Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Aliexpress dispute (en tiedä mitä on suomeksi) päätös väärä ja myyjän hyväksi. Miten voi valittaa?

Vierailija
14.05.2019 |

Myyjä kirjoitti kiinaksi ja tapaus päätettiin hänen hyväksi. En tiedä miksi kun en kiinaa osaa. Miten tästä voi valittaa?

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
14.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et voi

Vierailija
2/10 |
14.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Copy + paste translate.google.comiin ja jo vain osaat kiinaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
14.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No se taitaa vähän olla se riski mikä otetaan, kun tuollaisten yhtiöiden kanssa asioidaan, ettei ketään kiinnosta. Toivottavasti et ollut niin tyhmä, että sinne satoja euroja laitoit. Muutamat eurot pitää niellä oppirahoina. 

Vierailija
4/10 |
14.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Copy + paste translate.google.comiin ja jo vain osaat kiinaa.

Se teksti on osa kuvakaappausta. Miten ne saa siitä kirjoitettua suomi näppäimistöllä?

Vierailija
5/10 |
14.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No se taitaa vähän olla se riski mikä otetaan, kun tuollaisten yhtiöiden kanssa asioidaan, ettei ketään kiinnosta. Toivottavasti et ollut niin tyhmä, että sinne satoja euroja laitoit. Muutamat eurot pitää niellä oppirahoina. 

Mitä tästä piti oppia?

Vierailija
6/10 |
14.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmoitat luottokorttiyhtiöllesi kyseessä olleen epäluotettava myyjä, joka ei toiminut siten kuin sovittu. Silloin vastuu siirtyy luottokorttiyhtiölle, joka selvittää asian ja tarvittaessa vie Aliexpressiltä oikeuden myydä luotolla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/10 |
14.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ilmoitat luottokorttiyhtiöllesi kyseessä olleen epäluotettava myyjä, joka ei toiminut siten kuin sovittu. Silloin vastuu siirtyy luottokorttiyhtiölle, joka selvittää asian ja tarvittaessa vie Aliexpressiltä oikeuden myydä luotolla.

Mutta Aliexpresshän sen päätöksen teki, se siis on vastuussa asiasta.

Vierailija
8/10 |
14.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parempi luovuttaa ja tehdä uusi tili jonka kautta ostaa halvin tuote mitä kaupasta löytyy. Sitten antaa suoraan heikoin palaute mitä pystyy.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9/10 |
14.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ilmoitat luottokorttiyhtiöllesi kyseessä olleen epäluotettava myyjä, joka ei toiminut siten kuin sovittu. Silloin vastuu siirtyy luottokorttiyhtiölle, joka selvittää asian ja tarvittaessa vie Aliexpressiltä oikeuden myydä luotolla.

Mutta Aliexpresshän sen päätöksen teki, se siis on vastuussa asiasta.

Jos olet maksanut luottokortilla niin luottoyhtiö on se jonka kautta rahat menevät eikä Aliexpressin pätös vaikuta asiaan. Ratkaisevaa on se mitä mieltä luottokorttiyhtiö on. Ja he ovat aika helposti ostajan puolella koska silloin he voivat ottaa myyjältä rahaa pois ja siis säästävät itse.

Vierailija
10/10 |
14.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ilmoitat luottokorttiyhtiöllesi kyseessä olleen epäluotettava myyjä, joka ei toiminut siten kuin sovittu. Silloin vastuu siirtyy luottokorttiyhtiölle, joka selvittää asian ja tarvittaessa vie Aliexpressiltä oikeuden myydä luotolla.

Mutta Aliexpresshän sen päätöksen teki, se siis on vastuussa asiasta.

Ei ole. Luottokorttiyhtiö on vastuussa siitä, että antaa yritykselle oikeuden myydä luotolla. Sinun pitää voida luottaa siihen, että luottokorttiyhtiö on tehnyt tarvittavat tarkistukset ennen luottopäätöstään.

Aliexpressistä ostaessasi myyjä on Aliexpress. Dispute-prosessin aloitettuasi olet selkeästi esittänyt, ettet ole tyytyväinen siihen mitä olet saanut. Aliexpressin mielestä myyjä on oikeassa, mutta sen ei ole väliä, koska lopulta asian ratkaisee luottokorttiyhtiösi. Aliexpress ei ole se joka määrää luottokorttiyhtiöitä.