Miksi makaatte tänäänkin palstalla? Eikö teidän pitäisi olla niiden lastenne kanssa?
Kamala provoaminen ja itku ikuisuusprovoineen. Eikö se äitiepäivä ole sitä että olette lapsienne kanssa, ettekä
palstalla jossa kulunuttakin kuluneemmat provot löytyy vuoden jokaisena päivänä?
Kommentit (52)
Ei ole lapsia, ei ole naistakaan.
Rauhassa saa olla, ei menoa minnekään.
Kohta taidan ottaa iltapäivätirsat.
M
Miksi AP sitten itse olet täällä?
Tyttären perhe kävi ja huilaan tässä odotellen toista aaltoa. Poika tulee vaimonsa ja kolmen lapsensa kanssa kohta.
Palstallamakaamismies taas vauhdissa! Hän on palstalla makaamisen ykkösasiantuntija, on suunnitellut vuorokausirytminsäkin palstan aukioloaikojen mukaan.
Mä olen lasteni kanssa aina. Nythän on äitienpäivä, eli teen mitä tahdon. Lasten isä olkoot heidän kanssaan.
No kato kun tää on niitä "välttämättömiä pankkiasioita" joita äipät hoitelee tuntikausia siellä leikkikentän laidalla. Onhan se hei lasten kanssa olemista, jos lapset leikkii parinkymmenen metrin päässä keskenään.
Vierailija kirjoitti:
No kato kun tää on niitä "välttämättömiä pankkiasioita" joita äipät hoitelee tuntikausia siellä leikkikentän laidalla. Onhan se hei lasten kanssa olemista, jos lapset leikkii parinkymmenen metrin päässä keskenään.
Ei leikki-ikäisten vieressä tarvitse koko ajan olla, riittää, että on heti saatavilla. Eihän lapset opi koskaan leikkimään itsekseen tai toisten lasten kanssa, jos aikuinen on koko ajan ohjaamassa. Jos äiti lukisikin kirjaa tai sanomalehteä, olisiko sekin ihan yhtä huono asia? Jos lasten isät ovat tuossa parempia, niin voivathan he mennä lasten kanssa leikkipihalle joka ikinen päivä.
Eikös äireenpäevänä saa äireet ees makoilla?
Mistä lähtien tämä palsta on ollut äitien valtaama? Koko kansan mölylaatikko ennemminkin.
Eioo lapsia, minä oon opiskelija, vapaa ajalla harjoittelen koodailua ja välillä käyn täällä kurkkimassa...
Joku elämäänsä kyllästynyt alapeukuttaa.
Äityleitä kyllä riittää tuhansien viestien voimalla palstalla tänäänkin , mutta tähän eivät tule vastaamaan.
Tätä se some-älyluuri-äitiys oikeasti on
Vierailija kirjoitti:
Äityleitä kyllä riittää tuhansien viestien voimalla palstalla tänäänkin , mutta tähän eivät tule vastaamaan.
Tätä se some-älyluuri-äitiys oikeasti on
Aikuiset lapset eivät paimentamista tarvitse. Minä saan olla täällä ihan miten paljon lystään, siihen ei ole kenelläkään sanomista.
Oltiinkin, mutta tälle mammalle nousi kuume 😕 Perjantaina jo iski flunssa ja nyt se sitten eskaloitui. Ei auta muu kuin levätä...
Ei täällä palstalla mitään oikeita vanhempia ole. Palstan on jo vuosia sitten vallannut vihaiset velat ja kiltit miehet.
Vierailija kirjoitti:
Ei täällä palstalla mitään oikeita vanhempia ole. Palstan on jo vuosia sitten vallannut vihaiset velat ja kiltit miehet.
Ei täällä kyllä yhtään kilttiä miestä ole.
Ai miten niin? Lasten kanssahan ollaan normaalisti joka päivä, äitienpäivä on ÄITIEN oma päivä. Me saadaan tehdä mitä halutaan!