Olen tilintarkastaja, haluatko kysyä jotain?
Nyt saa kysyä, jos on jotain kysyttävää tai sellaista mikä mietityttää.
Kommentit (33)
Miltä mekko, sukkahousut ja korkokengät -yhdistelmä kuulostaa?
runkrunk kirjoitti:
Miltä mekko, sukkahousut ja korkokengät -yhdistelmä kuulostaa?
Siihen jo on tottunut, joten ei miltään erikoiselta.
Vierailija kirjoitti:
Ootko jossain Big4:ssa töissä?
Olen kyllä.
Milloin olet aloittanut, kun palkka on noinkin matala?
Vierailija kirjoitti:
Milloin olet aloittanut, kun palkka on noinkin matala?
Vasta viitisen vuotta sitten aloitin ja sieltä pikkuhiljaa porras kerralla ylöspäin.
Tapaatko asiakkaitasi livenä? Jos et, niin miksi et?
Vierailija kirjoitti:
Tapaatko asiakkaitasi livenä? Jos et, niin miksi et?
Keväisin olen lähes joka päivä asiakkaalla ja sitten illat tulee istuttua toimistolla. Syksyllä tilikauden aikaista tarkastusta ja suunnittelua ja silloinkin tapaan asiakkaita. Eli kyllä, tapaan todella paljon ihmisiä työssäni.
Mistä pystyy selvittää verotuksen hyllypoiston euromäärän, ja miten hyllypoistoja voi hyödyntää?
Miksiköhän työpaikallani alkaa outo mappien kantamisurakka aina kun tilintarkastus on tulossa. Pomo vie niitä autolla jonnekkin..
Vierailija kirjoitti:
Noin 4teur /kk + bonukset
Sain tasan 10v sitten assarina (3500) ja senior assarina 9v sitten 3900e alle 2v työkokemuksella. 5v niin olet jo managerina aikamoisessa palkkakuopassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sain tasan 10v sitten assarina (3500) ja senior assarina 9v sitten 3900e alle 2v työkokemuksella. 5v niin olet jo managerina aikamoisessa palkkakuopassa.
Ja höpö höpö. Assarit saa alkuun kylläkin n. 3000 eur ja senior 3500 eur ja ylöspäin.
Onko sinulla lapsia? Eikö häiritse ettet näe heitä lainkaan arjessa?
Ootteko niin kuivia kun sanotaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja höpö höpö. Assarit saa alkuun kylläkin n. 3000 eur ja senior 3500 eur ja ylöspäin.
Jostain ihmeen syystä näin kuitenkin oli. Assurancen alla itämerenkadulla näin kävi aikanaan
Miten veroja voi kiertää, siis tavan ihminen?
Saako matkalaskuissa olla alkoholia? Ja jos saa, pitääkö se olla edustamista?
Paljonko tienaat?