Koetko olosi vielä usein seksikkääksi? Jos et enää, niin missä iässä se tunne alkoi vähentyä?
Kommentit (27)
Minä koen kyllä ja täytän syksyllä 44v. 😎
Olen edelleen kuuma kissa ja tunnen oloni seksikkääksi. 48 v. Seurustelen muutaman vuoden itseäni nuoremman miehen kanssa.
Koen silloin kun naiset baarissa vonkaavat seksiä. M43
Kyllä koen ja mieheni sanookin sen usein. Olen jo 63, mutta tiimalasivartaloinen eli hoikka vyötärö ja isot rinnat ja lantio. Pikkuisen normaalipainon ylärajoilla kyllä olen. 166cm /67kg
Nuorena en tuntenut oloani seksikkääksi. Olin niin laiha, että jos olisin seisonut puhelinpylvään takana niin näkyvissä olisi ollut vain korvat.
Nyt yli 5-kymppisenä näytän kauniilta. Seksistä en puhu mitään, kun sitä tulee joka tuutista ja se on kärsinyt inflaation.
En ole koskaan kokenut sellaista tunnetta.
N37
En ole koskaan tuntenut, vaikka jossain elämänvaiheessa olin varmaan ihan ok.
Vierailija kirjoitti:
Olen edelleen kuuma kissa ja tunnen oloni seksikkääksi. 48 v. Seurustelen muutaman vuoden itseäni nuoremman miehen kanssa.
Tämmöisiä wanna_be_hottiksia nuoremmat miehet käyttää harjoittelukappaleinaan.
M22v
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
M22v
Hahhah. Enpä nyt sanoisi, että 44 vuotias mies on kovin nuori, eikä tarvitse enää harjoitteluakaan. t. 48 v
Eipä ole viime aikoina tuntunut kovin viehkeältä, kun raskausviikkoja on 38 ja vyötäröä toista metriä, kengännauhoja en saa itse sidottua enkä perskarvoja itse ajeltua. Jouluna asiat ovat varmasti jo toisin. Olen 28, esikoisen odotuksesta palauduin helposti joten kuvittelen, että tästäkin kohtuullisella vaivalla.
En ole koskaan hanunnut identifioitua seksikkääksi. Seksikkyys ei ole juttuni. Miehet ovat kyllä sanoneet, että olisin, mutta olen käskenyt opettelemaan käytöstapoja ja pitämään suunsa kiinni.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
M22vHahhah. Enpä nyt sanoisi, että 44 vuotias mies on kovin nuori, eikä tarvitse enää harjoitteluakaan. t. 48 v
Hahhah itsellesi. Sinä jäät hopealle, kun se "nuori" miekkonen näkee oikeasti kauniin naisen. Varaudu siihen ja laita eläkeasiasi kuntoon.
Eipä sillä iän kanssa juurikaan ollut tekemistä, menin naimisiin 22 vuotiaana ja pian perässä tuli ruuhkavuodet jolloin omaan ulkonäköön ja vaatteisiin panostus jäi taka-alalle. Olen kova urheilemaan joten kroppa on pysynyt kunnossa mutta kampaajalla muistan/ehdin käydä ehkä kerran vuodessa, kasvohoidoista sun muista luksuksista puhumattakaan, enkä edes muista koska olisin ostanut uusia vaatteita.
Juhliin laittauduttua sitä taas muistaa että ah, tältä se tuntui tuntea olonsa kauniiksi ja seksikkääksi. No ehkä sitten siellä viidessäkymmenissä jaksaa taas priorisoida itsensä riittävän korkealle ja pitää tuosta tunteesta kiinni!
Tunnen!!!Nyt enemmän kuin nuorempana.N43v ja mieheni on 51v.Meillä on toimiva seksisuhde ja tunnen itseni seksikkääksi hänen kanssaan.Yhdessä ollaan oltu kauan.Joskus vuosia sitten odotin,että arki astuu kuvaan.Vuodet on vierineet ja sitä ei ole tapahtunut.
En enää. Sanotaanko että se loppui silloin kun aloin lihomaan eli joskus 32-33 vuotiaana. En ole varsinaisesti lihava nytkään (170/68) mutta löysä enkä enää hyväkroppainen kuten nuorempana. Nyt olen 38.
Muistini mukaan olen kerran elämässäni tuntenut seksikkääksi.
Olin 16 vuotias ja olin jostain saanut kolmio bikinit. Sellaiset pienet kolmiot naruilla. Hädin tuskin peitti nännipihan ja pöksyt olivat kuin.stringit. Syntisen punaiset.
Oli kaunis päivä ja pistin biksut päälle ja menin partsille ottamaan aurinkoa.
En ole mikään auringonottaja. Silloin jo vihasin sitä jouten lojumista. Vartin verran siinä hyörin ja pyörin. Keikistelin oven ikkunan kuvajaiselle hottina ja sitten alko ahdistamaan.
Ei nää sekdijutut multa suju.
N47
En ole koskaan kokenut itseäni seksikkääksi. En ole koskaan kuvaillut itseäni seksikkääksi. En puhu muista että he olisivat seksikkäitä. En näe itseäni tai muita sillä tavalla.
47-v ja kyllä vain. Etenkin tanssitunneilla (reggaeton, dancehall) ja niiden jälkeen: pitävät kuosissa, pirteänä ja notkeana..
En ajattele muista seksiä. Muut eivät kiinnosta silleen.
Kyllä, 42 v.
Pari vuotta sitten lihoin ja se vei fiiliksen mukanaan, nyt kun olen taas laiha ja pidän nättejä vaatteita tunnen itseni kauniiksi ja seksikkääksi 🤩