Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En ole ikinä sheivannu karvoja tuolta alhaalta ja nyt haluaisin

Vierailija
13.05.2019 |

Eli omistan sheiverin, mutta karvat ovat sen verran pitiä ja paksuja ettei todellakaan pelkällä sheiverillä saa lähtemään. Voinko saksia ensiksi mahdollisimmat paljon pois? Ja voiko käyttää sheivaukseen hoitoainetta jos on varoinen ettei mene kriittisille alueille?

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
13.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En oo mikään ammattilainen tai varmaan paras kertomaan, mutta ehkä voin auttaa jotenkin:

Jos jaksat, niin leikkaa ensin saksilla pisimmät karvat kun tämä on sinun eka kertasi, varovasti tietenkin ettet leikkaa vahingossa ihoa. Itse sheivaan 5-teräisellä miesten partaterällä, minun tapauksessa olen huomannut että jos ajan esim. 2-teräisellä sääret tai muun, niin tulee helposti haavoja. Mutta kuitenkin, sheivaa sieltä varovasti huuhtoen partaterää jokaisen "vedon" jälkeen. Joskus käytän hoitoainetta jos vaahto helposti huuhtoutuu pois, mutta en tiedä onko se hyvä idea, en ole henk.koht. kohdannut ongelmia vaikka käyttäisinkin hoitoainetta. Kyllä se alkaa sujumaan, ekat kerrat saattaa viedä pitemmän ajan.

Vierailija
2/8 |
16.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ne pitäisi saada nyhdettyä. Sheivaa enenmmin vaikka silmäsi

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
16.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä. 

Vierailija
4/8 |
16.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Höpöhöpö

Vierailija
5/8 |
16.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

On se ihana kun tulee vanhaksi. Ei kasva enää karvat.

Vierailija
6/8 |
16.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä.

Vierailija
7/8 |
16.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla tulee aina haavoja ku ajelen säärikarvat, oon ajatellu ostaa sen flawless legs koneen, mutta lukemani kokemukset siitä on aika heikkoja

Vierailija
8/8 |
16.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

seivaa myötäkarvaan, älä vastakarvaan!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yhdeksän seitsemän