Olen tilintarkastaja, haluatko kysyä jotain?
Nyt saa kysyä, jos on jotain kysyttävää tai sellaista mikä mietityttää.
Kommentit (33)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ootko jossain Big4:ssa töissä?
Olen kyllä.
Ruoholahdessa vai keskustassa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Noin 4teur /kk + bonukset
Sain tasan 10v sitten assarina (3500) ja senior assarina 9v sitten 3900e alle 2v työkokemuksella. 5v niin olet jo managerina aikamoisessa palkkakuopassa.
Ja höpö höpö. Assarit saa alkuun kylläkin n. 3000 eur ja senior 3500 eur ja ylöspäin.
Jostain ihmeen syystä näin kuitenkin oli. Assurancen alla itämerenkadulla näin kävi aikanaan
Ja auditissa olit? Assulla paremmat palkat muutoin kuin audit-puolella.
Jos olit niin kai se on pakko uskoa. Nykypäivänä pallkataso auditissa karkeasti
Assari min. 3000e
Senior min. 3500e
Manager minimissään 4000e
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen kyllä.
Tiesitkö että tilintarkastusta tehdään muuallakin kuin Helsingissä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sain tasan 10v sitten assarina (3500) ja senior assarina 9v sitten 3900e alle 2v työkokemuksella. 5v niin olet jo managerina aikamoisessa palkkakuopassa.
Ja höpö höpö. Assarit saa alkuun kylläkin n. 3000 eur ja senior 3500 eur ja ylöspäin.
Jostain ihmeen syystä näin kuitenkin oli. Assurancen alla itämerenkadulla näin kävi aikanaan
Assari min. 3000e
Senior min. 3500e
Manager minimissään 4000e
Olen PwCllä assarina ja palkkani on 2800 euroa. Seniori saa meillä 3500 euroa ja manager tosiaan tuon päälle 4000 euroa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Assari min. 3000e
Senior min. 3500e
Manager minimissään 4000eOlen PwCllä assarina ja palkkani on 2800 euroa. Seniori saa meillä 3500 euroa ja manager tosiaan tuon päälle 4000 euroa.
Tiesin että PwC:llä maksetaan tuo 2800 eur siinä tapauksessa jos et ole vielä valmistunut KTM tai sitten olet tradenomi. Sanoin vähän karkeasti koska kyllä se 3000 eur on käytännössä assarin minimi, kyllä se PwC:lläkin nousee 3000 euroon kun saa tutkinnon kouraan.
Miten paljon harrastat liikuntaa kaiken istumisen vastapainoksi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Assari min. 3000e
Senior min. 3500e
Manager minimissään 4000eOlen PwCllä assarina ja palkkani on 2800 euroa. Seniori saa meillä 3500 euroa ja manager tosiaan tuon päälle 4000 euroa.
Tiesin että PwC:llä maksetaan tuo 2800 eur siinä tapauksessa jos et ole vielä valmistunut KTM tai sitten olet tradenomi. Sanoin vähän karkeasti koska kyllä se 3000 eur on käytännössä assarin minimi, kyllä se PwC:lläkin nousee 3000 euroon kun saa tutkinnon kouraan.
Näin juuri.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen kyllä.
Tiesitkö että tilintarkastusta tehdään muuallakin kuin Helsingissä?
Tiesitkö että Big4:t sijaitsevat Helsingissä? Toki osalla on pikkutoimistoja jossain muuallakin mutta 90% työntekijöistä täällä.
Kiitos kun moitit minua joka vuosi liian vähäisistä muistiinpanoista ja merkinnöistä. Teen työni aivoilla, en paperilla. Tiedän että tarvitsisit jotain dokumenttia ajatusprosesseista, mutta ei niitä ehdi tehdä silloin kun lasken.
Vierailija kirjoitti:
Kiitos kun moitit minua joka vuosi liian vähäisistä muistiinpanoista ja merkinnöistä. Teen työni aivoilla, en paperilla. Tiedän että tarvitsisit jotain dokumenttia ajatusprosesseista, mutta ei niitä ehdi tehdä silloin kun lasken.
Suomen laki edellyttää sitä dokumentointia. Jos et siihen pysty, olet väärässä ammatissa.
Eikö toi työ ole hirveän tylsää, vaikka oliskin ok liksa? Ootko vapaa ja hyvännäköinen mies.