Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mielenterveysongelmat pilaavat elämäni

Vierailija
12.05.2019 |

Lähinnä opintojen kannalta siis. Kärsin paniikkihäiriöstä ja sosiaalisten tilanteiden pelosta, mutta vain nuorten kanssa. Minulla on pahoja paniikkikohtauksia ja koulu ahdistaa ihan liikaa. Tuntuu ettei mikään enää suju ja elämäni on nyt ohi. Olen lahjakas monissa aineissa, mutta motivaatio ei riitä pysymään tunneilla, kun muut oppilaat ahdistaa > seuraa poissaoloja > kurssit keskeytyy. Minulla on 5 kurssia keskeytynyt ja ajatus olisi käydä lukio neljään vuoteen. Nämä kurssit ovat keskeytyneet tässä jaksossa kaikki, koska alkujaksosta olin poissa koulusta ukkini kuoleman vuoksi pidemmän aikaa, kun kohtaukset pahenivat. Sen jälkeen en enää pystynyt menemään ollenkaan kursseille ja tämä viimeinen jakso on mennyt todella huonosti, enkä saa mitään kurssia läpi. En saanut myöskään ensi vuoden esivalintoja tehtyä. Haluaisin vain hävitä tältä planeetalta, koen olevani alinta ihmisjätettä ja täysin arvoton.

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
12.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotain älyllisesti haastavaa, mikään liukuhihnatyö ei siis kiinnosta. Kaipaan haasteita ja vaihtelua. Olen tehnyt vapaaehtoistyötä ja järjestötoiminta kiinnostaa myös ja haluaisin työskennellä niiden asioiden parissa. Tätä mahdollisuutta ei amis tarjoa.

Ap

Vierailija
22/26 |
12.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen myös ollut kiusattu koko elämäni. Se on tosiaan syy tähän. Vanhemmat vastustavat ajatusta ilta- ja etälukiosta ankarasti ja ammattikoulu ei kiinnosta. Lääkitystä en ole halunnut, käyn kuraattorilla mutta en ole nyt sinnekään saanut itseäni raahattua ja tällä hetkellä kaikki tuntuu ylivoimaiselta ja ahdistaa kamalasti.

Ap

Asia on sinun eikä vanhempiesi.

Hakeudu hoidon piiriin, kuten jo ehdotettiinkin, ja pyydä todistus jossa puolletaan etäopiskelua.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
12.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kehno provo. Psykiatria vie kivekset ihmiselta. Ja haluaa vieda maidon rinnoista.

Sitten valehtelija toteaa, ettei vain masennus katoa, sairaus havia, vaikka valehtelija on itse vienyt toiselta kivekset, ja maidon rinnoista. Sen sijaan etta olisi antanut silmansa viattomalle, katsellakseen viattomin silmin!

Psykiatriaan uskovalla ei ole viattomia silmia. Psykiatriaan uskovalla ei ole rintoja jotka antavat elamaa kaikille lapsille, jokaiselle ihmiselle. Psykiatriaan uskovilla ei ole kiveksia, jotka tuottaisivat elemaa ja iloa jokaiselle.

Psykiatriaan uskovilla ei ole Jumalien ja jumalattarien totuutta: Elamaa joka tuottaa iloa.

Psykiatria on vale uskonto. Kaarmeen julistusta.

Vika on psykiatriaan uskovissa. Valejulistusta kuuntelevissa.

Vierailija
24/26 |
12.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jotain älyllisesti haastavaa, mikään liukuhihnatyö ei siis kiinnosta. Kaipaan haasteita ja vaihtelua. Olen tehnyt vapaaehtoistyötä ja järjestötoiminta kiinnostaa myös ja haluaisin työskennellä niiden asioiden parissa. Tätä mahdollisuutta ei amis tarjoa.

Ap

Nykyamis tarjoaa vaikka mitä. Oletko todella tutustunut tarjotaan?

Vierailija
25/26 |
12.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisi mukava tietää paljonko suomessa on vanhenevia ja vanhetessaan aina vaan pahemmaksi käytöshäiriöiltään muuttuvia jotka on omasta mielestään ihan normaaleja asustelemassa muiden seassa. 

Vierailija
26/26 |
12.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei amis anna tosiaan mitään edellytyksiä niihin töihin, mistä itse haaveilen. Täällä ei myöskään ole yhtä hyvää tarjontaa kuin vaikka pääkaupunkiseudulla.

Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yksi kuusi