Välivuoto, mistä sinulla on johtunut?
Nyt on niin epätoivoinen aamu ollut, että pakko kysyä.
Te joilla on löytynyt syy välivuodoille, niin kertoisitteko mistä on johtunut?
Itsellä ollut tässä kierrossa 3(!) vuodotonta päivää.😭 Eipä paljon vauvaa tarvitse odotella, kun ei mies edes seksiin suostu tällaisen pimpin kanssa. Gyne on varattuna onneksi, mutta sitä odotellessa haluaisin ymmärtää paremmin.
Kommentit (9)
Vierailija kirjoitti:
Käytätkö jotain hormonaalista ehkäisyä? Itselleni aiheutti monet e-pillerit tuota ja ainoa millä ylimääräinen vuoto on pysynyt poissa on Yasminet...
En mitään. Vauva on toiveissa. Kierukka oli ennen ja silloin vuodot täysin pois, mutta sekin ollut jo vuoden pois.
Ap
Veikkaan kierukan poistosta johtuvaa hormonien tasoittumista
Kilpirauhasen vajaatoiminta oli mulla syynä.
Lihominen. Vuodessa tuli 15 kiloa lisää, kun söin ahdistukseeni.
Minulla katkesi 3kk:n vuoto Terolut-kuuriin. Sen jälkeen aloin kiinnittämään enemmän huomiota ruokavalioon, koska syksyn pimetessä tuli syötyä ihan mitä sattuu. Ei ole sen jälkeen vuoto palannut. Itselläni on pcos.
Kiitos vastauksista.🙂 Syitä näyttää tosiaan olevan monenlaisia. Itselläni ei tällaista ole koskaan ennen ollut niin ahdistaa. Paineentunnetta minulla muuten on ollut jo useamman kuukauden myös kohdun alueella. Siitä johtuen olen miettinyt juuri tuota myoomaa. Mutta varsinaiset kuukautiset eivät kuitenkaan ole runsaat, niin kuin siinä tapauksessa kai pitäisi olla.🤔
Ap
Käytätkö jotain hormonaalista ehkäisyä? Itselleni aiheutti monet e-pillerit tuota ja ainoa millä ylimääräinen vuoto on pysynyt poissa on Yasminet...