Minulla on stressaava työ, mutta selviän joten kuten täysjärkisenä. Haluatko kysyä minulta jotain?
Kommentit (3)
Vierailija kirjoitti:
No mikä on tämä stressaava työ?
T. minulla myös erittäin stressaava työ mutta en koe aiheelliseksi tällaisesta nostaa sulkaa hattuun (ei ole käynyt mielessäkään) tai tehdä aiheesta paistattelukeskustelua aaveelle
Justhan teit niin :)
Vierailija kirjoitti:
T. minulla myös erittäin stressaava työ mutta en koe aiheelliseksi tällaisesta nostaa sulkaa hattuun (ei ole käynyt mielessäkään) tai tehdä aiheesta paistattelukeskustelua aaveelle
Olen työssä, joka mielletään suorittavaksi, mutta joka todellisuudessa edellyttää enemmän panostusta kuin päälle päin näyttää. Minulla on myös vastuualueita, se stressaa, toinen stressitekijä on joidenkin asioiden ennakoimattomuus. Mutta analysoinut asiaa niin, että todennäköisesti stressaantuisin helpommin työssä kuin työssä luonteeni takia.
En ajatellut kylläkään, että tämä olisi jokin "sulka hattuun" -ulostulo. Mielenkiintoinen näkökulma. ap