Miksi miehet luulee että kauppaan hikisenä löntystely löysissä college housuissa ja kanasuikaileiden ja rahkapurkin ostaminen on viehättävää?
2019 miehet ovat menneet salibodaaja meemiin, ja missanneet sen täysin että tuolla ei todellakaan saa enemmän seksiä. Päinvastoin!
Tiedätte tuon näyn kun hikinen löysissä college housuissa ja hupparissa kulkeva jantteri hörnähtää kauppaan ja ostaa sen kanasuikaile paketin ja rahkapurkin.
Meemiyttä parhaimmillaan.
Luulevatko miehet todella, omassa mielessään siis, että tämä on viehättävää vastakkaiselle sukupuolelle? Miksi ette ole hoikkia, freesejä hyväntuoksuisia ja hyvin pukeutuneita ennemmin. Kysynpä vaan. Salilla käyminen ja löysissä collegevaatteissa kulkeminen laskee suoraan seksuaalimarkkina-arvoanne.
Miksi siis teette sitä?
Kommentit (40)
Voi tulla yllätyksenä sulle mutta miehet ei pääsääntöisesti mieti tuntikausia että mitä laittaa päällensä kauppaan mennessä ettei vaan joku juorumummo pahoita mieltänsä. Ei siellä kuitenkaan muita naisia olla miellyttämässä vaan hoitamassa pakolliset arkiset asiat että keho saa polttoainetta uusiin askareisiin.
En tiennyt, että kaupassa pitää käydä olettaen, että sieltä tarttuu nainen käsivarteen. Ei ole vielä noin käynyt ja tuskin koskana käykään. Ja olen käynyt kaupassa pukeutuneena verkkareista pukuun asti. Tulos on aina yhtä ankea naisrintamalla.
Onko joku kehuskellut AP:lle olemuksellaan, vai mistä tuo käsitys on syntynyt?
Joka päivä oppii jotain uutta. Ei ole tullut ikinä mieleenkään miettiä kaupassakäynnin seksikkyyttä.
Luuleeko naiset, että kun tulette kauppaan teidän ylitiukissa jumppatrikoissa/legginseissä, niin kaikki miehet jonottaa teidän takana lippu tangossa ja illalla vetää käteen ajatellen teitä?
Kyllä.
No minua ällöttää kaikki bodarit, naiset ja miehet yhtä lailla. Erityisesti se ruokavalio; kun kuvittelen miten tyyppi vetää päivästä toiseen kanaa ja rahkaa jostain muovikupeista on maailman epäseksikkäin ajatus. Tulee myös aina mieleen että ne ihmiset haisee pahalle johtuen liiasta eläinproteiinista. t. Vegaani-nainen
Vierailija kirjoitti:
Mistä lähtien ruokakaupat on olleet seuranhakupaikkoja?
Vuodesta 2013. Ainakin. ;)
En usko, että he erityisesti ajattelevatkaan olevansa viehättäviä juuri sillä hetkellä.
Mikä velvollisuus miehillä olisi olla viehättäviä kaupassa asioidessaan? Ei minua varten ainakaan tartte olla.
Ei vois vähempää kiinnostaa, mitä ihmisillä on ruokakaupassa päällä.
Suomessa ei ole vallalla ajatus, että muita ihmisiä olisi otettava oikein mitenkään huomioon, vaan oma itse on tärkein. Sivistysvaltioissa otetaan muutkin huomioon, se on vastavuoroista toimintaa.
Huomioon ottaminen ei merkitse mitään ylilaittautumista, ainoastaan sitä, ettei jossain kaupassa ja julkisissa paikoissa olla hikisissä collegehousuissa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mistä lähtien ruokakaupat on olleet seuranhakupaikkoja?
Vuodesta 2013. Ainakin. ;)
Hauska idea. Jotkut voi ottaa sen kyllä ihan vahingossakin, kun ei tiedosta että se on joku sinkkukori vaan kori kuin kori.
Jotkut taas voivat tarkoituksella esittää, ettei ole sinkku.
Mutta kai tuolla jotkut voivat päätyä yhteen.
Miehet tajuavat sen mitä naiset eivät: SISIN RATKAISEE.
Mulle kelpais hyvin salimies verkkareissaan ka olen itse naisena samanlainen. Kauneimmillani olen treenin jälkeen naama punoittavana, tukka vähän sekaisin, ilman meikkiä - muttasilmät sädehtivinä!
Tämähän on samaa tasoa kuin Pirkko A:n taannoiset Salainen sola -horinat 😂
Jotenkin pirkkoarstilamainen aloitus.
Vierailija kirjoitti:
Suomessa ei ole vallalla ajatus, että muita ihmisiä olisi otettava oikein mitenkään huomioon, vaan oma itse on tärkein. Sivistysvaltioissa otetaan muutkin huomioon, se on vastavuoroista toimintaa.
Huomioon ottaminen ei merkitse mitään ylilaittautumista, ainoastaan sitä, ettei jossain kaupassa ja julkisissa paikoissa olla hikisissä collegehousuissa.
Kerrotko mitkä ovat toisten hikisiin collegehousuihin pukeutumisen merkitykset sinun henkiselle hyvinvoinnillesi?
Hauska vastaprovo siihen, mitä miehet ovat postailleet naisista 3/5
Ei kiinnosta tippaakaan mitä naiset mun tekemisistä tai tekemättäjättämisistä tuumaa. Elän itseäni, en naisia varten. En ole täällä viihdyttämässä sinua.
Se on ihan sama vaikka paskarantusissa kalsareissa kävelen kauppaan aina sieltä lähtee joku muija mukaan nussittavaksi.
Ehkäpä ne vain haluaa ostaa ruokaa eikä välitä sinun mielipiteestäsi hevon v*ttua.