Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Minulla on stressaava työ, mutta selviän joten kuten täysjärkisenä. Haluatko kysyä minulta jotain?

Vierailija
14.05.2019 |

Joka liittyy aiheeseen..

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
14.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mikä on tämä stressaava työ?

T. minulla myös erittäin stressaava työ mutta en koe aiheelliseksi tällaisesta nostaa sulkaa hattuun (ei ole käynyt mielessäkään) tai tehdä aiheesta paistattelukeskustelua aaveelle

Vierailija
2/3 |
14.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

T. minulla myös erittäin stressaava työ mutta en koe aiheelliseksi tällaisesta nostaa sulkaa hattuun (ei ole käynyt mielessäkään) tai tehdä aiheesta paistattelukeskustelua aaveelle

Justhan teit niin :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
14.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen työssä, joka mielletään suorittavaksi, mutta joka todellisuudessa edellyttää enemmän panostusta kuin päälle päin näyttää. Minulla on myös vastuualueita, se stressaa, toinen stressitekijä on joidenkin asioiden ennakoimattomuus. Mutta analysoinut asiaa niin, että todennäköisesti stressaantuisin helpommin työssä kuin työssä luonteeni takia.

En ajatellut kylläkään, että tämä olisi jokin "sulka hattuun" -ulostulo. Mielenkiintoinen näkökulma. ap