HEO kansanopisto kokemuksia?
Hei! Hain opiskelemaan kyseiseen paikkaan graafista suunnittelua ensi vuodeksi ja sainkin sieltä paikan. Välivuosi siis tulossa. Onko täällä kellään kokemusta kyseisestä paikasta, ja vielä parempi, kyseisestä opintolinjasta?
Kommentit (2)
Vierailija kirjoitti:
Heon pt-linja (iikunta) oli outo, kyräilevä ja tulehtunut ilmapiiri alustalähtien.
Tuppisuisia, mykkiä 20v. noubodeja, muutama adhd-tapaus ja pari homoseksuaalia bodaria.
Jengiä lähti tosi paljon heti alussa pois, kun oli surkea ilmapiiri. Itse olin muutaman vkon ja kyllästyin häviäjiin.
Harmitti kun heitin pari vkoa aikaa ja rahaa luusereitten touhuun.
Anteenks nyt mut kuka sä oot vaatimaan, et sun kurssikaverien pitäisi olla jotain muuta kuin noubodyjä? Eihän se mikään vain elämää ole, sehän on kansanopistokurssi. Kaksikymppisten kuuluu olla noubodyjä. Vaikutat todella ällöttävältä ihmiseltä...
Heon pt-linja (iikunta) oli outo, kyräilevä ja tulehtunut ilmapiiri alustalähtien.
Tuppisuisia, mykkiä 20v. noubodeja, muutama adhd-tapaus ja pari homoseksuaalia bodaria.
Jengiä lähti tosi paljon heti alussa pois, kun oli surkea ilmapiiri. Itse olin muutaman vkon ja kyllästyin häviäjiin.
Harmitti kun heitin pari vkoa aikaa ja rahaa luusereitten touhuun.