Uusi miesystäväni kertoo olleensa jonkun ison ulkomaalaisen julkkiksen "hired gnu" - mitä se tarkoittaa?
Joku siis tunnettu näyttelijä. Mitä "hired gun" tekee? Joku siis henkivartijako? Ei halunnut kertoa enempää.
Kommentit (46)
With their tanks, and their bombs
And their bombs, and their gnus
In your head, in your head, they are dyin'
Lauleli jo the Cranberries aikoinaan...
Jo villissä lännessä tunnettiin pahamaineiset gnuslingerit.
Toivottavasti ap on tarpeeksi cougar?
Miehelle tulee Gnus and Ammo -lehti.
Ei pitäisi vitsailla vakavalla asialla, ap on vaarassa. Jos aikoo tapailla miestä on syytä pitää tiukan paikan varalta Gnu yöpöydän laatikossa.
Amerikkalaiset ovat tämän alan asiantuntijoita, mistä kertovat mm. elokuvat Young Gnus ja The Fastest Gnu Alive.
Gnus don't kill people, vanha amerikkalainen sananlasku.
Päivän paras, mietin tässä joko masennussaikkua tai työpaikan vaihtoa.
Siinä sitä olisi ammatti, tosin voiskohan hired cow pärjätä vähän keskiluokkaisempien tyyppien kanssa?
Vierailija kirjoitti:
Gnus don't kill people, vanha amerikkalainen sananlasku.
Sä oot siis niin pihalla hei. Ne tappaa just eniten ihmisiä vuodessa.
Big gnu
Big gnu number one
Big gnu
Big gnu kick the hell out of you
Smoking gnu.
Tupakoiva antilooppi
Ammattinsa kullakin mutta että ihan palkattu antilooppi?
Tää keskustelu nauratti vedet silmissä. Kiitos Hired Gnu.
Siltä varalta että ap on tosissaan, hired gun tarkoittaa palkkatappajaa, eli todennäköisesti miehesi satuilee sulle omiaan.😃 Luulee kaiketi tekevänsä vaikutuksen sinuun.
Itse päätät tietenkin miten asiaan suhtaudut. Minä näyttäisi miehelle ovea. Oli hän sitten lapsellinen valehtelija tai, vielä pahempaa, oikeasti entinen palkkatappaja, minulle hän ei sopisi kumppaniksi. Arvostan miehessä älykkyyttä, joka tuolta mieheltä selvästi puuttuu.
Vierailija kirjoitti:
Tää keskustelu nauratti vedet silmissä. Kiitos Hired Gnu.
Kiitokset. AP
Hahahaha, "gnus don't kill people" :D
Se on Danny DeViton stuntmies.