Miksi makaatte tänäänkin palstalla? Eikö teidän pitäisi olla niiden lastenne kanssa?
Kamala provoaminen ja itku ikuisuusprovoineen. Eikö se äitiepäivä ole sitä että olette lapsienne kanssa, ettekä
palstalla jossa kulunuttakin kuluneemmat provot löytyy vuoden jokaisena päivänä?
Kommentit (52)
Lapset on aina su isällä ku ei kehtaa ittee aina darraisena niille näyttää.
Pelasin juuri 20-vuotiaani kanssa Scrabblea. Vanhempi asuu toisessa päässä maata.
Äijä on ulkoistettu alkoholismin vuoksi kolme vuotta sitten (rauha hänen muistolleen).
Lapset perheineen kävivät jo. Nyt mietin, lähtisinkö käymään terassilla. Aurinkokin alkoi paistamaan.
Vierailija kirjoitti:
Äityleitä kyllä riittää tuhansien viestien voimalla palstalla tänäänkin , mutta tähän eivät tule vastaamaan.
Tätä se some-älyluuri-äitiys oikeasti on
Olen mummo x5 ja kerroin, että tyttö kävi perheineen ja odotan pojan perheen vierailua. Siksi siis palstailen.
VÄÄRIN! Alapeukkuja tuli.
Lapset ja lapsenlapset asuu 400 km päässä. Ovat jo skypettäneet ja ollaan juteltu kaikkien kanssa. Pienin kyllä toivotti vahingossa: Hyvää loulua, mummo! Ihan sama mitä, kunhan saan jutella puolitoistavuotiaan kanssa, ja niiden isompienkin.
Miksi ap makaa palstalla? Samasta syystä kuin kaikki muutkin. Äidit ja isät ovat juhlimassa ja jäljelle jäi kaikki ketkä eivät kelvanneet.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei täällä palstalla mitään oikeita vanhempia ole. Palstan on jo vuosia sitten vallannut vihaiset velat ja kiltit miehet.
Olisi sinut voinut jättää äitisi tekemättä, niin maailma olisi parempi paikka
Tämä!
Tää niin kertoo palstalaisten ajatusmaailmasta ja yläpeukkuja tulee.
Vierailija kirjoitti:
Nyt on isäviikonloppu.
Lapsiparat. Äippäkö siellä makaa uuden ukon kanssa ja yrittää saada lisää lapsia?
Lapset pelaavat lautapelejä mummin ja papan kanssa. Eivät kaipaa minua mukaan.
Tosi mielelläni olisin lapsieni kanssa, jos minulle niitä olisi suotu. Joka Äitienpäivänä sytytän kynttilän vakavaan sairauteen kuolleelle äidilleni ja toisen syntymättömille lapsilleni.Sitten haluan ajatella muuta