Mieheni fantasia
Olemme olleet yhdessä reilu kymmenen vuotta ja nyt mieheni on alkanut kysellä, haluaisinko jännitystä elämääni. Toisin sanoen, haluaisinko seikkailla luvan kanssa. Hän on seksuaaliset ollut aina tosi aktiivinen. Häntä kuulemma kiihottaisi ajatus siitä, että harrastaisin seksiä toisen miehen kanssa. Itse en kykenisi kiihottumaan ajatuksesta toisinpäin, että hän olisi toisen naisen kanssa. Periaatteessa ihan houkutteleva ajatus, mutta järjellä ajateltuna ei kovinkaan fiksua. Ellei halua leikkiä tulella. Onko muiden miehillä tällaisia fantasioita?
Kommentit (40)
Mitä vetoa, että kun ap toteuttaa miehen fantasian toisen miehen kanssa, oma mies sanoo "tasapuolisuuden nimissä minä nain nyt vieraita naisia"?
Vahvasti luulen, että tämä on takana.
No, vaikka olisi pelkkä aisurifantasiakin, niin mieti ap, mitä sinä haluat. Asiat kannattaa puhua selviksi etukäteen.
Jotkut tykkää, joillekin tulee mustasukkaisuutta ja muistot puolisosta nauttimassa toisen kanssa on kauheita, joidenkin suhde ei selviä.
Pohdi asiaa. Älä tee painostuksen alaisena.
Onpa kielteinen suhtautuminen monilla. Eihän tuossa fantasiassa ole mitään pahaa, eikä toteutuksessakaan jos molemmat sitä haluavat. Paino sanalla molemmat! Selän takana siis ei pidä vehkeillä eikä suostua mihinkään, mikä ei itsestä tunnu hyvältä.
Kirjoitin kommentin 17. Joku kysyi mitä mies sai asiasta ja toinen miksi jatkettiin vaikka toinen epäröi. Juttelimme asiat kyllä halki juurta jaksain ja vaikka hän epäröikin alkuun, lopulta hän kuitenkin halusi sitä. Ja jälkeenpäin on kertonut, että se oli kiihottavin seksuaalinen kokemus kokonaisuutena. Siinäpä varmaan myös vastaus siihen mitä hän asiasta sai. Kysyin ihan samaa häneltä ja hän totesi, että kun harrastamme seksiä, hänen suurin kiihkonsa syntyy siitä kun hän näkee minun nauttivan. Ja ilmeisesti se, että hän kuulee minulta miten jännitys on saanut minut sekoamaan, se kiihottaa häntä. Muuta järkeähän siinä ei ole. Hän kestää mustasukkaisuuden tunteen ja ilmeisesti nauttii siitä, minä en. Mutta me olemme erilaisia. Suhteeseemme tapahtuma ei vaikuttanut koskaan, päinvastoin. Voimme luottaa toisiimme ja uskallamme puhua asiasta kuin asiasta. Näin ei tule myöskään hairahdettua vieraisiin, sillä tiedän että jos semmoinen tarve tulisi, voisimme asiasta keskustella. Se on meidän salaisuus ja sellaisena pysyy.
Edelliseen lisään vielä. Mieheni ei ole koskaan pyytänyt eikä halunnut itse mennä vieraaseen sänkyyn. Hän nauttii seksistä minun kanssani ja minun kauttani. Sanoi että voisi mennä vain silloin, jos minä saisin siitä kiksit.
Mielenkiintoinen keskustelu. Tämmösissä seikkailuissa on yksi hyvä puoli jota kukaan ei mainitse. Se on itsestäänselvyys. Parisuhteissa on ihan liikaa itsestäänselvyyttä, jonka vuoksi toiseen ei panosteta. Seksiä on vähän tai ei lainkaan, koska itseä ei haluta/kiinnosta. Toista voisi haluttaakkin. Ihan kaikilla muillakin elämän sektoreilla ihmiset ei panosta omiin suhteisiin. Suhde vaatii aina työtä. Kun heittäytyy moisiin leikkeihin, niistä seuraa aina se, että haluaa osoittaa olevansa rakkauden arvoinen ja kun ihminen panostaa, suhde voi hyvin. Tietysti panostajia pitää olla kaksi. Mutta näitä leikkejä ei leiki ihmiset jotka eivät ole valmiita panostamaan tai keskustelemaan. Tämä on keskustelua, luottamusta ja hyväksyntää. Molemminpuolista.
Meillä on koitettu niin että mies oli mukana katsomassa. Jäi kokeilut yhteen kertaan. Ulkopuolinen oli muodollisesti pätevä, siis ulkonäkö ja luonne täsmäsivät mutta... hän oli sängyssä täysi nolla. Ensinnäkin hän ujosteli ei uskaltanut tehdä juuri mitään ja kaiken huipuksi laukesi n. 30 sekunnin jälkeen. Oma mies sitten hoiteli minut sen jälkeen kun vieras oli poistunut. Pari myös kokeilimme joskus, oma mies oli vieraan naisen kanssa kaikki meni hienosti. Mutta tällä kertaa... parin mies jännitti niin paljon ettei ottanut eteen. Näin hyviä kokemuksia minulla. Vaikka kokeilut jäänyt näihin niin niistäkin kiihottavaa puhua ja panemiseksi menee aina. Jotenkin ei vaan enään huvita kun ei tiedä mistä löytyisi kykeneviä miehiä. Tai sitä etukäteen mistään voi tietää. Mieheltä kyllä lupa että saisin etsiä vieraan jos haluan.
M, oletko se sinä joka teki tämän aloituksen? 😏
Minullekin mies joka antaa minun olla vapaa. Kyllästynyt omistussuhteisiin.
Miksi ihmiset ottaa seksin niin vakavasti? Seksihän on mukavaa siinä missä karkin syöntikin. Sehän on vain fyysistä työtä joka tuntuu hyvältä. Ei siihen aina tarvi sotkea suuria tunteita. Tarve siinä missä nukkuminenkin jotta ihminen voi hyvin. Elämä ei ole vakavaa.
jj69 mitä teit sille ieraalle miehelle että sillä alkoi ottmaan eteen
suihinottoa, hyväilya, lämmittelyä, anuksen hieromista, palllien imemistä
vai makailitko ja odottelit valmista niinkuin taksijonossa autoa
Vierailija kirjoitti:
minulla on tuo fantasia että mies antaisi luvan. En uskalla ehdottaa, ollaan oltu yhdessä tosi vähän aikaa. Voisin myös antaa miehen olla toisen naisen kanssa. Sitä vähän tunnustelin niin mies ei vaikuttanut innostuneelta.
Minun vaimoa on pantu kaverin kanssa kimpassa jo 16 vuotta.
On ollut vaihtelun vuoksi muitakin miehiä.
Olemme olleet tyytyväisiä kimppaseksi juttuun ja vaimo loistaa.
Me ollaan myös kerran kokeiltu. Mieheni kanssa juteltiin kimppajutuista ja siitä millä kokoonpanolla haluaisi toteuttaa. Yllätyin kun mieheni sanoi että haluaisi ulkopuolisen miehen mukaan, itse olisi lähinnä hyväilemässä minua kun vieras naisi. Puhuttiin asiasta ja hekumoitiin, puhuttiin myös mahdolliset mustasukkaisuudet yms. Ajatus sai selvästi molemmat meistä kiihkoon ja päätettiin että katsotaan mitä tapahtuu tulevalla risteilyllä joka oli sopivasti pikkujouluaikaan. Koitti risteilypäivä, minulla pikkusen jännitystä ja odotusta ilmassa, niin myös miehelläni. Hyttinä meillä oli sviitti joten valmistelut iltaan oli hyvä siellä tehdä. Stayupit ja stringit jalkaan minihame ja paljastavalla kaula-aukolla oleva toppi päälle. Juotiin hieman viiniä hytissä, tästä laivan yöelämään. Sain paljon kääntyviä päitä ja katseita. Baaritiskillä tuli mukavan oloinen mies juttelemaan, tästä siirtyin tanssilattialle ja mieheni seurasi sivummalta pöydästä. Tanssilattialla lähennyin hieman tähän tuntemattomaan mieheen, halailua kuiskuttelua korvaan. Kuiskasin hänelle ehdotukseni että tulisiko naimaan minua mieheni katsellessa, mies hieman ensin säikähti ajatusta ja sanoi että haluaisi kovasti mutta mietitytti silti, samalla siirsi kätensä haaroihinsa jossa tunsin pullottavan peniksen. Sanoin että mennään tuonne pöytään jossa mieheni on niin voitte jutustella siinä ja hän voi miettiä asiaa. Siirryimme pöytään ja miehet tulivat heti juttuun keskenään, minä kävin vessassa välissä jossa riisuin stringini kokonaan pois ja palasin pöytään tämän miehen viereen istumaan. Tämä mies varovasti sillitteli reittäni ja kuiskasin korvaan että koitappa ylempää miltä tuntuu. Tunsin kuinka hänen kätensä vaelteli sisäreittä pitkin pimpsaani kohti ja olin märkä kuin niagaran putous. Aika nopeasti tämän jälkeen vieras mies totesi että siirrytäänkö hyttiin ja näin myös tapahtui. Hississä suuteli tätä miestä kiihkeästi oman mieheni seuratessa. Hytissä suutelu jatkui ja aloin riisumaan miestä, siirryimme sängylle jossa vaatteet lähti molemmilta. Mieheni seurasi sivusta. Kondomi vieraalle ja pari pientä imaisua, suihinotto ei ole suosikkipuuhaani. Tämän jälkeen selälleen sängylle, ja vieras mies päälle, ensimmäinen työntö ja voimakas voihkaisu, tuntui uskomattoman hyvältä, kielletyltä mutta kuitenkin sallitulta, oma mieheni hyväili minua kaulalta, rinnoista silitteli hiuksiani ja alkoi hyväilemään klitoristani toisen naidessa, uskomattoman upea tunne. Vieras halusi takaapäin ja käännyin ja samalla pyysin miestäni riisuuntumaan, aloin hyväillä hänen penistään samalla käsin, ja täysin hänen yllätyksekseen aloin ottamaan suihin. Mahtavan jotenkin tuhma tunne, toinen penis suussa ja toinen pimpissä. Hetki meni ja vieras laukesi kortsuun, käännyin ja oma mieheni alkoi naida takaapäin, kauan ei mennyt ja laukesin itse, mieheni jatkoi hetken ja roiskaisi tavarat perille :) Kokemuksena uskomaton ja jälkipuinnissa mieheni kertoi tilanteen olleen todella kiihottava, ja hän sai oman nautintonsa kun näki minin nauttivan. Minkäänlaista peniskateutta hän ei sanonut kokeneensa vaikka vieras oli hieman isommin varustettu. Fantasians äärimmäisen kiihottava ja kokemuksena mahtava. Tässä kesällä pitää kyllä tehdä uusi laivareissu vielä.
Joillakin elämä noin jännittävää ja mielenkiintoista. Oispa itsellänikin. Ymmärrän täysin vaihtelun hakemisen ja asian molempien näkökulmasta.
Vierailija kirjoitti:
Miksi ihmiset ottaa seksin niin vakavasti? Seksihän on mukavaa siinä missä karkin syöntikin. Sehän on vain fyysistä työtä joka tuntuu hyvältä. Ei siihen aina tarvi sotkea suuria tunteita. Tarve siinä missä nukkuminenkin jotta ihminen voi hyvin. Elämä ei ole vakavaa.
Vaikkapa siksi, että ei kiinnosta seksi toisen kanssa, jossa ei ole tunteita ja paikat kostu. :D
Lukekaa Riikka Suomisen "Suhteellisen vapasta". Mielestäni erittäin hyvä naisen kirjoittama (autofiktio) aiheesta!
Avioparinvaimo37 kirjoitti:
Me ollaan myös kerran kokeiltu. Mieheni kanssa juteltiin kimppajutuista ja siitä millä kokoonpanolla haluaisi toteuttaa. Yllätyin kun mieheni sanoi että haluaisi ulkopuolisen miehen mukaan, itse olisi lähinnä hyväilemässä minua kun vieras naisi. Puhuttiin asiasta ja hekumoitiin, puhuttiin myös mahdolliset mustasukkaisuudet yms. Ajatus sai selvästi molemmat meistä kiihkoon ja päätettiin että katsotaan mitä tapahtuu tulevalla risteilyllä joka oli sopivasti pikkujouluaikaan. Koitti risteilypäivä, minulla pikkusen jännitystä ja odotusta ilmassa, niin myös miehelläni. Hyttinä meillä oli sviitti joten valmistelut iltaan oli hyvä siellä tehdä. Stayupit ja stringit jalkaan minihame ja paljastavalla kaula-aukolla oleva toppi päälle. Juotiin hieman viiniä hytissä, tästä laivan yöelämään. Sain paljon kääntyviä päitä ja katseita. Baaritiskillä tuli mukavan oloinen mies juttelemaan, tästä siirtyin tanssilattialle ja mieheni seurasi sivummalta pöydästä. Tanssilattialla lähennyin hieman tähän tuntemattomaan mieheen, halailua kuiskuttelua korvaan. Kuiskasin hänelle ehdotukseni että tulisiko naimaan minua mieheni katsellessa, mies hieman ensin säikähti ajatusta ja sanoi että haluaisi kovasti mutta mietitytti silti, samalla siirsi kätensä haaroihinsa jossa tunsin pullottavan peniksen. Sanoin että mennään tuonne pöytään jossa mieheni on niin voitte jutustella siinä ja hän voi miettiä asiaa. Siirryimme pöytään ja miehet tulivat heti juttuun keskenään, minä kävin vessassa välissä jossa riisuin stringini kokonaan pois ja palasin pöytään tämän miehen viereen istumaan. Tämä mies varovasti sillitteli reittäni ja kuiskasin korvaan että koitappa ylempää miltä tuntuu. Tunsin kuinka hänen kätensä vaelteli sisäreittä pitkin pimpsaani kohti ja olin märkä kuin niagaran putous. Aika nopeasti tämän jälkeen vieras mies totesi että siirrytäänkö hyttiin ja näin myös tapahtui. Hississä suuteli tätä miestä kiihkeästi oman mieheni seuratessa. Hytissä suutelu jatkui ja aloin riisumaan miestä, siirryimme sängylle jossa vaatteet lähti molemmilta. Mieheni seurasi sivusta. Kondomi vieraalle ja pari pientä imaisua, suihinotto ei ole suosikkipuuhaani. Tämän jälkeen selälleen sängylle, ja vieras mies päälle, ensimmäinen työntö ja voimakas voihkaisu, tuntui uskomattoman hyvältä, kielletyltä mutta kuitenkin sallitulta, oma mieheni hyväili minua kaulalta, rinnoista silitteli hiuksiani ja alkoi hyväilemään klitoristani toisen naidessa, uskomattoman upea tunne. Vieras halusi takaapäin ja käännyin ja samalla pyysin miestäni riisuuntumaan, aloin hyväillä hänen penistään samalla käsin, ja täysin hänen yllätyksekseen aloin ottamaan suihin. Mahtavan jotenkin tuhma tunne, toinen penis suussa ja toinen pimpissä. Hetki meni ja vieras laukesi kortsuun, käännyin ja oma mieheni alkoi naida takaapäin, kauan ei mennyt ja laukesin itse, mieheni jatkoi hetken ja roiskaisi tavarat perille :) Kokemuksena uskomaton ja jälkipuinnissa mieheni kertoi tilanteen olleen todella kiihottava, ja hän sai oman nautintonsa kun näki minin nauttivan. Minkäänlaista peniskateutta hän ei sanonut kokeneensa vaikka vieras oli hieman isommin varustettu. Fantasians äärimmäisen kiihottava ja kokemuksena mahtava. Tässä kesällä pitää kyllä tehdä uusi laivareissu vielä.
No huhhuh! Ihanaa.. N49
Vierailija kirjoitti:
Meillä mieheni ehdotti aikanaan samaa ja kiinnostuin ajatuksesta. Parisuhteemme oli hyvä ja seksielämämme kiihkeää. Etsimme miehen yhdessä netistä ja lopulta kiinnostava löytyi. Kävin ensin yksin kahvilla tämän miehen kanssa ja hän oli tilanteeseen enemmän kuin hyvä. Meni muutama viikko ja mieheni ehdotti että olisiko tänään se päivä. Innostuin ajatuksesta ja laitoin viestiä uudelle tuttavuudelle. Sovimme treffit meidän kotimme lähelle, josta sitten hakisin hänet meille. Aloin laittautumaan ja mieheni alkoi vähän epäröidä, mutta sanoin että nyt tehdään kun on aiottukkin. Ja niin tehtiin. Mies lähti kotoa pois ja minä menin vastaan toista miestä. Meillä sitten juteltiin ja kahviteltiin ja siirryttyämme olohuoneeseen tilanne lähti käymään. Seksi oli taivaallista ja mies todella upea. Ihastuin todella. Olimme sängyssä toista tuntia ja miehen lähdettyä mieheni tuli kotiin. Tietty mekin purimme tilanteen ja harrastimme seksiä. Se oli mukavaa. Kerta jäi ainoaksi vaikka halusin kieltämättä tätä miestä uudelleen. Kannatti kokeilla ja voisin kokeilla uudestaankin. Silti kymmenen vuotta on vierähtänyt saman miehen kanssa ilman ongelmia. Itse pidän asiaa normaalina. Elämä on muutenkin tasaista ja välillä kaipaa vaihtelua. Miksi siis ei voisi nauttia elämästä.
Minua jäi vaivaamaan se, että et huomioinut miehesi epäröintiä. Aina on oikeus sanoa ei ja sitä pitää kunnioittaa.
Vierailija kirjoitti:
Kirjoitin kommentin 17. Joku kysyi mitä mies sai asiasta ja toinen miksi jatkettiin vaikka toinen epäröi. Juttelimme asiat kyllä halki juurta jaksain ja vaikka hän epäröikin alkuun, lopulta hän kuitenkin halusi sitä. Ja jälkeenpäin on kertonut, että se oli kiihottavin seksuaalinen kokemus kokonaisuutena. Siinäpä varmaan myös vastaus siihen mitä hän asiasta sai. Kysyin ihan samaa häneltä ja hän totesi, että kun harrastamme seksiä, hänen suurin kiihkonsa syntyy siitä kun hän näkee minun nauttivan. Ja ilmeisesti se, että hän kuulee minulta miten jännitys on saanut minut sekoamaan, se kiihottaa häntä. Muuta järkeähän siinä ei ole. Hän kestää mustasukkaisuuden tunteen ja ilmeisesti nauttii siitä, minä en. Mutta me olemme erilaisia. Suhteeseemme tapahtuma ei vaikuttanut koskaan, päinvastoin. Voimme luottaa toisiimme ja uskallamme puhua asiasta kuin asiasta. Näin ei tule myöskään hairahdettua vieraisiin, sillä tiedän että jos semmoinen tarve tulisi, voisimme asiasta keskustella. Se on meidän salaisuus ja sellaisena pysyy.
Tämä onkin jo ihan eri tarina kuin se mitä aluksi kerroit. Niin erilainen, että kuulostaa jo selitykseltä.
Vierailija kirjoitti:
Minun mieheni fantasia oli muuten sama, mutta minä en saisi sekkailla muiden kanssa, vain hän. :D Kuulemma ihan eri asia.
XD
Voin kuvitella ton keskustelun, miten kauheen hyvät perustelut just tollaseen varmaan oli.
Tai miksi homma ei peruttu kun mies alkoikin epäröimään? Eikö se pitäisi olla näiden juttujen perussääntö, että heti lopetetaan jos joku alkaa epäröimään?