Onko muita asiantuntija-ammateissa olevia/korkeakoulutuksen jotka eivät ole hyviä työssään?
Oletko asiantuntija-ammatissa ja/tai korkeakoulututkinto, joka ei ole erityisen hyvä työssään? Miltä se tuntuu? Onko siitä ollut seuraamuksia, esim uhkaa potkuista? Itsellä tämä tilanne, ja vaikea motivoitua aamulla töihin sen vuoksi :(
Kommentit (9)
Olen erityisopettaja. Mulla on huijarisyndrooma. Uskon olevani aika huono ope ja vertailen itseäni aina joihinkin huipputyyppeihin, jotka ovat saaneet autisteihinkin kontaktin. Mun oppilaat vaan sylkee. Tavoitteet on alhaalla ja nätisti runoilemalla päästään illuusion siitä, että ne olisi saavutettu.
Mulle toisaalta maksetaan niin huonosti, että en jaksa välittää. Mitä tällä hinnalla nyt saa, ei mitään huippua. Palkatkaa sitten joku parempi, stna.
Valituksia ei ole tehty, ainakaan tietääkseni. Selän takana on puhuttu sheissea kyllä.
Missä on hippejä ja hamppua, siellä tarvitaan Nokian kumipamppua
Useimmiten työssä toivotaan enemmän koodaajaa kuin oman alani ihmistä. Ihmisillä on myös järjettömiä luuloja alastani. Ikäväkseni tällaiset ihmiset yleensä päättävät asioista. Joskus myös alan ihmiset enemmän sillä koodauspuolella lukevat itsensä yli-ihmisiin. Joten en voi olla kuin huono.
Erityisopet ei saa huonoa palkkaa, sori.
Mä saan, oon kirjastossa asiantuntija-ammatissa korkeakoulututkinnolla. Palkka on niin huono, et välillä tulee tunne, et mitä turhaan stressaan. Kuvittelin, et työssä tarvitaan jotain kirjallisuutta, mut nykyisin on kyl enemmän jotain sosiaalityöntekijän, digineuvojan tai nuoriso-ohjaajan duunia. Ja niitä en haltsaa.
Jo otsikosta ja viestistäsi muutenkin näkee, ettet ole hyvä työssäsi.
Onhan tuolla eduskunnassakin asiantuntijaa ja varmaan ovat hyviä työssään koska Suomi on vielä nk hyvinvointi valtio. Juha Sipilä sai valtionvelkaa kuriin ts ei ainakaan lisännyt. Siellä tehdään niska limassa duuniameidän kaikkien parhaaksi. Nyt ohjakset on Rinteen Antilla.
Todella moni asiantuntija ei ole aina oikeassa.
Siispä pitäs löysätä vähän ja palkata niitäkin jotka eivät väitä olevansa asiantuntijoita.
Terveydenhoitoalalla noin tehdään nyt jo. Terveydenhoitajien hommiin pistetään lähihoitajia, ja lähihoitajien hommiin opiskelijoita ja harjoittelijoita.
Tulevat työnantajalle halvemmaksi kuin asiantuntijat. Mitäs väliä asiantuntijuudesta, pääasia että on rentoa ja löysätään vähän. Eihän se nyt niin nokonuukaa ole ihmisten hengen ja terveyden kanssa, riittää kun on sinne päin ja hyvä fiilis.
Terveisin, Attendo
Missä on hippejä ja hamppua, siellä tarvitaan Nokian kumipamppua
Minä olen keskinkertainen työssäni. Koen jatkuvaa riittämättömyyden tunnetta ja pelkoa, että teen jonkin korvaamattoman virheen. Mietin alanvaihtoa.