Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuinka tuen bipolaarista puolisoa?

Vierailija
14.05.2019 |

avomiehelläni on todettu kaksisuuntainen mielialahäiriö. käyttää henkistä väkivaltaa ja arki on ajoittain todella raskasta.

miten voin tukea häntä? onko Suomessa tukiryhmiä minun kaltaisilleni? alkaa omatkin voimavarat huveta :(

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
14.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se sinä olet joka tarvitsee tukea!

Vierailija
2/3 |
14.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai se lääkkeillä pysyy kurissa? Sinä tässä tukea tarttet, ei se kaksisuuntainen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
14.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

mies ei hirveen avoimesti puhu tilastaan.

on vuosia sitten saanut ton diagnoosin ja litanian muitakin diagnooseja. lopetti niiden lääkkeiden käytön ja terapian jokunen vuosi sitten.

kehotin häntä aloittamaan uudestaan ja hakeutuikin lopulta lääkärin puheille ja sai ymmärtääkseni jonkun terapiakontaktin sekä lääkityksen. toi lääkitys kuitenkin teki miehen paniikkioireista sietämättömiä joten lopetti niiden käytön muutaman päivän jälkeen.

en oo ihan varma mikä on toimintasuunnitelma nyt enkä uskalla ottaa puheeksi... en oikeen uskalla sanoa tolle mitään enää :(

koitin itsekkin hakea keskusteluapua ensin terveyskeskuksesta jossa sanottiin että on vuoden jonot. sain kuitenkin kaksi lääkäriaikaa varattua ja nyt noiden aikojen takia nuorisoasemat on sitä mieltä että mulla on hoitokontakti joten heillä ei ole syytä auttaa mua. en ymmärrä kun noi käynnit ei kuitenkaa mitään terapiakäyntejä ole? - ap.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme seitsemän viisi