Avaudun mieheni haluttomuudesta
Että kyllä v.i.tuttaa ja sattuu. Ääliö on käyttänyt SSRI-lääkkeitä jokusen vuoden ja halut loppuneet niiden myötä. Nyt hän on vähentänyt lääkitystä ja joskus tekee aloitteenkin. Itse teen nykyisin hyvin harkitusti aloitteita koska en jaksa sitä kyräilyä kun mies äärimmäisesti syyllistyy omasta haluttomuudestaan jos ei haluakaan kun teen aloitteen. Vaikka itse olen kasvattanut sen verran paksun nahan, että kestän torjumisen kyllä, en syyllistä häntä.
No nyt on huumori ja ilo kukoistanut jokusen päivän joten ajattelin varovasti ehdottaa seksiä. Mies vaikutti kiinnostuneelta ja kävi pesulla ja marssi ase tanassa sohvalle. Seksiä aloitellessa ei kiinnostanut kuitenkaan minkäänlainen lämmittely, suurinpiirtein, että "istu tähän". Itse olen taas muuttunut niin s.a.a.tanan epävarmaksi tästä paskasta seksistä, jota harvoin on, että menin ihan jäihin ja tuntui, että joku sydämessä kuoli. Sanoin, että "ei sittenkään, puhutaan tästä joku kerta, nyt en pystykään, olen liian epävarma," johon mies vastasi, että "no miksi luulit, että sujuisi kun einhän mä edes ollut alkuun mitenkään halukas." En tiedä, ilmeisesti tarkoitti, ettei ollut halukas kun ei tehnyt aloitetta, vaikea selittää. Itse kyllä tulkitsin sanattoman alapesun ja erektion osoitukseksi, että nyt kiinnostaa. Mutta ei ilmeisesti ollut seksituulella, tylsyyttään vain tarjoutui makaamaan sohvalle alleni?
Olen aivan säpäleinä enkä halua, että tuo u.rpo tulee enää ikinä lähelle. Ju.malauta olen ollut niin s.a.atanan myötämielinen ja toista ymmärtävä niin pe.rkeleen pitkään, mutta mitään ymmärrystä ei tule sille, että olen luopunut täysin seksielämästä, johon minulla kyllä olisi vielä kiinnostusta. Ja että saan aina henkisesti turpaan jos en osaa tulkita miehen v.i.tun ailahtelevia ja epäselviä tunnetiloja just oikein.
Kyllä minä olen nyt mennyt ihan tarpeeksi tuon k.u.sipään mielen mukaan. Jos ei hän välitä yhtään minun tunteistani niin ei varmaan jää suremaan jos jätän. Tai ehkä mustasukkaisuuttaan voi "kaivatakin". Onnellisia meistä ei varmaan enää tule, suututtaa ihan sairaasti, että kärvistelen ja kärsin vaan tässä kuivassa suhteessa. Kyllä kehtaan väittää, ettei se enää minua rakasta. Kunhan tämä raivon tunne tasoittuu, alan järjestellä eroa.
Jos joku ehtii väittää, että olen lihonut ja rupsahtanut tms niin olen alle 30-vuotias hoikka ja liikunnallinen nainen ja luonnekin on kultainen, kiinnostan varmasti monia vähemmän lääkittyjä. Ja jos joku haluaa marista avioliiton pyhyydestä ja kuinka rakkaus on päätös jne niin ei tuo kyllä minua rakasta ja minä en tuhlaa enää yhtään aikaa sydänsuruissa kitumiseen. Ihan oikeasti, tuntuu, että sydän halvaantui tai jotain kun istuin siinä lahnamiehen päällä, prkl!!!
Kommentit (20)
luonnekin on kultainen, mut kiroaa kuin merimies, jokainen voi itse päätellä Ap luonteen.
Vierailija kirjoitti:
Ap hommaa miesvihalääkkeet.
Mistä niitä saa? Tilannetta varmaan tavoittaisi hankkia itsellekin jokin seksintappolääkitys, mutta ei kiitos.
Miesparka, taas yhden haluttoman miesvihaajan uhrina, huoh!
Ap olisit imeny ihtes märääks, sit hypänny pukille.
Ap vaikuttaa sekopäältä. -Akateeminen nainen
AP:n kypsyystaso on teinien tasolla. Tuskin kukaan turhaan vetelee SSRI-lääkkeitä mahdollisten sivuvaikutuksien takia. Asetupa hetkeksi miehesi asemaan ja mieti, että voisitko kärsiä itse kyseisessä tilanteessa esimerkiksi jonkinlaisista paineista seksielämänne takia? Luonteesi ei todellakaan ole kovin kultainen kirjoittamasi perusteella. Sika! Toivottavasti miehesi löytää jonkun tasapainoisemman ja kypsemmän ihmisen.
AP, mene terapiaan ja lakkaa oksentamasta tuota paskaasi tänne.
Vierailija kirjoitti:
Kiitos, annan aina arvoa akateemiselle mielipiteelle. Etenkin jos akateeminen ihminen vaivaituu raskaan akateemisen työpäivänsä päätteeksi haukkumaan tuntemattomia vauva-palstalle elämän kriisissä. Kiitos ihan v.itusti
En jaksa uskoa ap:tä naiseksi vaan provoilevaksi mieheksi.
KUKA puhuisi toisen masennuksesta sanoen "Ääliö on käyttänyt SSRI-lääkkeitä jokusen vuoden"??
Ymmärrän mitä tarkoitat. Olen pahoillani puolestasi. Jotenkin tuntuu että ette kykene keskustelemaan asioista. Vaikka eipä sillä ole väli jos mies ei kerran halua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kiitos, annan aina arvoa akateemiselle mielipiteelle. Etenkin jos akateeminen ihminen vaivaituu raskaan akateemisen työpäivänsä päätteeksi haukkumaan tuntemattomia vauva-palstalle elämän kriisissä. Kiitos ihan v.itusti
Kiitos arvostuksesta. Pidin tänään vapaapäivän, koska oli niin ihana ilma. Minusta vaikutat sekopäältä, etkä ole kovinkaan empaattinen. -An
Vierailija kirjoitti:
KUKA puhuisi toisen masennuksesta sanoen "Ääliö on käyttänyt SSRI-lääkkeitä jokusen vuoden"??
Et ota huomion ap. tunnetilaa.
Vierailija kirjoitti:
Tuohan on aivan normaalia mammojen keskustelua.
Ovatko sisemmät häpyhuulesi ulkonevat? Roikkuvatko siis rumasti, etkä ole siistipillu? Ehkä miehesi haluaisi jotain vähän sievempää toosaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mistä niitä saa? Tilannetta varmaan tavoittaisi hankkia itsellekin jokin seksintappolääkitys, mutta ei kiitos.
Porvoon apteekista saa
Apn ÄITi suhdekin taitaa olla ketuillaan
No jopas. Minua kuvaillaan usein sanoilla herttainen, sydämellinen ja kultainen. Se ei kai sulje pois sitä, että teksti voi olla ronskimpaakin jos oikein kunnolla v-tuttaa.
Ja ymmärrän hyvin että APn mitta on täynnä.
Etköhän sä ole sen jo syyllistänyt haluttomaksi. Fiksaa itsesi seuraavaan suhteeseen.
"AP, mene terapiaan ja lakkaa oksentamasta tuota paskaasi tänne."
Tähän yritin vastata mutta tarkistukseen meni.
Joka tapauksessa av-purkaus pelasti päiväni. Päiväkirjaan vuodattaminen olisi kenties ollut terveempi vaihtoehto, mutta menköön tämän kerran. Kommentteja luettuani mieheni vaikuttaa jo omalta jumalaiselta itseltään ja onhan täällä aina oikeasti kivojakin ihmisiä tsemppaamassa ja tarjoamassa hyväntahtoisia neuvojaan. Tämä oli nopea, toimiva ja edullinen istunto omien tunnemyrskyjen neutralisoimiseen, kiitokset.
Kyllä mä vielä tuota miestä katson. Seksi ei kyllä tosiaan luista. Ei siitä kyllä viitsi loputtomiin keskustella, ymmärrän, että mies ottaa paineita. Alkaa luistaa taas kun alkaa luistaa.
Uteliaalle häpyhuulistani kyselleelle en valitettavasti osaa vastata sillä en tiedä tarkkoja määritelmiä. Miehelläni ei tietääkseni ole f.etissiä häpyhuulien kokoon liittyen.
Lähden nyt purtsille ja yritän palata kotiin hyväntuulisena.