Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Nettitreffejä ennen sanoo sitten mitä vaan, niin ei koskaan kuitenkaan "voita":D Aina mies pettyy...

Vierailija
14.05.2019 |

Viimeistä edeltävänä kertana halusin olla itsevarma ja sanoa itseäni nätiksi, koska kyllähän minä koen itseni sellaiseksi ja muiltakin olen sitä kuullut, niin en nyt viitsinyt alkaa vähättelemäänkään. Tapaamisen jälkeen mies ilmaisi että oli saanut minusta "täydellisen kuvan" puheideni perusteella mutta oikeasti en ollutkaan lähelläkään mitä hän hakee. Tämän jälkeen tutustuin toiseen mieheen netissä ja päätin olla "mainostamatta" itseäni nätiksi, kerroin epätäydellisyyksistäni ja mies sanoi että höpöhöpö. Ajattelin että nyt on löytynyt kiva mies joka ei taida niin paljon miettiä ulkonäköäni, mutta tavattuamme hän sanoi, että "et sä nyt ollut ulkoisesti ihan sitä mitä hain".

Ei näissä nettitreffeissä voi voittaa :D Pitää vielä täsmentää että nämä miehet eivät kumpikaan olleet mitään "adoniksia", joilla olisi pitkä jono ihailijoita ovellaan.

Onko teillä vastaavia kokemuksia?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
14.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ovatko omat vaatimuksesi kovin alhaalla? Oliko millaista seurusteluhistoriaa näillä vähemmän kuin adoniksilla, mahdatko tietää? Jos naisia syytetään siitä, että käyvät nirsommiksi pitkään sinkkuna eläessään, niin kyllä käy peräkammarinpojillekin niin. Odotukset voivat olla pilvissä.

Vierailija
2/5 |
14.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Outoja miehiä olet tavannut. Ei ole normaalia käytöstä kommentoida muiden ulkonäköä ikävästi. Oletko huomattavan lihava? Ainoa selitys minkä keksin tuollaiselle on merkittävä lihavuus.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
14.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei, yleensä miehet on nii pahasti hullaantunut et ne on jääny vainoomaa ja jopa Murtautunut ovesta sisään päästäkseen panemaan mua ku oon nii hottis muija. Hajaajajajajajajaajajaaj..

Mut siis ennen ainaki kuulin siis ku olin tasan oma itteni, en mitää esittänyt ees tai varsinkaan mielistely nii kyl miehet aina rakastu muhun. 😂😂😂😂

Sit ku mätänin kotona nii miejet ei kai nii paljoo nähny kaikkee kaunista siinä ja kuulin muutaman valituksen. Mut pääsääntöisesti mun elämässä miejet on rakastunut siihen miltä mä näytän. Ja millainen mä oon

Vierailija
4/5 |
14.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkä ihmeen takia sun pitäisi etukäteen kuvailla ulkonäköäsi?

Eikö kuva riitä?

Tai sana että "sittenpähän näet"?

Mä en vaivautuisi edes tapaamaan moisia tampioita jotka eivät parempaa puhuttavaa keksi.

Vierailija
5/5 |
14.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon myös tottunut saamaa erityiskohteluu ja moni mies on sanonu tästä mulle heti alussa. 😂Nyt oon vähä tupsahtanut ihan vaa laoskuudebjapessimistisyydenvuoks😂😂