Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi makaatte tänäänkin palstalla? Eikö teidän pitäisi olla niiden lastenne kanssa?

Vierailija
12.05.2019 |

Kamala provoaminen ja itku ikuisuusprovoineen. Eikö se äitiepäivä ole sitä että olette lapsienne kanssa, ettekä
palstalla jossa kulunuttakin kuluneemmat provot löytyy vuoden jokaisena päivänä?

Kommentit (52)

Vierailija
21/52 |
12.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai miten niin? Lasten kanssahan ollaan normaalisti joka päivä, äitienpäivä on ÄITIEN oma päivä. Me saadaan tehdä mitä halutaan!

Vierailija
22/52 |
12.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pahus kun nukkuvat vielä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/52 |
12.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole lapsia, ei ole naistakaan.

Rauhassa saa olla, ei menoa minnekään.

Kohta taidan ottaa iltapäivätirsat.

M

Vierailija
24/52 |
12.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi AP sitten itse olet täällä?

Vierailija
25/52 |
12.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyttären perhe kävi ja huilaan tässä odotellen toista aaltoa. Poika tulee vaimonsa ja kolmen lapsensa kanssa kohta.

Vierailija
26/52 |
12.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Palstallamakaamismies taas vauhdissa! Hän on palstalla makaamisen ykkösasiantuntija, on suunnitellut vuorokausirytminsäkin palstan aukioloaikojen mukaan.

Vierailija
27/52 |
12.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

hop

Vierailija
28/52 |
12.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen lasteni kanssa aina. Nythän on äitienpäivä, eli teen mitä tahdon. Lasten isä olkoot heidän kanssaan.

Vierailija
29/52 |
12.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kato kun tää on niitä "välttämättömiä pankkiasioita" joita äipät hoitelee tuntikausia siellä leikkikentän laidalla. Onhan se hei lasten kanssa olemista, jos lapset leikkii parinkymmenen metrin päässä keskenään.

Vierailija
30/52 |
12.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No kato kun tää on niitä "välttämättömiä pankkiasioita" joita äipät hoitelee tuntikausia siellä leikkikentän laidalla. Onhan se hei lasten kanssa olemista, jos lapset leikkii parinkymmenen metrin päässä keskenään.

Ei leikki-ikäisten vieressä tarvitse koko ajan olla, riittää, että on heti saatavilla. Eihän lapset opi koskaan leikkimään itsekseen tai toisten lasten kanssa, jos aikuinen on koko ajan ohjaamassa. Jos äiti lukisikin kirjaa tai sanomalehteä, olisiko sekin ihan yhtä huono asia? Jos lasten isät ovat tuossa parempia, niin voivathan he mennä lasten kanssa leikkipihalle joka ikinen päivä.

Vierailija
31/52 |
12.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikös äireenpäevänä saa äireet ees makoilla?

Vierailija
32/52 |
12.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä lähtien tämä palsta on ollut äitien valtaama? Koko kansan mölylaatikko ennemminkin.

33/52 |
12.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eioo lapsia, minä oon opiskelija, vapaa ajalla harjoittelen koodailua ja välillä käyn täällä kurkkimassa...

Vierailija
34/52 |
12.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku elämäänsä kyllästynyt alapeukuttaa.

Vierailija
35/52 |
12.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin jo. 

Vierailija
36/52 |
12.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äityleitä kyllä riittää tuhansien viestien voimalla palstalla tänäänkin , mutta tähän eivät tule vastaamaan.

Tätä se some-älyluuri-äitiys oikeasti on 

Vierailija
37/52 |
12.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Äityleitä kyllä riittää tuhansien viestien voimalla palstalla tänäänkin , mutta tähän eivät tule vastaamaan.

Tätä se some-älyluuri-äitiys oikeasti on 

Aikuiset lapset eivät paimentamista tarvitse. Minä saan olla täällä ihan miten paljon lystään, siihen ei ole kenelläkään sanomista.

Vierailija
38/52 |
12.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oltiinkin, mutta tälle mammalle nousi kuume 😕 Perjantaina jo iski flunssa ja nyt se sitten eskaloitui. Ei auta muu kuin levätä...

Vierailija
39/52 |
12.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei täällä palstalla mitään oikeita vanhempia ole. Palstan on jo vuosia sitten vallannut vihaiset velat ja kiltit miehet.

Vierailija
40/52 |
12.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei täällä palstalla mitään oikeita vanhempia ole. Palstan on jo vuosia sitten vallannut vihaiset velat ja kiltit miehet.

Ei täällä kyllä yhtään kilttiä miestä ole.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme viisi