Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Theseus

Vierailija
14.05.2019 |

Sain opparista kolmosen ja opettaja painostaa laittamaan sen theseukseen koska siinä ei ole mitään salassa pidettävää tietoa. Itse olen sitä mieltä ettei noin huonoa kannattaisi sinne laittaa ollenkaan mutta opettajan mielestä huonompiakin on laitettu ja olisi hyvä että saataisiin mahdollisimman paljon oppareita julkiseksi.

Numero siis on jo opintorekisterissä eikä sitä sieltä enään poiskaan voi ottaa eli todistuksen saan ja valmistun vaikka en opparia julkaisisikaan. Kehtaisitko itse laittaa ja onko siitä todella mitään hyötyä esim. työn haun kannalta joskus tulevaisuudessa, nyt olen tällä hetkellä töissä ollut jo pitkään niin ei tarvetta heti hakea, mutta jos vaikka esim. vuoden tai kahden päästä haen uutta paikkaa niin onko yleistä että opparit käydään etsimässä ja lukemassa?

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
14.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totta kai laitat, ei sitä ole tehty kirjahyllyyn, jos jotain kiinnostaa lukea niin lukekoon.

Vierailija
2/4 |
14.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä väliä sillä saadulla arvosanalla on? Ei Theseuksessa kenenkään töiden arvosanoja näy.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
14.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työnhaussa siihen on helppo viitata, etenkin jos aihe liippaa työtehtäviä.

Vierailija
4/4 |
14.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä väliä sillä saadulla arvosanalla on? Ei Theseuksessa kenenkään töiden arvosanoja näy.

No kai se nyt vähän heijastaa siihen miten hyvä se työ on. Eiköhän nyt esim. vitosen ja ykkösen opparin välillä ole ihan silmin nähtävä ero vaikka siellä ei arvosanaa näkyisikään.

Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yhdeksän yksi