Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Saan vain rumia ja läskejä naisia pariksi Tinderissä

Vierailija
15.05.2019 |

Vaikka olen komea ja atleettinen mies.
Ihan susi koko sovellus?

Kommentit (66)

Vierailija
21/66 |
16.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko siinä tinderissä mitään tekstiä vai valitaanko tykättävät vain kuvien perusteella?

Vierailija
22/66 |
16.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko siinä tinderissä mitään tekstiä vai valitaanko tykättävät vain kuvien perusteella?

Tekstin voi laittaa jos haluaa

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/66 |
16.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

AP..taitaa olla koko nettideittailu enemmän tai vähemmän susi.. pullerot naiset hakee hoikkia/atleettisia miehiä..mikä ei oikeen osu??  ilmeisesti naiset haluavat vain tasoaan kovempaa seuraa..eivät ymmärrä että itse en kiinnostu heistä(miehekäs-atleettinen),mutta olen toki kohtelias ja ystävällinen,kun torjun heidät..mikä tuntuu välillä vain pahentavan asiaa..

Vierailija
24/66 |
16.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tee itsellesi jotain jos tuo on sinulle ongelma.

Vierailija
25/66 |
16.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olet liian kiltti, joten ainoastaan 0/5-tason naiset huolivat sinut.

Kyllä on selvästi aivan liian kiltti, kun haukkuu hänestä pitävät naiset rumiksi ja läskeiksi eikä???? Mitähän miehen pitäisi sanoa, että ei olisi näiden mielestä enää kiltti.

Vierailija
26/66 |
16.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

AP..taitaa olla koko nettideittailu enemmän tai vähemmän susi.. pullerot naiset hakee hoikkia/atleettisia miehiä..mikä ei oikeen osu??  ilmeisesti naiset haluavat vain tasoaan kovempaa seuraa..eivät ymmärrä että itse en kiinnostu heistä(miehekäs-atleettinen),mutta olen toki kohtelias ja ystävällinen,kun torjun heidät..mikä tuntuu välillä vain pahentavan asiaa..

Tänäänkin on tullut pariksi vain kaksi satakiloista naista...mistä näitä edes riittää näin paljon???

Ap

Vierailija
27/66 |
16.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mutta ap ei torju näitä rumia ja läskejä naisia. Valittaa mutta silti tykkäilee. Minä en vaan ymmärrä tätä logiikkaa. Jos matchien saaminen on niin tärkeää, että niitä saadakseen on valmis matchaamaan naisia joista ei oikeasti ole kiinnostunut, niin ei pidä valittaa saadessaan matcheja näistä naisista. Silloinhan saa sitä mitä on halunnut, eli matcheja.

Vierailija
28/66 |
16.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tänäänkin on tullut pariksi vain kaksi satakiloista naista...mistä näitä edes riittää näin paljon???

Ap

Kumpikaan näistä naisista ei olisi tullut pariksesi jollet sinä olisi näyttänyt heille vihreää valoa. Vain ja ainoastaan siksi ne sinun pareiksi tulivat, koska sinä teit päätöksen tykätä heistä.

Lakkaa tykkäämästä niitä satakiloisia, niin sitten sulla olisi jotain logiikkaa tuossa valittamisessa. Muussa tapauksessa lakkaa ruikuttamasta ja kestä omien valintojesi seuraukset.

Vierailija
29/66 |
16.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikeasti. Komea ja urheilullinen mies ei Tinderiä tarvitse. Katsopa vielä peiliin ja luepa se CV:si läpi, että olisiko vielä varaa sivistäytyä jotenkin. Käyttäytymiskurssi voisi tehdä poikaa!

Vierailija
30/66 |
16.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Yhyyyy! Mä tykkäsin siitä hirveästä satakiloisesta virtahevosta tinderissä ja se tykkäsi minusta! Yhyyyy mikä kamala kohtalo! Yhyyyy, kyllä on epäreilua että ne naiset ovat tykänneet musta joista minä olen tykännyt! Byäääää!

Vierailija
31/66 |
16.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulen että kyse tästä: erään tutkimuksen mukaan naiset pitävät suurinta osaa miehistä rumina ja he eivät osaa arvioida omaa tasoaan koska kelpaavat alfoille panosuhteisiin.

Vierailija
32/66 |
16.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

tinderistä en tiedä, enkä mene. en jaksa. muista hieman kyllä. profiilissasi on pakko olla joku vika tai tinderi ON susi. en tiedä pari kriteerien muodostumis perusteita siinä sovelluksessa.. livenähän on paras...

Vierailija
33/66 |
16.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oikeasti. Komea ja urheilullinen mies ei Tinderiä tarvitse. Katsopa vielä peiliin ja luepa se CV:si läpi, että olisiko vielä varaa sivistäytyä jotenkin. Käyttäytymiskurssi voisi tehdä poikaa!

Sama juttu kauniilla naisella. Tinderiä hän ei tarvitse, paitsi jos on tosi paha luonne eikä edes kauneus sitä pelasta.

Vierailija
34/66 |
16.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse ainakin ohittaisin kaikki läskit ja rumat. Ei sellaisia pidä ensinnäkään mätsätä.

Vierailija
35/66 |
16.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Ja ap:n tyyppiset miehet (pojat) tuntien, nuo naiset ovat oikeasti 75-85 kg.

Vierailija
36/66 |
16.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastaisitko ap nyt näihin kysymyksiin:

Minkälaiset naiset sinusta kiinnostuu live-elämässä?

Minkälainen profiiliteksti sinulla on Tinderissä?

Minkä ikäinen olet ja minkä ikäistä seuraa haet?

Onko ne "ihan tavalliset" kuvat jotain vessassa /eteisen peilin edessä otettuja selfieitä?

Koita nyt vähän edes tarkemmin kertoa näistä jutuista, niin voisi päästä jyvälle, missä on vika. Jos nimittäin oikeasti olet komea ja atleettinen, myös naisten mielestä etkä vain omastasi, niin jotain vikaa sulla on joko kuvissa tai profiilitekstissä, ettet normaalipainoisten ja sievien naisten mielenkiintoa yhtään herätä.

Vierailija
37/66 |
16.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todellinen panomies ei nirsoile.

Vierailija
38/66 |
16.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Luulen että kyse tästä: erään tutkimuksen mukaan naiset pitävät suurinta osaa miehistä rumina ja he eivät osaa arvioida omaa tasoaan koska kelpaavat alfoille panosuhteisiin.

Ei kannata yleistää, itse osaan olla objektiivinen tämänkin asian suhteen. Suurin osa miehistä on ihan tavallisen näköisiä, ei rumia mutta ei komeitakaan.

Vierailija
39/66 |
16.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vitosen nainen vastaa kasin miestä tinderissä

Vierailija
40/66 |
16.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykypäivänä naiset hypergamioivat tinderissä ja 9-10 miehet panevat naisia lähes joka tasolta. Varsinkin heikkotasoisemmat jäävät kertapanoiksi. Naiset jäävät haikailemaan näiden kärkimiesten perään, ja kuvittelevat saavansa sellaisen joskus suhteeseenkin kun kerran saivat seksiäkin. Tämän seuraksena eivät hyväksy tavismiestä, ja suhteita ei synny.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan neljä yksi