Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Muita joita harmittaa "harva" häpykarvoitus?

Vierailija
15.05.2019 |

Onko muut ehkä vähän pluskokoisemmat huomanneet ja harmitelleet, että kun kiloja on tullut niin tuo alapään aluekin pullistuu ja kun häpykarvojen lukumäärä ei kasva niin sitten se näyttää harvalta? Huomannut itsellä, mutta myös muilla esim. uimahallikävijöillä. Hiukan solakammilla saattaa olla sellainen kaunis alapää jossa karvoitus on tumma ja tiheä, itselläni myös karvoitus on koska en ajele. Mutta iho paistaa läpi ja on harvaa risukkoa.

Suoraan sanottuna, harmittaako muita harva sademetsä? :)

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
15.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osta peruukki. Ja lopeta se muiden karvojen kyttääminen.

Vierailija
2/11 |
15.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taas yksi hyvä syy lisää laihdutaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
15.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kyllä liity lihavuuteen, onko karvat harvat vai tiheät ja tummat vai vaaleat. Mutta olis ihan kiva jos et kyttäilisi uimahallissa.

Vierailija
4/11 |
15.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on häpykarvat harventuneet ja harmaantuneet, lihonut en ole. Ajattelin, että tämä on teille törkeä tieto.

Vierailija
5/11 |
15.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarvitaan kuva tarkempaa analyysiä varten.

Vierailija
6/11 |
15.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on harvat karvat ja hoikka olen. Tykkäisin tuuheasta, seksikkään näköinen sellainen.

Vierailija
7/11 |
15.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pic or didn't happen.

Vierailija
8/11 |
15.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla on häpykarvat harventuneet ja harmaantuneet, lihonut en ole. Ajattelin, että tämä on teille törkeä tieto.

Törkeä se ei ole, mutta erittäin tärkeä kylläkin ;)

Vierailija
9/11 |
15.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sen verran on tullut pokesivustoilla vierailtua, että kyllähän tuon olen havainnut. Myös iän myötä se tuhero alkaa selkeästi harvenemaan. Siihen kai vaikuttaa hormonaaliset jutut.

Vierailija
10/11 |
15.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päin vastoin. Olen aina ollut luonnostani vähäkarvainen ja ylpeä siitä. Miehet ovat myös kommentoineet positiivisesti, kun paikat on siistit ajelematta. Mitään ongelmaa bikinirajasta ei ole, ja sisemmät alueet ovat täysin paljaat luonnostaan.

Vierailija
11/11 |
15.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Törkeä se ei ole, mutta erittäin tärkeä kylläkin ;)

Oikeassa olet, mutta kun on mennyt karvat harmaaksi ja kirjoitustaito kadonnut. Kovaa on elämäni.

Eikä minulla raukalla ole miestäkään.

😥

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kuusi yksi