Jos juhlistat itse äitienpäivää, mitä mies miettii?
Äitienpäivänä moni sanoi palstalla, että turha odottaa miehen tai lasten muistavan perheen äitiä mitenkään, vaan äiti ostakoon itse itselleen kukkakimput ja lahjat.
Te ketkä teette noin (moni sanoi tekevänsä) niin miten muut perheenjäsenet sen ottavat? Ajatellaanko sen olevan kettuilua, vai vaan äidin halu juhlistaa äitiyttään itsenäisesti.
Itse katselin kaupassa kivoja kukkia (hirveästi kauniita kimppuja oli tarjolla), mutta en viitsinyt ostaa itselleni, kun se tuntui vain riidan haastamiselta .
Kommentit (6)
En todellakaan tiedä, mitä miettivät. Kakkua en leiponut itselleni, mutta aamupalalle ostin mansikoita ja paahtoleipää. Itsekseni kävin linturetkellä ja ystävättären kanssa taidemuseossa ja elokuvissa, jonne oli vapaa pääsy naisilta. Ei todellakaan kannata jäädä kotiin murjottamaan, että taaskaan kukaan ei muista/suostu tekemään, mikä olisi minusta kivaa/jne, vaan järjestää itselleen mukavaa tekemistä ja ohjelmaa. Hyvinkin olisin voinut ostaa kukkia, mutta nyt vain ei tehnyt mieli.
Vaimoni on äiti, mutta ei minun lapsille.
Vierailija kirjoitti:
Vaimoni on äiti, mutta ei minun lapsille.
No mitä mietit, jos vaimosi ostaa itselleen kukkia, kun ei saa niitä lapsiltaan tai muilta, jotka arvostavat hänen äitiytyään?
En ole ajatustenlukija, joten en tiedä mitä mieheni tai lapseni miettivät. Jos kokee kukkakimpun riidanhaastamisena, on pahoja ongelmia.
Vierailija kirjoitti:
En ole ajatustenlukija, joten en tiedä mitä mieheni tai lapseni miettivät. Jos kokee kukkakimpun riidanhaastamisena, on pahoja ongelmia.
Eikö se muka ole? Ostin sitten itselleni lahjan kun sä ääliö et tajua ostaa!!!
Palaapa asiaan noin 360 päivän päästä, jotakuta voisi kiinnostaakin.