Ex mies kiristää
Mitä voin tehdä kun olin miehen kanssa 3vuotta, tämä mies tietää minusta kaiken, pahimmat salaisuudet. Hänellä on minusta satoja kuvia koska tykkäsi kuvata meidän s**si leikkejä jne.
Nyt tilanne että ollaan eroamassa, mies ei halua mutta minä haluan koska suhteessa tapahtui peruuttamaton asia mitä en voi antaa anteeksi.
Mies kiristää että jos muutan pois hän levittää kuvia ja kertoo salaisuuteni (mikä pilaisi monen täysin ulkopuolisen ihmisen välit koska olen hölmöillyt kauan sitten)
Täytyykö vain katsoa toteuttaako mies nämä vai mitä teen?
Kommentit (4)
Pyydä pari vähän isompaa miespuolista kaveriasi kylään muuttoavuksi ja vihjaise miehen kuullen niille tyypin suunnitelmista.
Vierailija kirjoitti:
Pyydä pari vähän isompaa miespuolista kaveriasi kylään muuttoavuksi ja vihjaise miehen kuullen niille tyypin suunnitelmista.
Ei tarvi olla isompia ja yksi vakuuttava riittää. Suosittelen kuitenkin poliisia koska omiin käsiin oikeus voi potkaista takaisin. Sheriffeillä on ainakin jossain määrin vaitiolovelvollisuus työasioista ja ne on nähneet paljon pahempaa ja nolompaa.
Miehen vinkkinä nämä.
Ei sinulla ole muuta vaihtoehtoa kuin erota. Kai ymmärrät ettei mieskään sinua rakasta, kun kiristää. Tuskin kovin pahoista asioista kyse, kun tälle miehellekin olet avautunut.