Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Bipolaarista mielialahäiriötä sairastavan stereotyyppi: ylipainoinen, itsekeskeinen, elämänhallintaongelmainen, hillitön, kiroileva ja kiukutteleva

Vierailija
12.05.2019 |

Niin.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
12.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielenkiintoista. En ole mitään näistä.

Vierailija
2/9 |
12.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun tuntemat on kaikki ali- tai normaalipainoisia. Muut luettelemasi ominaisuudet kyllä löytyy.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
12.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Arvaa mitä, myös laihat ihmiset voivat sairastaa tuota tautia. Ja hillittömiä he ovat vaan maanisessa vaihessa.

Vierailija
4/9 |
12.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minun tuntemat on kaikki ali- tai normaalipainoisia. Muut luettelemasi ominaisuudet kyllä löytyy.

Kaikki eivät ole, mutta bipolaarisissa on kyllä tutkimusten valossa enemmän lihavia kuin koko väestössä keskimäärin.

5/9 |
12.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mielenkiintoista. En ole mitään näistä.

Sama. Varsinkin painon kanssa joudun jatkuvasti taistelemaan, etten laihdu liikaa. Päihteitä en käytä ollenkaan. En myöskään mainittavasti kiroile, olen kristitty. Ja elämänhallintani on normaali. Ei mikään huippu, muttei huonokaan.

Vierailija
6/9 |
12.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki joilla on jalka poikki on tyhmiä?

Miksi levität propagandaa ap, ei taida olla kovin viisasta se.

7/9 |
12.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Arvaa mitä, myös laihat ihmiset voivat sairastaa tuota tautia. Ja hillittömiä he ovat vaan maanisessa vaihessa.

Amen.

Vierailija
8/9 |
12.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä palstalla vihataan kaikkia neuropoikkeavia. 

Vierailija
9/9 |
12.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Bipon stereotyypiltä tuo ei kyllä missään tapauksessa kuulosta, lähinnä siksi että liitit tuon painon ihan alkuun kuvailussasi. Kuvitteletko, että tuntemasi bipot muodostavat stereotyypin? Tiedätkö, mitä stereotyyppi tarkoittaa?