Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jos juhlistat itse äitienpäivää, mitä mies miettii?

Vierailija
13.05.2019 |

Äitienpäivänä moni sanoi palstalla, että turha odottaa miehen tai lasten muistavan perheen äitiä mitenkään, vaan äiti ostakoon itse itselleen kukkakimput ja lahjat.

Te ketkä teette noin (moni sanoi tekevänsä) niin miten muut perheenjäsenet sen ottavat? Ajatellaanko sen olevan kettuilua, vai vaan äidin halu juhlistaa äitiyttään itsenäisesti.

Itse katselin kaupassa kivoja kukkia (hirveästi kauniita kimppuja oli tarjolla), mutta en viitsinyt ostaa itselleni, kun se tuntui vain riidan haastamiselta .

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
13.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Palaapa asiaan noin 360 päivän päästä, jotakuta voisi kiinnostaakin. 

Vierailija
2/6 |
13.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En todellakaan tiedä, mitä miettivät. Kakkua en leiponut itselleni, mutta aamupalalle ostin mansikoita ja paahtoleipää. Itsekseni kävin linturetkellä ja ystävättären kanssa taidemuseossa ja elokuvissa, jonne oli vapaa pääsy naisilta. Ei todellakaan kannata jäädä kotiin murjottamaan, että taaskaan kukaan ei muista/suostu tekemään, mikä olisi minusta kivaa/jne, vaan järjestää itselleen mukavaa tekemistä ja ohjelmaa. Hyvinkin olisin voinut ostaa kukkia, mutta nyt vain ei tehnyt mieli.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
13.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaimoni on äiti, mutta ei minun lapsille. 

Vierailija
4/6 |
13.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaimoni on äiti, mutta ei minun lapsille. 

No mitä mietit, jos vaimosi ostaa itselleen kukkia, kun ei saa niitä lapsiltaan tai muilta, jotka arvostavat hänen äitiytyään?

Vierailija
5/6 |
13.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole ajatustenlukija, joten en tiedä mitä mieheni tai lapseni miettivät. Jos kokee kukkakimpun riidanhaastamisena, on pahoja ongelmia. 

Vierailija
6/6 |
13.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole ajatustenlukija, joten en tiedä mitä mieheni tai lapseni miettivät. Jos kokee kukkakimpun riidanhaastamisena, on pahoja ongelmia. 

Eikö se muka ole? Ostin sitten itselleni lahjan kun sä ääliö et tajua ostaa!!!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kolme seitsemän