksielämä

Alapeukkua vaan eikä mitään vasta argumenttia :D. Eli myöntymisen merkki

Vierailija
8/10 |
16.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se kyl aiheuta mitään muuta kuin sen mielihyvän että tuottaa toiselle nautintoa.

Pitää olla pesty kalu, housuissa muhinutta ihan turha tuoda mun naaman eteen. Eikä mällejä suuhun tai päälle.

Vierailija
9/10 |
16.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ennen en tykännyt, nykyisin tykkään. Tuntea että on iso ja kova ja "nähdä" se miehen kiihottuminen siinä. Makukin hyvä ja lastit mielellään suuhun. Ja mieluiten mies pitää tahdin yllä. Toki ei saa kestää mitenkään liian kauaa ja pitää olla ajatus itsellä että haluan tulevan nyt (ettei jää harmittamaan että olisin vielä halunnut sen jonnekin muualle).

Ennen koin suihin otot tosi vaikeaksi, pitää samalla käsissä ja leuat väsyy ja varoa ettei osu hampaisiin ja alkoi touhussa miettimään että miltä itse mahamakkaroineen näyttää jne. Mutta näissä ehkä isoin ongelma silloin oli, että kesti liian pitkään se suussa jyystö. 

Vierailija
10/10 |
16.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

valta kuten esim poliisina, avuton pikkumies ei voi vastustaa temppujani