TURHA LUULLA, että en tunnistaisi salilla Lidlistä ostettuja kuteita!
Huomaan myös niiden kantajien pienen häpeän minun Puma/Adidas/Lacoste-tuotteiden lähellä. Olen laatuflicka itse. Tyydytkö sinä Lidlin riepuihin?
Kommentit (40)
Puma/Lacoste? Mä luulen, että et oo koskaan ostanut salivaatteita. Treenaatko sä pikeepaidassa ja tennareissa? Ja missä universumissa Puma on jotenkin kadehdittava merkki? Kas kun et sentään Karhun tai Catmandoon kamppeilla brassaile.
Vierailija kirjoitti:
Miksi oi miksi? Mitä näillä aloituksilla haetaan? Ihan vilpittömästi kiinnostaa.
Reaktioita, daa. Niitähän tässä on ap:lle kivasti sadellutkin. (Miksi haetaan, sitä en ymmärrä. Ja miksi annetaan, sitäkään en ymmärrä. Ehkä joku ei tajua että on ns. huumorialoitus vaan menee oikeasti tunteisiin?)
Eniten aloituksessa hämmentää se, että ap sanoo tunnistavansa Lidlin tuotteet. Jännää paneutumista vai oletko töissä Lidlin myymälässä?
En kyllä ole edes yrittänyt peitellä mitään merkkejä. Olen tyytyväinen Lidlin urheilu vaatteisiin. Vastaa hinta-laatu suhteeltaan mun tarpeisiin.
Mun vaatteet on maksaneet vähemmän yhteensä kuin sun yhdet trikoot.
Minäpä ostin Tokmannilta. Kun ei ole Lidliä tässä kylässä.Oisipa voinu ysäri tamineissakin mennä, jos oisivat mahtuneet.Tässä iässä ei ole enää väliä lenkkarin nauhojen värillä.
Aika palata keskustelemaan miesten kanssa oikeista asioista.Ja naiset saa äänestää koska?
Käykö joku vielä salilla, jossa hiki haisee ja lähes poikkeuksetta on huono ilmanlaatu?
Mitä tuo kertoo AP:sta? Ainakin sen, että AP itsekin asioi Lidlissä.
Itse en tunnista Lidlin vaatteita, koska en asioi Lidlissä. Niin paljoa en kiinnitä huomiota muiden treenivaatteisiin, että selvittäisin, mitä merkkiä kenelläkin on päällä.
Ja tosiaan, Pumaa ja Adidasta parempiakin merkkejä löytyy. Puma ainakin on kyllä niin bulkkia että (mutta voin ostaa sitä itsekin, en ole merkkifanaatikko).
Itse asiassa Lidlissä on ns merkittömiä tuotteita merkkituotteilta, joten kannattaisi tunnistaa laatu. Lidl tekee niin valtavia tilausmääriä kuluttajaystävälliseen hintaan, uroopan laajuisesti, että ihan vaan sulle tiedoksi että vetäessäni kalliita luonto-opastuksia merkkitietoisile asiakkaille talsin itse Lidlin haikkareilla ja jolloin aina merkitys on laadulla kuin merkillä. En näe järkeä ostaa merkkihaikkareita, koska ne kuluvat aivan samassa tahdissa kuin Lidlinkin haikkarit. Mutta nyt puhummekin ammattimaisesti liikunnasta kuin harrastelijasta, joten voit joutua hetken pohtimaan mitä tarkoitan.
Ja pääasia puntiksella on, että ne kamppeet peittää. Jos pompit siellä Puman kamppeissa ja kurttuinen lompsa loistaa haara-asennossa jonkun merkkiharson läpi miettii vaan miksi, oi miksi, olet niin sokea itsesi suhteen.
Ja AP:lla on varmasti tyypilliseen tapaan pari kokoa liian pienet trikoot, että alushousut varmasti loistavat.
Vierailija kirjoitti:
Lidlin kamat on ihan hienoja. Samoin Kierrätyskeskuksessa on paljon urheilutoppeja.
Ja tosi nättejä stringejä.
Vierailija kirjoitti:
Miksi oi miksi? Mitä näillä aloituksilla haetaan? Ihan vilpittömästi kiinnostaa.
Tää oli kyllä tavallaan hauska. Veikkaisin, että huomiota ja ajankulua.
Turha luulla, että minua kiinnostaa muiden treenaajien mielipiteet minusta tai vaatteistani. Niin kauan kun eivät tule minulle valittamaan on yhdentekevää mitä ovat mieltä. Mikäli ovat niin moukkia, että tulevat valittamaan niin eiköhän löydy näppärä vastine.
Ai kauhia. Ihmisellä jolla on aikaa kyylätä muiden kuteita salilla ei taida treenata tosissaan. Mulle on ihan sama mitä muilla on päällä kunhan pesee niitä vaatteita joskus ja ne peittävät sen verran, että persvako pysyy piilossa. :D
Mä kävin just eilen kirpparilta ostamassa itselleni ja lapsilleni urheiluvaatteita..taisivat olla Stadiumin. Mitäs tästä sanot!? Meidän treenit kulkee varmaan huonommin näissä vaatteissa, vai..