Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kirottu kiusatuksi.

Vierailija
14.05.2019 |

Otsikko kiteyttää kaiken. Kotona paras kun kaikkialla vaan kiusataan. En ole muille mitään pahaa tehnyt ja nuorisosta vanhaan kääpään vaan löytyy näitä kiusaajia. Puoliso varmaan ainoa joka ymmärtää. Tällä hetkellä molemmat ollaan hieman masentuneita yms. Itsellä oireilu on pahempaa. Nuoruuden koulukiusaaminen laukaissut pahan ahdistuneisuushäiriön näin aikuisiällä vasta paljon myöhemmin tosin.. Kirottu loppuelämäksi. Pitäisikö erota kumppanista hänen parhaakseen jotta en saastuta häntä hirveydelläni?

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
14.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jättäisit puolison joka ymmärtää ja välittää sinusta? On todennäköistä että se hirveys on vain omassa päässäsi.

Vierailija
2/3 |
14.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiusaaminen ei ole kiusatun vika. Sinussa ei ole mitään vikaa vaikka kiusaajat yrittävät muuta väittää koska he yrittävät vain kontrolloida ja päästä niskan päälle koska ovat mieleltään heikkoja idiootteja. Kannattaa keskittyä juttuihin joissa olet hyvä tai olet kiinnostunut tekemään ja jotka nostattavat itseluottamustasi. Ulkonäkö ei todellakaan ole kykyjesi ja arvosi mitta joten älä anna sen johdattaa itsearvostustasi. Anna kiusaajille ja vähä-älyisille hömöille anteeksi itsesi takia ettet tunne tarpeetonta vihaa ja väsy sen takia. :) Voimia!

T. Nuoruudessa paljon kiusattu ja edelleen hiljaisena minua usein nälvitään koska en sano vastaan ja olen rauhanomainen haha Joillain ihmisillä on todella heikko itsetunto ja luulevat että toisten alistamisella pääsee siitä yli 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
14.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei voi kuin ihmetellä noita räkättäviä, räksyttäviä kiusaajia. Itse olen yrittänyt vain ymmärtää ja antaa heidän mahdollisimman vähän rajoittaa elämääni. Eiväthän he ole kuitenkaan ihmisiä, joita arvostaisin. Voimia ja valoa aloittajalle.

T. Toinen kymmeniä vuosia kiusattu