Mitä evääksi nuotioretkelle?
Mitkä ovat hyviä eväitä? En keksi muuta kuin makkaran
Kommentit (35)
Grahamlihapiirakka tai vastaava kasvisversio on myös todella hyvää nuotiolla lämmitettynä.
Itsetehty pizza nuotiolla lämmitettynä, hyvää!
Makkarat, voileivät, hedelmät, suklaalevy, keksipaketti, mehua, termariin kuumaa kaakaota
Calvados maistuu luonnon helmassa taivaalliselta!
Hodarisämpyöitä, nakkeja, kurkkusalaattia, kuivattua rouhesipulia + tietty ketsupit ja sinapit. Nam!
MAKKARAA!!!
Ja paljon sinappia & ketsuppia!
Kaupan valmispanini. Paahtuu mukavan rapeaksi.
Osta lihatiskiltä kunnon pihvit, maustat ne kotona yön yli ja pakkaat messiin. Ei ole parempaa kuin nuotiolla grillattu kokolihapihvi. Vaihtohtoisesti osta lohi tai kana ja sama käsittely.
Maissi, ruisleipä tai pakasteesta sellainen maustevoilla täytetty esipaistettu patonki.
No tarviiko sitä nuotioretkellä muuta kuin sen makkaran. Ja ehkä tikkupullaa jos oikein ähkyksi vedetään.
Tee itse nuotiolla loimulohta, ai että on hyvää. :)
Vierailija kirjoitti:
MAKKARAA!!!
Ja paljon sinappia & ketsuppia!
Yöks! Jotain D-luokan jätemakkaraa ja ketsuppia😀
Tee vartaita, jossa on vihanneksia, sieniä ja lihaa. Välillä sivelet grillauskastiketta joka sivulle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
MAKKARAA!!!
Ja paljon sinappia & ketsuppia!Yöks! Jotain D-luokan jätemakkaraa ja ketsuppia😀
HK:n sininen ja jotain halpissinappia. Ihan uskomatonta että ihmiset vetää vieläkin sitä teurasjätepaskaa.
Vierailija kirjoitti:
Kaupan valmispanini. Paahtuu mukavan rapeaksi.
Itse haluasin ottaa evääksi jotain sellaista, josta tietäisin mitä se on.
Eli: MAKKARAA!!!
Nuotio ei ole ilmastoteko, joten ei enää tuollaisia retkiä! Olen tehnyt ehdotuksen, että esim. Nuuksiossa nuotiot ja kaikenlainen tulenteko kielletään. Kyseessä on pelkkä hauskanpito ja samalla ilmakehään siirtyy haitallisia pienhiukkasia.
Voileivät ja kahvia termariin, suklaapatukka, banaania ym. Ei kaikkia eväitä tarvitse nuotiolla valmistaa.