Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Koetko olosi vielä usein seksikkääksi? Jos et enää, niin missä iässä se tunne alkoi vähentyä?

Vierailija
12.05.2019 |

Oma ikä olisi hyvä sanoa

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
12.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

47-v ja kyllä vain. Etenkin tanssitunneilla (reggaeton, dancehall) ja niiden jälkeen: pitävät kuosissa, pirteänä ja notkeana..

Pinehill!

Vierailija
22/27 |
12.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ikinä. En osaa edes kuvitella miltä sellainen tuntuu. N36

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
12.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Muistini mukaan olen kerran elämässäni tuntenut seksikkääksi.

Olin 16 vuotias ja olin jostain saanut kolmio bikinit. Sellaiset pienet kolmiot naruilla. Hädin tuskin peitti nännipihan ja pöksyt olivat kuin.stringit. Syntisen punaiset.

Oli kaunis päivä ja pistin biksut päälle ja menin partsille ottamaan aurinkoa.

En ole mikään auringonottaja. Silloin jo vihasin sitä jouten lojumista. Vartin verran siinä hyörin ja pyörin. Keikistelin oven ikkunan kuvajaiselle hottina ja sitten alko ahdistamaan.

Ei nää sekdijutut multa suju.

N47

Jäitkö koko iäksesi fiilistelemään niitä "kolmio bikineitä" ja peruskoulukin jäi käymättä?

Vierailija
24/27 |
12.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen edelleen kuuma kissa ja tunnen oloni seksikkääksi. 48 v. Seurustelen muutaman vuoden itseäni nuoremman miehen kanssa.

Tämmöisiä wanna_be_hottiksia nuoremmat miehet käyttää harjoittelukappaleinaan.

M22v

Hahhah. Enpä nyt sanoisi, että 44 vuotias mies on kovin nuori, eikä tarvitse enää harjoitteluakaan. t. 48 v

Hahhah itsellesi. Sinä jäät hopealle, kun se "nuori" miekkonen näkee oikeasti kauniin naisen. Varaudu siihen ja laita eläkeasiasi kuntoon.

Voi lapsikulta, sinulla on vielä paljon oppimista. Suurin osa miehistä näkee paljon oikeasti kauniita naisia, mutta jatkavat kuitenkin mielummin oman rakkaan kanssa parisuhteessa kuin jäävät yksikseen katselemaan niitä oikeasti kauniita naisia.

Vierailija
25/27 |
12.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt viimeisen vuoden aikana olen kokenut olevani vähemmän haluttava ja tyytyväinen omakuvaani kuin ennen. Vaikka en uskonut niin lääkitys muutti aineenvaihduntaani ja olen lihonut 5kg yli normaalipainon:( Tunnen itseni raskastekoiseksi ja jotenkin löysäksi treenaamisesta huolimatta. Kipujen takia myös henkisesti uupuneempi. Tosin ei tuo vielä miehen silmiin ole osunut, onneksi! Vieläkin ihan ok kun vähän laitan itseäni.

n59v

Vierailija
26/27 |
12.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole koskaan tuntenut itseä seksikkääksi. Se johtuu siitä kun ei ole siunattu isolla vehkeellä.

Vierailija
27/27 |
12.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole koskaan kokenut olevani.

M36

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kahdeksan kahdeksan